Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΙσόποση ανάπτυξη για Κοινοτικά -και μη- ευρωπαϊκά αεροδρόμια το Νοέμβριο του 2014
Αερομεταφορές

Ισόποση ανάπτυξη για Κοινοτικά -και μη- ευρωπαϊκά αεροδρόμια το Νοέμβριο του 2014

Το Νοέμβριο του 2014 η επιβατική κίνηση στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια αυξήθηκε κατά 5,3%. Επισημαίνεται ότι στις 3 από τις 4 κατηγορίες αεροδρομίων βάσει όγκου επιβατικής κίνησης, πρώτα έρχονται ελληνικά αεροδρόμια (Αθήνας, Ηρακλείου και Σαντορίνης).

Ο ευρωπαϊκός οργανισμός ACI Europe δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα της επιβατικής κίνησης για το Νοέμβριο του 2014 στο ευρωπαϊκό αεροπορικό δίκτυο, γι αόλες τις μορφές επιβατικής κίνησης (τακτικές γραμμές, low cost και charter).

Το Νοέμβριο του 2014 η επιβατική κίνηση στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια αυξήθηκε κατά 5,3%. Πιο συγκεκριμένα, η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της ΕΕ εμφάνισε ετήσια αύξηση 5,3%. Στα μη Κοινοτικά αεροδρόμια (συμπεριλαμβανομένων αυτών σε Ισλανδία, Νορβηγία, Ρωσία, Ελβετία και Τουρκία), οι επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατά 5,4%.

Ο Olivier Jankovec, γενικός διευθυντής του ACI Europe σημειώνει: “Τα αποτελέσματα του Νοεμβρίου επιβεβαιώνουν την τάση που παρατηρήθηκε ήδη από το καλοκαίρι, με την επιβατική κίνηση να αυξάνεται το ίδιο τόσο στα Κοινοτικά  όσο και στα μη Κοινοτικά αρεροδρόμια της Ευρώπης. Η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της ΕΕ συνεχίζει να ξεπερνά την οικονομική ανάπτυξη σε Ελλάδα, Λουξεμβούργο, Βέλγιο, Ιρλανδία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Κροατία – όλες οι χώρες εμφανίζουν διψήφιο νούμερο αύξησης, κυρίως λόγω της ανάπτυξης σε αυτές αεροπορικών εταιρειών low cost”.

Και πρόσθεσε: “Εν τω μεταξύ, έχουμε μια επιβράδυνση της επιβατικής κίνησης στα ρωσικά αεροδρόμια, καθώς υπάρχουν απώλειες στην επιβατική κίνηση στην Ουκρανία και σε μικρότερο ποσοστό στο Ισραήλ. Η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια σε Μολδοβία, Σερβία, Ισλανδία και Τουρκία συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά – με το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης Ataturk να είναι, για τέταρτη συνεχόμενη φορά, το τρίτο πιο πολυσύχναστο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, ύστερα από το Heathrow του Λονδίνου και το Charles de Gaulle του Παρισιού”.

Το Νοέμβριο του 2014, τα αεροδρόμια που υποδέχονται πάνω από 25 εκατ. επιβάτες ετησίως (ομάδα 1) είχαν κατά μέσο όρο αύξηση 5%, όσα υποδέχονται 10-25 εκατ. επιβάτες (ομάδα 2), αύξηση 7,6%, τα αεροδρόμια που υποδέχονται 5-10 εκατ. επιβάτες (ομάδα 3) αύξηση 3% και όσα αεροδρόμια υποδέχονται λιγότερο από 5 εκατ. επιβάτες ετησίως (ομάδα 4) εμφάνισαν αύξηση 5%, σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2014.

Τα αεροδρόμια που είχαν τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση το διάστημα Νοέμ. 2014 – Νοέμ. 2014 ήταν:

  • Ομάδα 1: Istanbul IST (+12.8%), Rome FCO (+10.6%), Madrid (+9.3%), London LGW (+5.7%), Moscow DME & Amsterdam (+5.4%)
  • Ομάδα 2: Athens (+27.5%), London STN (+25.8%), Brussels (+18.2%), Istanbul SAW (+15.4%) and Lisbon (+14.3%)
  • Ομάδα 3: Heraklion (+14.4%), Izmir (+13.5%), Berlin SXF (+13.2%), Milan BGY (+12.7%) and Porto (+12.4%)
  • Ομάδα 4: Santorini (+69.0%), Chania (+67.0%), Kefallinia (+58.5%), Chisinau (+43.9%) and Bourgas (+41.5%).

Σημειώνεται ότι η εκθεση της ACI Europe για την αεροπορική κίνηση των αεροδρομίων της Ευρώπης – Νοέμβριο 2014 περιλαμβάνει συνολικά 207 αερολιμένες, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 88% της ευρωπαϊκής επιβατικής κίνησης.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024