Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΈρευνα ACI World: Οι ταξιδιώτες δεν ήταν ποτέ πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν
Έρευνα

Έρευνα ACI World: Οι ταξιδιώτες δεν ήταν ποτέ πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν

Global Traveller Survey

Για τέταρτη χρονιά, η έκθεση ASQ 2023 Global Traveler Survey (GTS) κάλυψε τις απόψεις περισσότερων από 4.000 ταξιδιώτες από 30 χώρες, που έχουν ταξιδέψει αεροπορικώς τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους 12 μήνες.

Ο ACI World παρουσίασε κατά το διεθνές συνέδριο Airports Innovate (20-22 Νοεμβρίου 2023 στο Μουσκάτ του Ομάν) τη νέα του έκθεση Global Traveler Survey Quality Service (ASQ) που αποκαλύπτει θετική πρόθεση για ταξίδια παρά τον αντίκτυπο της παγκόσμιας οικονομίας.

Κύρια ευρήματα
  • ​​Παγκοσμίως, το 54% των ερωτηθέντων που ταξιδεύουν για αναψυχή και προσωπικούς λόγους ανέφεραν ότι τα οικονομικά και γεωπολιτικά γεγονότα επηρέασαν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια το περασμένο έτος.
  • Ενώ οι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι αντιλαμβάνονται έντονη την επίδραση της οικονομικής κατάστασης στις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, λίγα στοιχεία υπάρχουν σχετικά με τον αντίκτυπο της οικονομίας στις πραγματικές ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές τους τελευταίους 12 μήνες ή στις προβλεπόμενες συμπεριφορές τους για τους επόμενους 12 μήνες.
  • Πράγματι, οι ταξιδιώτες δεν ήταν ποτέ πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν… Το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ταξιδέψει μέσα στους επόμενους τρεις μήνες, σε σύγκριση με 51% την ίδια περίοδο πέρυσι.

Ο Luis Felipe de Oliveira, γενικός διευθυντής του ACI World, σχολίασε: “Η φετινή έκθεση ASQ 2023 Global Traveler Survey μετατοπίζει την εστίαση από τις άμεσες επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, προκειμένου να αποκτήσει μια ευρύτερη κατανόηση των ταξιδιωτικών τάσεων που επηρεάζουν τις τρέχουσες και μελλοντικές συμπεριφορές των ταξιδιωτών και τις προσδοκίες τους. Τα ευρήματα δείχνουν ότι, ενώ οι ταξιδιώτες αναφέρουν ότι η οικονομική κατάσταση επηρεάζει φανερά -και έντονα- τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, δεν ήταν ποτέ πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν. Ενώ η παγκόσμια οικονομία συνεχίζει να διακατέχεται από αβεβαιότητα, ο κλάδος των αεροπορικών ταξιδιών κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, με τους επιβάτες να βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο των στρατηγικών των αεροδρομίων“.

Κορυφαίες καταναλωτικές τάσεις που επηρεάζουν τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών
  • Αυτοματοποίηση: Το 58% των ταξιδιωτών προτιμούν τεχνολογικές και αυτοματοποιημένες προσεγγίσεις για να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία. Ωστόσο, εξακολουθεί να υπάρχει προτίμηση για ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις σε κρίσιμα βήματα, όπως ο έλεγχος της ασφάλειας και οι διαδικασίες μετανάστευσης.
  • Εξατομίκευση της ταξιδιωτικής εμπειρίας: Το 74% των ταξιδιωτών θα χρησιμοποιούσε μια εφαρμογή που ωθεί εξατομικευμένες πληροφορίες για να κάνει το ταξίδι τους πιο απρόσκοπτο.
  • Συναισθηματική δέσμευση: Οι επιβάτες αναμένουν ότι η εμπειρία στο αεροδρόμιο θα ξεπεράσει τα ιστορικά πρότυπα του αεροπορικού ταξιδιού, ιδιαίτερα καθώς αναζητούν ισχυρότερη συναισθηματική δέσμευση με το αεροδρόμιο.
  • Εξ αποστάσεως και υβριδική εργασία: η άνοδος της εξ αποστάσεως εργασίας οδήγησε σε συνδυασμό επαγγελματικών ταξιδιών και ταξιδιών αναψυχής, με το 59% των ερωτηθέντων να συνδυάζουν περισσότερους από έναν λόγους ταξιδιού στο ίδιο ταξίδι.
  • Βιωσιμότητα: Το 72% των ταξιδιωτών αναμένουν να δουν ένα “πράσινο” περιβάλλον στα αεροδρόμια και το 43% των ερωτηθέντων έχει ακούσει για τα Sustainable Aviation Fuels  (SAF).
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024
22/02/2024