Η Ryanair δίνει στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών: 87% από τις 54.000 πτήσεις του Ιανουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (αύξηση 1%) Μόνο 3 παράπονα ανά 1.000 επιβάτες. […]
Η Ryanair δίνει στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών:
- 87% από τις 54.000 πτήσεις του Ιανουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (αύξηση 1%)
- Μόνο 3 παράπονα ανά 1.000 επιβάτες.
- Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
- Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.