Στις επαφές του με 20 και πλέον παράγοντες του διεθνούς τουρισμού, ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στις δυνατότητες του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στα θετικά μηνύματα των προκρατήσεων για το 2020 και στο σχεδιασμό του υπουργείου για την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών.
Το ισχυρό ενδιαφέρον για την Ελλάδα ως τουριστικού προορισμού επιβεβαιώθηκε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση International French Market (IFTM), η οποία ολοκληρώθηκε χθες.
Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, στον κύκλο επαφών που είχε με εκπροσώπους θεσμικών φορέων της Γαλλίας, με στελέχη αεροπορικών επιχειρήσεων και παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, παρουσίασε το στρατηγικό σχεδιασμό για τον ελληνικό τουρισμό.
Στις κατ’ιδίαν επαφές του με 20 και πλέον παράγοντες του διεθνούς τουρισμού μετέφερε το μήνυμα της επωφελούς για όλους συνεργασίας με την Ελλάδα στον τουριστικό τομέα. Επίσης, εστίασε στις δυνατότητες του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στα θετικά μηνύματα των προκρατήσεων για το 2020 και στο σχεδιασμό του υπουργείου για την ανάδειξη νέων τουριστικών προορισμών.
Ο κ. Θεοχάρης επισήμανε πως σήμερα ο ελληνικός τουρισμός δεν είναι μόνο “ήλιος και θάλασσα”. “Είναι”, όπως είπε “ένα πολυεπίπεδο προϊόν, που στόχο έχει να καλύψει τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του σύγχρονου επισκέπτη”.
Ο υπουργός Τουρισμού και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και με τους Έλληνες εκθέτες που συμμετείχαν στην έκθεση. Στο περίπτερο του ΕΟΤ συμμετείχαν 21 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες Κρήτης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και Δυτικής Ελλάδας, ο Δήμος Σκιάθου και ο Δήμος Πάρου.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.