Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΧάος στο Heathrow με χαμένες βαλίτσες χιλιάδων επιβατών
Αεροδρόμια

Χάος στο Heathrow με χαμένες βαλίτσες χιλιάδων επιβατών

Τεχνικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε στους ιμάντες μεταφοράς στο Terminal 5 προκάλεσε καθυστέρηση και λάθος τοποθέτηση χιλιάδων αποσκευών σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Η British Airways προειδοποιεί τους επιβάτες της ότι θα μπορούσε να πάρει και μέρες πριν καταφέρουν να βρουν και πάλι τις χαμένες τους βαλίτσες στο αεροδρομιο Heathrow του Λονδίνου, μετά το τεχνικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε στους ιμάντες μεταφοράς στο Terminal 5.

Περιστασιακά προβλήματα από την Πέμπτη 26 έως και την Κυριακή 30 Ιουνίου προκάλεσαν τον χειροκίνητο χειρισμό μερικών αποσκευών, με αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες να φτάσουν στον τόπο προορισμού τους χωρίς τις αποσκευές τους.

“Λυπούμαστε πολύ για τις δυσκολίες που προκάλεσαν αυτά τα τεχνικά σφάλματα και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε όλο το 24ωρο για να βρεθούν όσες περισσότερες αποσκευές πελατών το συντομότερο δυνατόν”, δήλωσε η ΒΑ.

“Μεγάλος αριθμός καθυστερημένων αποσκευών έχουν πλέον αναχωρήσει από το Heathrow και έχουμε συντάξει λεπτομερή σχέδια για τις υπόλοιπες. Οι διαδικασίες για τον επαναπατρισμό των αποσκευών είναι πολύπλοκες λόγω ασφάλειας και τελωνειακών κανονισμών σε κάθε χώρα. Δεδομένου του όγκου των αποσκευών και των διαδικασιών στα διεθνή ταξίδια, θα χρειαστούν αρκετές ημέρες για την επανένωση των αποσκευών με τους ιδιοκτήτες τους”.

Η BA προειδοποίησε έκανε λόγω του όγκου των καθυστερημένων αποσκευών, το διεθνές σύστημα ανίχνευσης αποσκευών WorldTracer δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

“Λόγω της αστάθειας του συστήματος αποσκευών στο Terminal 5 -και την επαναφορά των αποσκευών μέσω πτήσεων στους επιβάτες το συντομότερο δυνατόν- μερικές αποσκευές στέλνονται με άλλες μεθόδους. Αυτό σημαίνει μερικές από τις αναφορές χαμένων αποσκευών στο World Tracer δε θα ενημερωθούν έως ότου οι ομάδες μας στα αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο λάβουν μια αποσκευή στο αεροδρόμιο προορισμού της. Υπηρεσίες ταχυμεταφορών που εργάζονται για λογαριασμό μας, ώστε παραδώσουν τις αποσκευές στη σωστή διεύθυνση, ενημερώνουν επίσης το σύστημα και θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε μια κατάλληλη ώρα παράδοσης.

Για τους πελάτες που ταξιδεύουν με πολλές αποσκευές, θα τις λάβετε σε διαφορετικές χρονικές στιγμές. Ζητούμε συγγνώμη για την κατάσταση αυτή”.

Η BA ενημέρωσε τους πελάτες που ήδη ταξιδεύουν να μεταφέρουν είδη πρώτης ανάγκης στις χειραποσκευές τους, όπου είναι δυνατόν, σε περίπτωση αποφυγής περαιτέρω προβλημάτων.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024