Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΤο 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους το Νοέμβριο

Το 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους το Νοέμβριο

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Νοεμβρίου, επιβεβαιώνοντας πως είναι η No1 αεροπορική εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα: Το 90% των πάνω από 50,000 πτήσεων […]

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Νοεμβρίου, επιβεβαιώνοντας πως είναι η No1 αεροπορική εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 90% των πάνω από 50,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Νοέμβριο (μικρή μείωση λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών).  
  • Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 5.000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 8,8 εκατ. πελάτες τον Νοέμβριο, με το 90% των 50,000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024