Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ποιες είναι οι αεροπορικές που μεταφέρουν τους επιβάτες τους στον προορισμό τους εγκαίρως

28 June 2019, 10:15

Η AirHelp προειδοποιεί ότι πάνω από 2,5 εκατ. επιβάτες καθημερινά, αυτό το καλοκαίρι, θα αντιμετωπίσουν παγκοσμίως διαταραχές στις πτήσεις. Πάντως, εξαιρετικές αποδόσεις καταγράφονται για την Olympic Air και την Aegean Airlines, με 9.0 και 7.4 αντίστοιχα, στην ακρίβεια χρόνου.


Η ο οργανισμός για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών AirHelp ανακοινώνει ποιες αεροπορικές εταιρείες έχουν την καλύτερη απόδοση στην χρονική ακρίβεια της πτήσης.

Η AirHelp προβλέπει ότι μόνο στην Ευρώπη το 2019, θα υπάρχουν πάνω από 700.000 διαταραχές στις πτήσεις. Αυτό σημαίνει ότι φέτος το καλοκαίρι, πάνω από 4 εκατ. άνθρωποι θα μπορούν να είναι επιλέξιμοι για αποζημίωση βάσει του Ευρωπαϊκού κώδικα για τα δικαιώματα των επιβατών των αεροπορικών αερογραμμών, σύμφωνα με το νόμο EC 261.

Η AirHelp προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα να μπορούν να κάνουν πλάνο των μελλοντικών τους αεροπορικών ταξιδιών, με χρήσιμες πληροφορίες για το ποιες αεροπορικές εταιρείες έχουν τον καλύτερο βαθμό σε ότι αφορά στη χρονική ακρίβεια.



Η επιλογή της αεροπορικής εταιρείας με την οποία θα ταξιδέψει κάποιος, συχνά επηρεάζεται από παράγοντες όπως το κόστος και η διάρκεια, αλλά με τις καθυστερήσεις πτήσεων και άλλες διαταραχές να αυξάνονται σε ετήσια βάση, η επιλογή της εταιρείας με την οποία μπορούν να πετάξουν μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καθυστέρησης καθώς και τα πρόσθετα έξοδα.

Από το σύνολο 72 καλύτερων παγκοσμίως αεροπορικών εταιρειών, οι 3 καλύτερες σε επίδοση ήταν η Garuda Indonesia στην πρώτη θέση με το 91% των πτήσεων της να είναι ακριβείς στην ώρα τους (αναχώρηση και/ή προσγείωση εντός 15 λεπτών από την προγραμματισμένη ώρα), ακολουθεί στη δεύτερη θέση η μόνη εταιρεία της Ευρώπης, από την Ελλάδα, η Olympic Air και η Azul Airlines από τη Βραζιλία με 90% και 84% στην ακρίβεια χρόνου αντίστοιχα.

Ο κ. Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών επισήμανε ότι οι καλοκαιρινές διακοπές είναι το νούμερο ένα ταξίδι όλων και πρέπει να οργανώνονται και να προγραμματίζονται σωστά έτσι ώστε να μπορεί ο ταξιδιώτης να εξοικονομεί χρήματα καθώς και να αποφεύγει οποιαδήποτε ταλαιπωρία μπορεί να προκύψει ενόψει καλοκαιριού και μεγάλου όγκου επιβατών.

Οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, Olympic Air και Aegean Airlines, βρέθηκαν στην 31η και 48η θέση αντίστοιχα αφήνοντας το δικό τους στίγμα στην παγκόσμια κατάταξη. Η τελική θέση των εταιρειών κρίθηκε από τρεις βασικούς παράγοντες, την χρονική ακρίβεια, την ποιότητα των υπηρεσιών και την διεκπεραίωση αιτήσεων αποζημίωσης. Μολονότι οι συγκεκριμένες εταιρείες έχουν υψηλά ποσοστά στην ακρίβεια χρόνου, 9.0 και 7.4 αντίστοιχα και στην ποιότητα των υπηρεσιών τους 8.5 και 8.7, τερματίζουν σ΄ αυτές τις θέσεις λόγω των χαμηλών ποσοστών τους στις διεκπεραιώσεις των αιτήσεων αποζημίωσης επιβατών.

Για όσους επιθυμούν να οργανώσουν το ταξίδι τους και να αποφύγουν τις καθυστερήσεις, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι με τις Olympic Air και Aegean Airlines οι πιθανότητες να φτάσουν στον προορισμό τους στην ώρα τους είναι πολύ μεγάλες, καθώς οι δυο ελληνικές αεροπορικές εταιρείες σκοράρουν αρκετά ψηλά στο σύνολο των αεροπορικών εταιρειών στην ακρίβεια χρόνου, με ποσοστό 9.0 και 7.4 ενώ για το 2018, και οι δυο εταιρείες κατέγραψαν τις περισσότερες σε αριθμό πτήσεις στην Ελλάδα. Από την άλλη, το ταξίδι με τις Easyjet, Eurowings και Ryanair μπορεί να εξελιχθεί σε μεγάλη ταλαιπωρία, καθώς τα ποσοστά των εταιρειών στην ακρίβεια χρόνου είναι ιδιαίτερα χαμηλά, 67%, 66% και 65% των πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους στο αεροδρόμιο.

