Στην ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας αναφέρθηκε ο κ. Θεόδωρος Βασιλάκης πρόεδρος της Aegean Airlines επισημαίνοντας ότι η κατάσταση στασιμότητας στην οποία έχει περιέλθει η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης της ΟΑ, δημιουργεί […]
Στην ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας αναφέρθηκε ο κ. Θεόδωρος Βασιλάκης πρόεδρος της
Ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε στα υψηλά τέλη του αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” και στις επαφές που κάνει η εταιρία με τη διοίκηση του αερολιμένα για τη μείωση τους. Όπως τόνισε, μέχρι στιγμής το μόνο που έχει επιτευχθεί είναι να ‘φρενάρουν’ οι αυξήσεις, ενώ μειώσεις έχουν γίνει σε πολύ μικρό βαθμό. Ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε και στη πανευρωπαϊκή προσπάθεια που καταβάλλεται για να συγκρατηθούν οι ‘αλόγιστες’ αυξήσεις στα τέλη αεροδρομίων.
Η Aegean Airlines, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Βασιλάκης, εξετάζει το ενδεχόμενο συνεργασίας της με μεγάλες αεροπορικές εταιρίες και να ενταχθεί σε αεροπορική συμμαχία. Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας, το 2002 ο κύκλος εργασιών προβλέπεται να ξεπεράσει τα 180 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 14,3% σε σχέση με το 2001. Φέτος η εταιρία αναμένεται να έχει λειτουργικά κέρδη έναντι ζημιών 12 δισ. δρχ. περίπου που είχε πέρυσι.
Με την προσθήκη δύο νέων γραμμών απευθείας δρομολογίων από Αθήνα επεκτείνεται η παρουσία της αεροπορικής εταιρίας Aegean Airlines στις γραμμές προς Γερμανία. Όπως επεσήμανε ο κ. Βασιλάκης, η Aegean Airlines στις πτήσεις προς Γερμανία κατέχει την πρώτη θέση από πλευράς πληρότητας και μεριδίου αγοράς έναντι των άλλων εταιριών ελληνικών και ξένων.
Ειδικότερα, από 29 Οκτωβρίου η εταιρία θα συνδέει:
- Την Αθήνα με το Ντίσελντορφ και την Στουτγκάρδη με δύο απευθείας πτήσεις την εβδομάδα αντίστοιχα.
- Το Ηράκλειο Κρήτης με δύο πτήσεις εβδομαδιαίως με το Μόναχο, το Ντίσελντορφ και τη Στουτγκάρδη αντίστοιχα. Τα δρομολόγια από Ηράκλειο και Γερμανία θα πραγματοποιούνται με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα χωρίς αλλαγή αεροσκάφους.
Επιπλέον συνδέεται η Ρόδος με τη Ρώμη με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα χωρίς αλλαγή αεροσκάφους, τέσσερις φορές την εβδομάδα.
Εκτιμώντας ότι οι κινήσεις αυτές αποτελούν τις πρώτες ουσιαστικές ενέργειες στην προσπάθεια ανάπτυξης του χειμερινού τουρισμού στην Ελλάδα αλλά και της επέκτασης της τουριστικής περιόδου, η Aegean Airlines συνεργάζεται με μεγάλα ξενοδοχεία της Κρήτης που θα παραμείνουν ανοικτά και τον χειμώνα καθώς και με μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς (Tour Operators) της Γερμανίας.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του χειμερινού προγράμματος πτήσεων της Aegean Airlines είναι:
- Αθήνα προς Ντίσελντορφ: Νέες απευθείας πτήσεις κάθε Δευτέρα και Παρασκευή. Καθημερινή σύνδεση μέσω Θεσσαλονίκης.
- Αθήνα προς Στουτγάρδη: Νέες απευθείας πτήσεις κάθε Δευτέρα και Σάββατο.
- Αθήνα προς Μόναχο: Πέντε πτήσεις την εβδομάδα μέσω Θεσσαλονίκης.
- Αθήνα προς Φρανκφούρτη: Τρεις πτήσεις την εβδομάδα μέσω Θεσσαλονίκης.
- Αθήνα προς Ρώμη: Τέσσερις πτήσεις την εβδομάδα.
- Καθημερινά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη και Μόναχο.
- Δύο πτήσεις την εβδομάδα από Καβάλα προς Ντύσελντορφ και τρεις από Στουτγάρδη.
- Σύνδεση Ηρακλείου με Ντίσελντορφ/Στουτγάρδη μέσω Αθηνών και με Μόναχο μέσω Θεσσαλονίκης.
- Σύνδεση της Ρόδου με Ρώμη τέσσερις φορές την εβδομάδα με πτήσεις μέσω Αθηνών.
Καθημερινή σύνδεση μέσω Θεσσαλονίκης και Καβάλας.
Η Aegean Airlines αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να συμμετάσχει σε κοινοπραξία που θα διεκδικήσει το 51% της Ολυμπιακής Αεροπορίας, όμως θεωρεί ότι είναι πρόωρο να συμμετάσχει σε ένα τέτοιο σχήμα.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, πρόεδρος της εταιρίας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, η εταιρία ενδιαφέρεται για την ιδιωτικοποίηση της ΟΑ και την εξυγίανσή της. Παρακολουθούμε το θέμα, όμως είναι πρόωρο να συζητήσουμε τη συμμετοχή μας σε κοινοπραξία, τόνισε ο κ. Βασιλάκης.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.