Τελευταία νέα
ΑρχικήΚαινοτομία και παράδοση στο επίκεντρο του φετινού Hotel Megatrends Project της Xenia 2019
Εκθέσεις

Καινοτομία και παράδοση στο επίκεντρο του φετινού Hotel Megatrends Project της Xenia 2019

Το Hotel Megatrends προσπάθησε να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδυαστούν βασικές, αλλά απαραίτητες μεταβλητές, όπως είναι η καινοτομία και οι σύγχρονες διεθνείς πρακτικές, με τις ρίζες και την παράδοσή μας.

Με κεντρικό θέμα “Καινοτομία και παράδοση“, το Hotel Megatrends by Χenia 2019, παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia (23-25 Νοεμβρίου, Metropolitan Expo) περισσότερο εξελιγμένο, δίνοντας λύσεις, αλλά και εμπνέοντας όλο το φάσμα των επισκεπτών της έκθεσης.

Σε μια εποχή που όλα τα σημαντικά στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας δηλώνουν ότι η στρατηγική του τουριστικού προϊόντος πρέπει στο μέλλον να εστιάσει, στην ποιότητα, αλλά και τη δημιουργία εμπειριών παρά στην επίτευξη ποσότητας επισκεπτών στη χώρα μας, το Hotel Megatrends προσπάθησε να συμβάλλει σε αυτή τη δημόσια συζήτηση εξέλιξης του ελληνικού τουρισμού, προσπαθώντας να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συνδυαστούν βασικές, αλλά απαραίτητες μεταβλητές, όπως είναι η καινοτομία και οι σύγχρονες διεθνείς πρακτικές, με τις ρίζες και την παράδοσή μας.
 
Hotel Megatrends/ Spaces: Σε ένα εκθεσιακό stand, το οποίο σχεδιάστηκε από την Makridis Associates, πέντε αρχιτέκτονες και designers παρουσίασαν αντιστοίχως πέντε concepts χώρων φιλοξενίας σε μια επιφάνεια 350τ.μ., τοποθετώντας την αρχιτεκτονική και το design στο επίκεντρο ως βασικά εργαλεία δημιουργίας υπόβαθρου αξέχαστων εμπειριών. Οι χώροι οι οποίοι παρουσιάστηκαν στο φετινό project είναι οι ακόλουθοι:

01 – Reception / Lounge / by Alex Mint Design Studio

Κάτι περισσότερο από  χώρο υποδοχής: Στις σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις οι receptions των ξενοδοχείων μετατρέπονται σε χώρους συνεύρεσης, κοινωνικοποίησης, πραγματοποίησης επαγγελματικών συναντήσεων αλλά και εργασίας. Ένας τέτοιος χώρος δεν απευθύνεται μόνο στους επισκέπτες του ξενοδοχείου, αλλά αντιθέτως απευθύνεται τόσο στους κατοίκους όσο και στους επισκέπτες της πόλης. Με αυτόν τον τρόπο το ξενοδοχείο μετατρέπεται σε ζωντανό οργανισμό, εντάσσεται στο life style του τόπου, αλλά και δημιουργεί νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες για τον ιδιοκτήτη.

02 – Boutique Room / by Sotiris Lazou Design Studio



Αναζητώντας τη χαμένη μας ταυτότητα: Σε μια εποχή που τα boutique hotels έχουν εξελιχθεί σε μια δυναμική και εξελισσόμενη τάση των μεγάλων πόλεων της χώρας μας και όχι μόνο, πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μια τέτοια τάση μπορεί μελλοντικά να αναδιαμορφώσει την ταυτότητα του αστικού ιστού αλλά και τουρισμού. Ο σχεδιασμός παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την διαδικασία. Η στρατηγική σύνδεση του σχεδιασμού με τις ρίζες και την παράδοσή μας αποτελεί μια υψίστης σημασίας διαδικασία η οποία θα επηρεάσει την ξεχωριστή εμπειρία που θα βιώσει ο επισκέπτης στον τόπο που επέλεξε να επισκεφτεί.

03 – Studio Room / by Α & Μ Architects

Σχεδιάζοντας “έξυπνους” χώρους φιλοξενία: Ο καινοτόμος σχεδιασμός μπορεί να κάνει να φαίνεται μεγάλος ακόμη και ένας χώρος 28 τ.μ., στον οποίο μπορεί να φιλοξενηθούν, με όλες τις παροχές που ένα σπίτι παρέχει, μέχρι 4 άτομα καλύπτοντας παράλληλα όλες τις καθημερινές τους ανάγκες. Το αποτέλεσμα δεν οδηγεί μόνο σε πολυχρηστικότητα από πλευράς φιλοξενουμένων, αλλά και σε πολλαπλότητα χρήσης από πλευράς επενδυτών. Σε ένα τέτοιο αστικό κτίριο μπορούν να συνυπάρξουν τόσο φοιτητές όσο και ταξιδιώτες, οι οποίοι αγαπούν το κέντρο της πόλης, αλλά και υποστηρίζουν μόνο value for money λύσεις.

04 – Restaurant in Nature / by Gian Paolo Venier

Απόλυτη σύνδεση με την φύση: Ένα εστιατόριο στην φύση δε θα μπορούσε παρά να κατασκευαστεί με φυσικά υλικά. Αυτό το εστιατόριο το οποίο δεν ορίζεται ξεκάθαρα σαν indoor ή outdoor αφού μπορεί να είναι και τα δύο, αποτελεί ένα απόλυτο παράδειγμα αειφόρας αρχιτεκτονικής βασισμένο σε φυσικά υλικά δόμησης και διακόσμησης. Εξαιρετικό αισθητικό αποτέλεσμα, φυσική σκίαση, φυσική ηχομόνωση και ο ορισμός του wellbeing.

05 – The Smart Experience / by L+DG Lighting Architects

Η αρχιτεκτονική φωτισμού δημιουργεί ξεχωριστές εμπειρίες: Τις περισσότερες φορές ένας επιχειρηματίας ξενοδόχος αντιμετωπίζει τον φωτισμό ως το τελευταίο στάδιο του σχεδιασμού και πολλές φορές καλείται να το αντιμετωπίσει ακόμη και λίγο πριν το opening του ξενοδοχείου. Μέσα από μια conceptual προσέγγιση το μήνυμα ήταν σαφές. Ο φωτισμός δημιουργεί ιδιαίτερο χαρακτήρα στους χώρους φιλοξενίας και πολλές φορές μπορεί να επηρεάσει ή εμπνεύσει τον συνολικό σχεδιασμό. Γι’αυτόν ακριβώς το λόγο η θέση της αρχιτεκτονικής φωτισμού ανήκει στην έναρξη μιας μελέτης.

Platinum sponsors για την υλοποίηση του project ήταν οι εταιρείες TEAM sa, Stamatopoulos group, Akritas και IT concept. Gold Sponsors, ήταν οι εταιρείες Bright special lighting, ΑΒΒ και Λυχνία α.ε. Συνολικά, περίπου 50 εταιρείες από τους χώρους της δόμησης, της επίπλωσης, της διακόσμησης και του wellbeing συνέβαλαν στην υλοποίηση του Hotel Megatrends Project by Xenia 2019.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024