Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΤο υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών παρουσίασε το πρόγραμμα ‘Ταξί του Αύριο’

Το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών παρουσίασε το πρόγραμμα ‘Ταξί του Αύριο’

Ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Χρίστος Βερελής, μιλώντας στην παρουσίαση του ‘Ταξί του Αύριο’, και του νέου νομοθετικού πλαισίου για τα ταξί τόνισε ότι η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη, […]

Ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών κ. Χρίστος Βερελής, μιλώντας στην παρουσίαση του ‘Ταξί του Αύριο’, και του νέου νομοθετικού πλαισίου για τα ταξί τόνισε ότι<...> η διαδικασία αυτή είναι απαραίτητη, προκειμένου να υπάρξει αναβάθμιση του επαγγέλματος, όπως και αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους επιβάτες και τους πολίτες της χώρας, καθώς και προς τους φορείς, που αποτελούν ένα πολύ κρίσιμο μέγεθος για την εθνική μας οικονομία.

“Πιστεύω ότι υπάρχουν πράγματα τα οποία πρέπει να γίνουν. Υπάρχουν επαγγελματικές ομάδες ιδιοκτητών ταξί που προσπαθούν να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες”, είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

“Το πρόγραμμα ‘Ταξί του Αύριο’ δίνει την ευκαιρία σήμερα να δούμε ένα αυτοκίνητο ταξί, το οποίο έχει προσαρμοσμένα διάφορα συστήματα που είναι απαραίτητα για την άσκηση του επαγγέλματος του οδηγού ταξί. Υπάρχουν συστήματα εντοπισμού χώρου, συστήματα βέλτιστων διαδρομών, συστήματα αποδείξεων για τους πελάτες, συστήματα που υποδέχονται καταναλωτικές κάρτες, καθώς και συστήματα ασφαλείας για τους ίδιους τους οδηγούς. Αυτό το σύστημα το οποίο υπάρχει μόνο σε δέκα οχήματα συγκεκριμένης εταιρίας, σε λίγο καιρό θα είναι κάτι το οποίο πολύ πιο συχνά θα το συναντούν οι πελάτες ταξί στους δρόμους της Αθήνας”, δήλωσε ο υπουργός.

Με το νέο σύστημα αξιοποιείται η δορυφορική ψηφιακή τεχνολογία, η οποία τίθεται στην υπηρεσία της διαχείρισης στόλου του σύγχρονου ραδιοταξί, παρέχοντας τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια στους επιβάτες αλλά και στους οδηγούς ταξί.

Αναλυτικότερα, το “Ταξί του Αύριο” διαθέτει σύστημα G.P.S., ηλεκτρονικό υπολογιστή και σύνδεση με το Ίντερνετ, σύστημα ψηφιακής μετάδοσης δεδομένων μέσω “TETRA”, πλοήγηση και αυτόματη ανάθεση διαδρομών, κάμερα ασφαλείας, μηχάνημα ανάγνωσης πιστωτικών καρτών και εκτυπωτή. Έτσι, παρέχεται η δυνατότητα στον οδηγό ταξί να βρίσκει εύκολα και γρήγορα στον υπολογιστή τους χάρτες με τις διαδρομές, προκειμένου να εντοπίζει εξ αρχής την περιοχή όπου θέλει να μεταβεί ο επιβάτης, ενώ παράλληλα το κέντρο της εταιρείας μπορεί να παρακολουθεί τη διαδρομή του οχήματος, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη ασφάλεια και για τον επιβάτη και για τον οδηγό. Επιπλέον, ο επιβάτης έχει τη δυνατότητα να πληρώνει μέσω πιστωτικής κάρτας και να παίρνει απόδειξη από τον οδηγό.

Αντίθετα όμως υπάρχει και μία άλλη πραγματικότητα, η οποία δεν είναι τόσο ευχάριστη. “Γνωρίζετε, ενδεχομένως, ότι τις τελευταίες ημέρες γίνεται μετά από εντολή μου ένας έλεγχος για τα καυσαέρια των ταξί στην Αθήνα. Έχουν γίνει έλεγχοι περίπου σε 500 οχήματα και το 48% από αυτά (ταξί) βρέθηκε εκτός προδιαγραφών, έναντι περίπου του 24% που βρέθηκε εκτός προδιαγραφών στα υπόλοιπα Ι.Χ. αυτοκίνητα. Πιστεύω ότι πρέπει συστηματικά να δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις, προκειμένου να υπάρξει συνολική αναβάθμιση σε μία τόσο δύσκολη πόλη όπως είναι η Αθήνα και σε μία τόσο δύσκολη πόλη όσο είναι η Θεσσαλονίκη, αλλά και γενικότερα σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας όπου κυκλοφορούν δεκάδες χιλιάδες ταξί”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βερελής.

Ο Υπουργός Μεταφορών & Επικοινωνιών απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το νομοσχέδιο για τα ταξί, τόνισε ότι “το τελικό σχέδιο ικανοποιεί τους πάντες, διότι με προαιρετική βάση δίδεται η δυνατότητα να υπάρξει μια πολύ καλύτερη οργάνωση. Δεν αποξενώνεται ο ιδιοκτήτης ταξί από την άδειά του, ενώ δίδεται η δυνατότητα να δημιουργηθούν εταιρίες και συνεταιρισμοί και πιστεύω ότι από εδώ και πέρα θα πρέπει να υπάρξει μία ταχύτατη διαδικασία, προκειμένου να φτάσουμε στο 2004 με ένα αναβαθμισμένο στόλο ταξί και με αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους πολίτες”.

Ο κ. Βερελής διευκρίνισε, απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων για τη συνταγματικότητα του συστήματος αποθήκευσης φωτογραφίας του πελάτη από τον οδηγό του νέου ταξί ‘Ταξί του Αύριο’, ότι “τα θέματα αυτά θα είναι αντικείμενο έγκρισης μέσα από διαδικασίες, οι οποίες θα πρέπει να υπάρξουν. Οι φωτογραφίες αυτές, πάντως, αποθηκεύονται από το σύστημα μόνο για μία ώρα και αφορούν μόνο σε νυχτερινές διαδρομές και σε πελάτες που επιβιβάζονται στα ταξί από το δρόμο και όχι σε εκείνους που τηλεφωνούν και ζητούν ταξί. Και αυτό το σύστημα θα υπάρχει για την καλύτερη δυνατή ασφάλεια οδηγών και πελατών”.

Σχετικά με το ενδεχόμενο αύξησης του κομίστρου των ταξί, ο Υπουργός ανέφερε ότι “το αίτημα αυτό δεν είναι του παρόντος και θα συζητηθεί όταν έλθει η ώρα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024