Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίWTM 2002: Ανακοινώσεις για την τουριστική διαφήμιση και πολιτική

WTM 2002: Ανακοινώσεις για την τουριστική διαφήμιση και πολιτική

Αποστολή – Σε μια σειρά από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα θέματα που άπτονται της ευρύτερης τουριστικής μας πολιτικής αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γ. Πατέλλης σε συνάντηση του με τους δημοσιογράφους που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην World Travel Market…

Αποστολή – Σε μια σειρά από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα θέματα που άπτονται της ευρύτερης τουριστικής μας πολιτικής αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΤ Γ. Πατέλλης<...> σε συνάντηση του με τους δημοσιογράφους που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επίσκεψής του στην World Travel Market. Συγκεκριμένα ο κ. Πατέλλης σημείωσε μεταξύ άλλων τα ακόλουθα:

Εναλλακτικά σενάρια για την κατάλληλη διαφοροποίηση και προσαρμογή της διαφημιστικής προβολής της χώρας σε περίπτωση πολέμου στο Ιράκ εξετάζει, ήδη, ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τον υπουργό Ανάπτυξης Α. Τσοχατζόπουλο.

Ο πρόεδρος του ΕΟΤ αναφερόμενος στην αναδιοργάνωση των γραφείων ΕΟΤ είπε ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η σχετική μελέτη θα ακολουθηθεί το βρετανικό μοντέλο και θα δημιουργηθούν τρεις μεγάλες Διευθύνσεις: της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας, οι οποίες θα προίστανται στο σύνολο της Περιφέρειάς του, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα κλείσουν τα κατά τόπους γραφεία

Σχετικά με την δημιουργία του γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού στην Αγγλία ο κ. Πατέλλης είπε ότι στις άμεσες προτεραιότητές του είναι η προώθηση του συνεδριακού τουρισμού στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Για την αναμόρφωση της τουριστικής πολιτικής ο κ. Πατέλλης υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια τεχνοκρατικής αντίληψης αναμόρφωση, όπου οι ιδιώτες καλούνται να παίξουν το δικό τους ρόλο με σύγχρονο τρόπο, ενώ χαρακτήρισε πολύ σημαντική τη δημιουργία του Τουριστικού Επιμελητηρίου, του Σώματος Ελεγκτών στο πρότυπο της ΣΔΟΕ, για τις τουριστικές επιχειρήσεις, με στόχο τη θέσπιση αξιόπιστων ελεγκτικών μηχανισμών καθώς και του Ινστιτούτου Τουριστικών Μελετών με τη συμμετοχή καθιερωμένων Ερευνητικών Ιδρυμάτων.

Ο πρόεδρος του ΕΟΤ υπογράμμισε, επίσης ότι πρόκειται να δημιουργηθούν εξειδικευμένα γραφεία για κάθε μορφή τουρισμού, και για τις ειδικές μορφές τουρισμού, με στόχο την ανάπτυξη και προώθηση των νέων προϊόντων.

Ο κ. Πατέλλης είπε ακόμα ότι στις 20 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη συνάντηση με όλους τους διευθυντές των γραφείων του ΕΟΤ στο εξωτερικό με στόχο τον απολογισμό του 2002 και την διερεύνηση των προοπτικών για την τουριστική κίνηση το 2003. Την επόμενη ημέρα στη συνάντηση θα συμμετέχουν και οι Περιφέρειες, ενώ θα συνεδριάσει και το Εθνικό Συμβούλιο Τουρισμού. Η συμμετοχή των Περιφερειών κρίνεται απαραίτητη καθώς, όπως υπογράμμισε ο κ. Πατέλλης, “το τουριστικό προϊόν κατασκευάζεται στις Περιφέρειες γι’ αυτό θα πρέπει και αυτές να λαμβάνουν υπόψη τους τις προβλέψεις των ΔΙΤΕΞ”.

Ο πρόεδρος του ΕΟΤ σημείωσε, ακόμα, ότι χθες έφθασε στην Αθήνα το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC, το οποίο μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 θα καλύψει 400 ώρες με τηλεοπτικά σποτ για την Ελλάδα σε παγκόσμια εμβέλεια, Το ΒΒC World, το οποίο θα στείλει συνεργείο στην Ελλάδα το Φεβρουάριο, θα αφιερώσει, επίσης, 2 προγράμματα 30 λεπτών στη χώρα μας, ενώ χθες υπήρχε άρθρο και στους Financial Times. Σημαντικό αφιέρωμα στην Ελλάδα έχει και το τρέχον τεύχος του περιοδικού των καταναλωτών της Μεγάλης Βρετανίας “Holiday Which”, στην οποία αφιερώνει και το εξώφυλλό του.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024