Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΤο 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Αύγουστο

Το 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Αύγουστο

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Αυγούστου, επιβεβαιώνοντας πως είναι η No1 αεροπορική εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα: Το 90% των 63,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην […]

Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Αυγούστου, επιβεβαιώνοντας πως είναι η No1 αεροπορική εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 90% των 63,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Αύγουστο  
  • Λιγότερο από 1,5 παράπονο για κάθε 1,000 επιβάτες
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 11.5 εκατ. πελάτες τον Αύγουστο,  με το 90% των 63.000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να αναβαθμίζουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 3ου έτους το προγράμματος ‘Always Getting Better’, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024