Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsA’ τετράμηνο 2018: 642 παράπονα – καταγγελίες, το 4,67% αφορούσε τουριστικές εταιρείες

A’ τετράμηνο 2018: 642 παράπονα – καταγγελίες, το 4,67% αφορούσε τουριστικές εταιρείες

To α’ τετράμηνο του 2018, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 642 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 92.882,08 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις […]

To α’ τετράμηνο του 2018, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 642 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 92.882,08 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή του, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Όσον αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες, ο αριθμός παραπόνων έφτασε τα 30 (ποσοστό 4,67%). Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 92.882,08 ευρώ. Αναλυτικά από αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες ανήλθαν σε 3.000 ευρώ.
Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024