Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΈρευνα WTTC: Η ΑΙ θα φέρει επανάσταση στα ταξίδια και τον τουρισμό
Έρευνα

Έρευνα WTTC: Η ΑΙ θα φέρει επανάσταση στα ταξίδια και τον τουρισμό

AI

Παρά τα αυξανόμενα παραδείγματα εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης στα ταξίδια και τον τουρισμό, η έκθεση αποκαλύπτει ότι ο κλάδος υστερεί σε σχέση με άλλες καταναλωτικές βιομηχανίες όσον αφορά στην υιοθέτηση της AI.

Νέες μελέτες από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), σε συνεργασία με τη Microsoft υπογραμμίζουν τη μεταμορφωτική δύναμη της AI (Τεχνητής Νοημοσύνης) για τα ταξίδια και τον τουρισμό, σηματοδοτώντας τη δέσμευση για ένα ψηφιακό μέλλον με απαράμιλλες εμπειρίες για τους καταναλωτές.

Η πρώτη από μια σειρά εκθέσεων για την AI, ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του παγκόσμιου τουριστικού οργανισμού στη διεθνή έκθεση FITUR και σε συνεργασία με τον συνεργάτη του, τη Microsoft, είναι έτοιμη να επαναπροσδιορίσει τα ταξιδιωτικά πρότυπα, καλώντας τον κλάδο για μεγαλύτερη ενοποίηση τέτοιων τεχνολογιών.

Το WTTC έχει δεσμευθεί να οδηγεί την καινοτομία και να υποστηρίζει τον κλάδο ώστε να “αγκαλιάσει” την Τεχνητή Νοημοσύνη και άλλες τεχνολογίες αιχμής. Για την προώθηση της βιωσιμότητας και εξαιρετικών εμπειριών των πελατών, το WTTC αναγνωρίζει την κρίσιμη σημασία της AI στην επανάσταση στον τομέα. Σε όλο το ταξίδι του ταξιδιώτη, το WTTC πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην παροχή μιας προσαρμοσμένης και βελτιωμένης εμπειρίας – τώρα και στο μέλλον. Αυτή η τεχνολογία μπορεί να ενδυναμώσει εξατομικευμένες προτάσεις και στρατηγικές μάρκετινγκ, αναλύοντας τα ταξιδιωτικά δεδομένα, βελτιστοποιώντας τις στρατηγικές τιμολόγησης μέσω προσαρμογών σε πραγματικό χρόνο και προσφέροντας άμεσες απαντήσεις και βελτιστοποιημένες αλληλεπιδράσεις, μέσω εξελιγμένων AI chatbots.

AI

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης ότι οι δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης επεκτείνονται στην πρόβλεψη μελλοντικών προτύπων ζήτησης, στην αποτελεσματική κατανομή των πόρων και στην παροχή πολύτιμων γνώσεων για τις κυβερνήσεις και τους ενδιαφερόμενους φορείς Ταξιδιών και Τουρισμού. Αυτή η συνεισφορά μπορεί να είναι καίριας σημασίας για την προώθηση της βιωσιμότητας, με αποτελεσματική διαχείριση των πόρων με την παρακολούθηση και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, διασφαλίζοντας έναν πιο υπεύθυνο και βιώσιμο τομέα.

Η Julia Simpson, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC, δήλωσε: “Καθώς προχωρούμε στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο των Ταξιδιών και του Τουρισμού, η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδεικνύεται ως καταλύτης για θετικές αλλαγές. Είναι ένα στρατηγικό εργαλείο που μπορεί να εξατομικεύσει την εμπειρία του πελάτη, να οδηγήσει σε βιώσιμες βελτιώσεις και να δημιουργήσει μοντέλα τιμολόγησης σε πραγματικό χρόνο”.

Η Julie Shainock, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Travel, Transport & Logistics, είπε με τη σειρά της: “Η χρήση των μοντέλων Azure OpenAI της Microsoft σε όλο τον ταξιδιωτικό τομέα επιτρέπει μεγαλύτερη παραγωγικότητα για τις εταιρείες και προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία για τους καταναλωτές: για τους ταξιδιώτες, είναι η ικανότητα να αντλούν περισσότερη έμπνευση και εξατομικευμένες προσφορές κρατήσεων, με παροχή εργαλείων (στους καταναλωτές), ώστε να τους βοηθήσουν προληπτικά ενώ βρίσκονται στον προορισμό, προβλέποντας τις ανάγκες τους με σχετικές πληροφορίες για τη βελτίωση του ταξιδιού τους. Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, η GenAI είναι εκεί για να αυξήσει την παραγωγικότητα, να αυτοματοποιήσει τις προβλέψεις και να επιτρέψει την ανθρωποκεντρική προσέγγισή μας σε υψηλής αξίας ταξιδιωτικές στιγμές”.

Η άνοδος της Τεχνητής Νοημοσύνης σε διάφορους τομείς το 2023 είναι πλέον σημαντική και ο τομέας Ταξιδιών και Τουρισμού πρέπει να δράσει τώρα για να αξιοποιήσει τον αντίκτυπό της. Οι προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν από τις ταξιδιωτικές και τουριστικές επιχειρήσεις περιλαμβάνουν την έλλειψη εργαζομένων με εξειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, την περιορισμένη υποδομή AI και την απουσία επίσημης “στρατηγικής AI” σε πολλά επιχειρηματικά σχέδια.

Εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις θέσεις εργασίας, η έκθεση εξετάζει τη δυνατότητα δημιουργίας θέσεων εργασίας, αναγνωρίζοντας ότι αν και η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι ενοχλητική, θα δημιουργήσει με τη σειρά της νέες ευκαιρίες.

Στην αναζήτηση βιώσιμων πρακτικών τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα Ταξιδιών και Τουρισμού, η υπεύθυνη διαχείριση δεδομένων αναδεικνύεται ως μια κρίσιμη στρατηγική.

Η εφαρμογή μέτρων, όπως η ελαχιστοποίηση δεδομένων, η αποτελεσματική αποθήκευση και η υπεύθυνη απόρριψη δεδομένων, καθίσταται ζωτικής σημασίας για τους οργανισμούς που επιδιώκουν να ελαχιστοποιήσουν τις εκπομπές CO2 κατά τη χρήση νέων ψηφιακών τεχνολογιών και να μειώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό τους AI αποτύπωμα.

Η έκθεση διερευνά ακόμη εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στην κοινωνία και τις επιχειρήσεις, τονίζοντας την ανάγκη για ασφαλή και υπεύθυνο σχεδιασμό συστημάτων AI στα ταξίδια και τον τουρισμό, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο στη δέσμευση του κλάδου στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα και προβάλλοντας τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης να διαμορφώσει ένα λαμπρό μέλλον για τα ταξίδια και τον τουρισμό.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024