Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ οικονομική κρίση αλλάζει τα δεδομένα στη διεθνή συνεδριακή αγορά
Έρευνα της Ένωση Ανώτατων Στελεχών Εταιρικού Ταξιδιού (ACTE)

Η οικονομική κρίση αλλάζει τα δεδομένα στη διεθνή συνεδριακή αγορά

Νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Ένωση Ανώτατων Στελεχών Εταιρικού Ταξιδιού (ACTE) δείχνει ότι ο φόβος της αντιληπτής εταιρικής υπερβολής αναγκάζει τις εταιρείες να προσπερνούν τις μεγάλες συμφωνίες για συνεδριακές εγκαταστάσεις με εύκολη…

Νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Ένωση Ανώτατων Στελεχών Εταιρικού Ταξιδιού (ACTE) δείχνει ότι ο φόβος της αντιληπτής εταιρικής υπερβολής αναγκάζει τις<...> εταιρείες να προσπερνούν τις μεγάλες συμφωνίες για συνεδριακές εγκαταστάσεις με εύκολη πρόσβαση στην εναέρια μεταφορά – ξοδεύοντας περισσότερα σε μέρη συναντήσεων που συνδέονται όχι ιδιαίτερα με ψυχαγωγία. Η ηγεσία της ένωσης έχει περιγράψει αυτήν την κίνηση ως μια ριζική υποχώρηση από τις βασικές αρχές της αγοράς και των προμηθειών, που αντικαθιστά την έννοια του “political correctness” με μια έννοια καλύτερου business.

“Το να μην επιλέξει κάποιος να πληρώσει υψηλότερες τιμές και να ξοδέψει περισσότερο χρόνο να φτάσει σε ένα μέρος επιχειρηματικών συναντήσεων, όταν είναι διαθέσιμες λιγότερο ακριβές και ευπρόσιτες εναλλακτικές θέσεις, είναι κάτι που θα μειώσει γρήγορα έναν εταιρικό προϋπολογισμό συνεδριάσεων, χωρίς να αναφέρουμε ότι τα σπαταλημένα κεφάλαια δε θα μπορούσαν να παρέχουν σε κάποιο εργασία”, λέει η κα Susan Gurley, εκτελεστική διευθύντρια της ACTE. “Όχι μόνο είναι αυτό είναι κακό business από τη σκοπιά ενός εταιρικού προϋπολογισμού, αλλά είναι επίσης κακό business για τη βιομηχανία ταξιδιού και φιλοξενίας”.

Σε απάντηση στο ερώτημα, “η επιχείρησή σας θα απέφευγε ένα πολύ δημοφιλές θέρετρο (όπως το Λας Βέγκας) για μια εταιρική διάσκεψη ή ένα συνέδριο υπέρ μιας λιγότερο προσανατολισμένης στην ψυχαγωγία τοποθεσίας (ακόμα κι αν οι τιμές ήταν καλύτερες στο πρώτο θέρετρο) για να αποφύγει οποιεσδήποτε εξωτερικές αρνητικές αντιλήψεις”, το 60% σε σύνολο 110 Αμερικανών ερωτώμενων απάντησε “ναι”.

Η ηγεσία της ACTE θεωρεί ότι εκατομμύρια ή και δισεκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική συνεδριακή αγορά θα μπορούσαν να χαθούν ως -άνευ βέβαια πρόθεσης- απρομελέτητο αποτέλεσμα μιας αίσθησης της δημόσιας αντίδρασης σχετικά με την σπάταλη των επιχειρήσεων, η οποία κερδίζει αποδοχή ως παράμετρος επιλογής μιας τοποθεσίας. Ενώ το 58% των εναγομένων της έρευνας ανέφεραν την καταλληλότητα και την τιμή ως παράγοντες-κλειδί στην επιλογή μιας συνεδριακής τοποθεσίας, το 38% προσέθεσε σε αυτούς τους παράγοντες το κοινό αίσθημα και τα ΜΜΕ. Μόνο ένα 4% υπέδειξε ότι η εταιρική αντίληψη ήταν βασικός παράγοντας επιλογής ενός συνεδριακού μέρους

Στην ερώτηση “Υποθέτοντας ότι η επιχείρησή σας έχει μειώσει τον αριθμό των εσωτερικών συνεδριάσεων και των εταιρικών διασκέψεων, τι θα χρειαζόταν για να τις επαναλάβει;”, το 62% απάντησαν “μια δραστική αύξηση στην επιχείρησή μας ή μια αύξηση στα προγράμματα που απαίτησαν τις συνεδριάσεις αυτές (μια γενική βελτίωση στη γενική οικονομία)”.

Η κα Gurley υποστηρίζει ότι υπάρχει κίνδυνος το απέραντο δίκτυο των επιχειρηματικών ταξιδιών και συνεδρίων να υποστεί ζημία μέσω της καθυστέρησης να αντιμετωπιστεί το ζήτημα. Το 58% των διευθυντών που ταξιδεύουν για εργασία και συμμετείχαν στην έρευνα της ACTE, θεωρούν ότι η τρέχουσα οικονομική κρίση θα έχει μακροπρόθεσμο και θεμελιώδη αντίκτυπο στον τρόπο που οι επιχειρήσεις λειτουργούν. Μόνο το 36% ανέφεραν ότι η προσέγγιση των επιχειρήσεών τους στο ζήτημα “συνέδριο” θα επιστρέψει στα προ της οικονομικής κρίσης επίπεδα. Μόνο ένα 6% δήλωσαν ότι η εταιρεία τους δεν έχει αλλάξει κάτι στο συγκεκριμένο τομέα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024