Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΤο 90% των πτήσεων της Ryanair τον Ιούλιο έφτασαν στην ώρα τους
Αεροπορικές εταιρείες

Το 90% των πτήσεων της Ryanair τον Ιούλιο έφτασαν στην ώρα τους

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών η Ryanair αντιμετώπισε λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.

   
   
Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών. Συγκεκριμένα:
  • Το 90% των περισσότερων από 57.000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
 
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 10,1 εκατ. πελάτες τον Ιούλιο με το 90% των 57,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους, καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την επιβατική εμπειρία. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούν πλέον να κάνουν κρατήσεις ακόμα νωρίτερα μέσο της αναβαθμισμένης ιστοσελίδας και ολοκαίνουργιας εφαρμογής μας, να μεταφέρουν δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus και να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές τους καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης τους καθώς η Ryanair συνεχίζει να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους- ενώ τα καλύτερα έρχονται”.
 

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024