Η ΥΠΑ έδωσε στη δημοσιότητα δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις παραπόνων σε αεροπορικές εταιρείες: – Επιβάτιδα στριμώχθηκε στο ήμισυ του καθίσματός της, διότι ο διπλανός της ήταν ένας υπέρβαρος κύριος που ζύγιζε […]
Η ΥΠΑ έδωσε στη δημοσιότητα δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις παραπόνων σε αεροπορικές εταιρείες:
– Επιβάτιδα στριμώχθηκε στο ήμισυ του καθίσματός της, διότι ο διπλανός της ήταν ένας υπέρβαρος κύριος που ζύγιζε 200 με 220 κιλά. Παρά τις διαμαρτυρίες της οι αεροσυνοδοί δεν της άλλαξαν θέση, με αποτέλεσμα το ταξίδι της να ήταν όπως η ίδια κατήγγειλε… εφιαλτικό. Η κυρία ζητά μέσω της ΥΠΑ, αποζημίωση από την εταιρεία για την ταλαιπωρία που υπέστη.
– Κυρία που πήγαινε καλοκαιρινές διακοπές σε τροπικό νησί, έχασε την αποσκευή της. Δήλωσε το περιεχόμενό της που περιελάμβανε καλοκαιρινά ρούχα, μαγιώ και μια πανάκριβη… γούνα. Ζητά λοιπόν να αποζημιωθεί γι’αυτήν, κάτι που η εταιρεία αρνείται να πράξει, δεδομένου ότι η γούνα ήταν άχρηστη σε θερμοκρασία πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.