Στην οικογένεια της Niche Cruise Marketing Alliance θα ενταχθεί σύντομα η κυπριακή εταιρία κρουαζιέρας Louis Cruise Lines, αποτελώντας το 12ο μέλος της. “Στοχεύουμε σε ένα πιο εξεζητημένο πελατολόγιο και πιστεύουμε […]
Στην οικογένεια της Niche Cruise Marketing Alliance θα ενταχθεί σύντομα η κυπριακή εταιρία κρουαζιέρας Louis Cruise Lines, αποτελώντας το 12ο μέλος της. “Στοχεύουμε σε ένα πιο εξεζητημένο πελατολόγιο και πιστεύουμε οτι η Niche Cruise Marketing Alliance – NCMA θα αποτελέσει το καλύτερο “όχημα” διάδοσης του προιόντος μας” ανέφερε ο Διευθυντής Ανάπτυξης Νότιας Αμερικής της Louis, κ. Νικόλας Φιλιππίδης.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.