Τις προοπτικές που δημιουργούνται για την τουριστική προβολή της χώρας και την εν γένει ενίσχυση του τουρισμού από την αξιοποίηση του Ράλλυ Ακρόπολις εξέφρασε ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, κατά την επίσκεψή του στο Service Park…
Τις προοπτικές που δημιουργούνται για την τουριστική προβολή της χώρας και την εν γένει ενίσχυση του τουρισμού από την αξιοποίηση του Ράλλυ Ακρόπολις εξέφρασε<...> ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, κατά την επίσκεψή του στο Service Park της διοργάνωσης στο Λουτράκι, το βράδυ του Σαββάτου 18 Ιουνίου.
Ο κ. Γερουλάνος ξεναγήθηκε από τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ, κ. Βασίλη Δεσποτόπουλο, και από μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Ράλλυ Ακρόπολις, και συνομίλησε μεταξύ άλλων με το διευθυντή της αγωνιστικής ομάδας της Ford, Μάλκολμ Γουίλσον, και με τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ, ο οποίος του εξέφρασε την ικανοποίησή του για το επίπεδο της διοργάνωσης του φετινού Ράλλυ και του επιβεβαίωσε την απόφαση της Διεθνούς Ομοσπονδίας να βρίσκεται το Ράλλυ Ακρόπολις στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και το 2012.
Μιλώντας σε τηλεοπτικό συνεργείο της κρατικής τηλεόρασης, ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού δήλωσε:
«Kάναμε μια επένδυση στο Ράλλυ Ακρόπολις φέτος. Είναι ένα όνομα το οποίο ήταν γνωστό. Είχαμε επενδύσει ως χώρα σε αυτό και είναι κρίμα που τα τελευταία χρόνια είχε καταπέσει. Ήταν λοιπόν απόφασή μας να πούμε ότι αυτά που έχουν αξία στην Ελλάδα πρέπει να τα αναβιώσουμε. Να τους δώσουμε τη δύναμη να προβάλλονται στο εξωτερικό και γιΆ αυτό ήρθαμε στο Λουτράκι και έγινε η οργάνωση αυτή του Ράλλυ Ακρόπολις.
Θεωρώ ότι είναι μια τέτοιου είδους επένδυση που με λίγα χρήματα μπορεί να κάνει την Ελλάδα γνωστή σε όλο τον κόσμο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να το παρακολουθούμε και να βοηθάμε από την πλευρά της Πολιτείας. Ένα τέτοιο γεγονός προβάλλει την Ελλάδα παντού.
Η εκκίνηση που έγινε στην Ακρόπολη παρά τη βροχή κράτησε τον κόσμο εκεί για πολλές ώρες. Την είδαν πάρα πολλοί άνθρωποι από όλο τον κόσμο και είδαν ότι στην Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι όπως βγαίνουν προς τα έξω καμιά φορά από τις ειδήσεις αλλά ότι η χώρα μας είναι ένας τόπος που αξίζει να επισκεφθείς και να δεις ό,τι έχει να προσφέρει.
Αυτό που θέλουμε είναι να βρίσκουμε πράγματα τα οποία μπορούμε να αναδείξουμε για να έρχεται ο κόσμος στην Ελλάδα. Ο Κλασικός Μαραθώνιος της Αθήνας και το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν τα πρώτα, γιατί έχουν ισχυρά ονόματα και επενδύοντας λίγα χρήματα και στα δύο καταφέραμε να αναδείξουμε την Ελλάδα πάρα πολύ. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βρίσκουμε συνέχεια καινούργια πράγματα τα οποία έχουν αξία, τα οποία ξέρει ο κόσμος και μπορούν να αναδείξουν την Ελλάδα με το σωστό τρόπο και μέσα από αυτή τη διαδικασία να δημιουργούμε συνέχεια ενδιαφέρον για τη χώρα μας, έτσι ώστε ο κόσμος να έρχεται ξανά και ξανά. Αυτή τη στιγμή το μεγάλο στοίχημα που έχουμε είναι κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα να αγκαλιάσει τον κόσμο που έρχεται για να βεβαιωθούμε ότι θα τον κάνουμε να έρθει ξανά και ξανά».
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.