Το καλοκαίρι έρχεται – και αυτό σημαίνει καθυστερήσεις
Σωστός προγραμματισμός και η επιλογή αεροπορικής εταιρείας θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποτροπή απογοητεύσεων που σχετίζονται με το αεροδρόμιο λόγω διαταραχών αυτό το καλοκαίρι, ειδικά με το ιδιαίτερα χαοτικό καλοκαίρι που προβλέπεται.

Με τις περυσινές καλοκαιρινές απεργίες της SAS να είναι ακόμα πρόσφατη ανάμνηση, ο CEO, Rickard Gustafson, εξέφρασε την ανησυχία του για το τι θα γίνει αυτό το καλοκαίρι, σε συνέντευξη στη σουηδική εφημερίδα, Expressen, ”εμαι πολύ ανήσυχος γι’αυτό το καλοκαίρι. Για την ικανότητα του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας να χειριστεί την κυκλοφορία στην Ευρώπη, δεν υπάρχει. Θα υπάρξουν ακυρώσεις πτήσεων, καθυστερήσεις και χάος”.

Τα στοιχεία της AirHelp, με περισσότερες από 700.000 διακοπές πτήσεων να προβλέπονται για το 2019, αυτό το καλοκαίρι, μόνο στην Ευρώπη, δείχνουν ότι η ανησυχία του Gustafson είναι δικαιολογημένη.

Σε περίπτωση διακοπής της πτήσης, πρέπει οι επιβάτες να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους – το εάν είναι επιλέξιμοι για να λάβουν αποζημίωση και τα χρήματα και τις υπηρεσίες που δικαιούνται.

Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νόμο EC 261, εάν η πτήση καθυστερήσει πάνω από τρεις ώρες, ή εάν δεν έγινε η επιβίβαση  – οι επιβάτες μπορεί να δικαιούνται οικονομική αποζημίωση έως 600 ευρώ ανά άτομο.

Όλοι οι επιβάτες που αναχωρούν από αεροδρόμιο της Ευρώπης είναι προστατευμένοι από το νόμο EC 261, και οι επιβάτες που πετούν μέσα στην Ευρώπη από άλλους παγκόσμιους προορισμούς μπορεί να προστατεύονται επίσης όταν πετούν με ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία.

Να σημειωθεί ότι οι διαταραχές στις πτήσεις που έχουν προκληθεί από άλλες υπαιτιότητες εκτός ελέγχου των αεροπορικών εταιρειών δεν αποζημιώνονται.  
Οι επιβάτες έχουν χρόνο μέχρι και τρία χρόνια να αιτηθούν για οικονομική αποζημίωση ως αποτέλεσμα μιας προβληματικής πτήσης.
 
Εάν ο επιβάτης βρίσκεται σε ένα αεροδρόμιο για περισσότερες από δύο ώρες λόγω διακοπής της πτήσης, έχει το δικαίωμα να γνωρίζει. Αυτό σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παρέχουν στους επιβάτες γεύματα, ποτά, πρόσβαση στην επικοινωνία και στέγαση όταν χρειάζεται.
 
Μεθοδολογία
Η AirHelp διαθέτει μία από τις πιο αξιόπιστες και ακριβείς συλλογές δεδομένων πτήσης στον κόσμο και κάθε χρόνο παράγει μια έρευνα με την παγκόσμια κατάταξη των πιο γνωστών αεροπορικών εταιρειών, γνωστή ως AirHelp score. Η βαθμολογία του τρέχοντος έτους εξετάστηκε και κατέταξε 72 από τις πιο γνωστές αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως.

Υπάρχουν 3 παράγοντες που χρησιμοποιούμε για να αξιολογήσουμε τις επιδόσεις τους:  

  • Απόδοση σε πραγματικό χρόνο: - κάθε πτήση που αναχώρησε εντός 15 λεπτών από τη δημοσιευμένη ώρα αναχώρησής της και έφτασε εντός 15 λεπτών από τη δημοσιευμένη ώρα άφιξής της ως έγκαιρη πτήση.
  • Ποιότητα υπηρεσιών – 40.000 άτομα σε περισσότερες από 40 χώρες ερευνήθηκαν και αξιολόγησαν τις αεροπορικές εταιρείες για την άνεση, την τροφή και την εξυπηρέτηση του πληρώματος.
  • Επεξεργασία αιτημάτων – Η AirHelp χρησιμοποίησε τα μοναδικά δεδομένα για να εξετάσει τον τρόπο με τον οποίο διεκπεραιώθηκαν οι αποζημιώσεις από τις αεροπορικές εταιρείες και τον χρόνο ανάληψης και αποπληρωμής επιτυχημένων αξιώσεων.

* η πρόβλεψη καθυστέρησης βασίζεται σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από το 2018 και σε συνδυασμό με τα τρέχοντα σύνολα δεδομένων για την πρόβλεψη αριθμών καθυστέρησης για το καλοκαίρι του 2019. Μια καθυστερημένη πτήση είναι η πτήση που αναχωρεί ή φτάνει μετά από 15 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα. Η περίοδος μέτρησης: 1/06-15/09/2018.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top