Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΜε δυσκολίες εξελίσσεται η γερμανική αγορά για την Ελλάδα

Με δυσκολίες εξελίσσεται η γερμανική αγορά για την Ελλάδα

Βερολίνο-ITB 2001: Με χαμηλές επιδόσεις εξελίσσεται η γερμανική αγορά για την Ελλάδα καθώς τα μηνύματα από κάθε κατεύθυνση δεν παρουσιάζονται καθόλου αισιόδοξα. Σύμφωνα με σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η ΔΙΤΕΞ […]

Βερολίνο-ITB 2001: Με χαμηλές επιδόσεις εξελίσσεται η γερμανική αγορά για την Ελλάδα καθώς τα μηνύματα από<...> κάθε κατεύθυνση δεν παρουσιάζονται καθόλου αισιόδοξα.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η ΔΙΤΕΞ Γερμανίας, θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με την διατήρηση των δεδομένων του 2000, το οποία άλλωστε ήταν στο σύνολό τους στα ίδια περίπου επίπεδα με το έτος ρεκόρ 1999 κατά το οποίο ήρθαν στη χώρα μας 2.450.000 Γερμανοί τουρίστες, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του +14,68 σε σχέση με το 1998.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγάλοι tour operators παρουσιάζουν μία μείωση που δεν ξεπερνά το -9%. Μεγάλοι και παραδοσιακοί προορισμοί όπως η Κρήτη και η Ρόδος παρουσιάζουν μεγαλύτερη μείωση, ενώ μικρότεροι προορισμοί όπως Κως, Χαλκιδική και Κέρκυρα παρουσιάζουν μικρότερη μείωση. Έτσι, σύμφωνα με την ΔΙΤΕΞ Γερμανίας η συνολική μείωση δεν θα είναι μεγαλύτερη από -3% έως και -5% διαμορφώνοντας τον τελικό αριθμό των Γερμανών τουριστών περίπου στους 2.300.000.

Εν τω μεταξύ οι Γερμανοί tour operators που συμμετείχαν στην φετινή ITB δεν θέλησαν να δώσουν το ακριβές ποσοστό της μείωσης που αναμένεται από την γερμανική αγορά, θεωρώντας ότι η μείωση που παρατηρείται μέχρι στιγμής δεν σημαίνει ότι είναι και η πραγματική εικόνα της αγοράς, δεδομένου ότι δεν έχουν αρχίσει ακόμα οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.

Η αίσθηση ορισμένων Ελλήνων εκθετών ήταν ότι υπάρχει φόβος η μείωση να αγγίξει διψήφιο νούμερο και να έχει μεγαλύτερη διάρκεια από το ότι θα περίμενε κανείς λόγω και της ανόδου της Τουρκίας. Από την άλλη όμως υπήρχαν και απόψεις που θεωρούσαν ότι δεν θα έχουμε πάνω από 5% μείωση δεδομένου ότι το κλίμα θα ανατραπεί την τελευταία στιγμή όταν αρχίσουν τα 'last-minute bookings' και όταν αρχίσει να εμφανίζεται το πρόβλημα των υπερκρατήσεων στην Τουρκία που έχει ξεπεράσει κάθε όριο, δεδομένου ότι η γειτονική χώρα αναμένει διπλασιασμό της γερμανικής αγοράς.

Εντύπωση προκάλεσε στο ελληνικό περίπτερο η απουσία του οργανισμού 'Αθήνα 2004', αλλά και η απλή φιλοξενία του νέου αεροδρομίου 'Ελευθέριος Βενιζέλος' στο περίπτερο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024