Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefings3.996 παράπονα – καταγγελίες στο INKA το 8μηνο Ιαν. – Αύγ. 2014

3.996 παράπονα – καταγγελίες στο INKA το 8μηνο Ιαν. – Αύγ. 2014

To οκτάμηνο του 2014, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.996 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 251.055,05 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, […]

To οκτάμηνο του 2014, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 3.996 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 251.055,05 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Στα ποσά αυτά, δε συνυπολογίζονται τα χρήματα, που γλιτώνουν, κάθε χρόνο, οι καταναλωτές, από το χαράτσι της Χαλκιδικής, που υπολογίζονται, σε 3.000.000 ευρώ, ανά έτος. Επίσης, στο ποσό αυτό υπολογίζονται μόνον οι αποφάσεις Ειρηνοδικείων, για υπερχρεωμένους καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., τις οποίες έχουν προσκομίσει. Σύμφωνα με την ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών, οι τουριστικές υπηρεσίες βρίσκονται στην 4η θέση της λίστας παραπόνων, με 204 καταγγελίες και ποσοστό 5,11%.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024