Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηIDeaS – Σύστημα βελτιστοποίησης εσόδων «Revenue Management»

IDeaS – Σύστημα βελτιστοποίησης εσόδων «Revenue Management»

IDeaS – Σύστημα βελτιστοποίησης εσόδων «Revenue Management»

Hospitality IT Optimization

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Η myhotel.gr είναι εταιρεία που δημιουργήθηκε για να προσφέρει υπηρεσίες συμβουλών, οργάνωσης και εκπαίδευσης για την καλύτερη αξιοποίηση των μηχανογραφικών συστημάτων των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, καθώς και ειδικές εφαρμογές λογισμικού Βελτιστοποίησης Εσόδων («Revenue Optimization» πρώην Yield Management ).

Σε ποίους απευθύνεται :

Στις ξενοδοχειακές μονάδες που αισθάνονται ότι δεν έχουν ακόμη αξιοποιήσει κατάλληλα τα μηχανογραφικά τους συστήματα είτε λόγω ανεπαρκούς εκπαίδευσης είτε λόγω έλλειψης χρόνου των στελεχών τους.

Ποιά είναι :

Η My-hotel.gr ιδρύθηκε το 2004 από τον Χρήστο Παγώνη, ο οποίος μετά από μία 12ετή επιτυχημένη καριέρα στην Ξενοδοχειακή βιομηχανία σαν υπάλληλος αλλά και σαν επιχειρηματίας, είχε μια 20ετή εμπειρία στην μηχανοργάνωση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σαν ιδρυτής της εταιρείας BIT HOTEL και συν-ιδρυτής της ΗΙΤ Α.Ε. επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 80%.

Δημιουργός της δημοφιλέστερης Ελληνικής εφαρμογής λογισμικού Front Office ΕΡΜΗΣ, της εφαρμογής Back Office ΕΣΤΙΑ, αλλά και βασικός συντελεστής στην προσαρμογή της εφαρμογής Protel hotelsoftware (Germany), στα δεδομένα της ελληνικής ξενοδοχειακής πραγματικότητας, έχει την τεχνογνωσία στην ανάπτυξη, εκπαίδευση και υποστήριξη μηχανογραφικών συστημάτων αλλά και την εμπειρία σε κεντρικά συστήματα διαχείρισης ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Τελευταίο του έργο στην πληροφορική, ήταν η εφαρμογή του Protel Front office στα 9 Ολυμπιακά χωριά (25.000 άτομα) αλλά και του κεντρικού συστήματος κρατήσεων Protel CRS του Αθήνα 2004 (46.000 άτομα) για τις ανάγκες Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

IDeaS – Revenue Optimization

Σύστημα Βελτιστοποίησης Εσόδων για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις παλαιότερα γνωστό σαν Yield Management System .

Το Revenue Management – εργαλείο του τμήματος πωλήσεων των δωματίων του ξενοδοχείου – είναι μια τεχνική που προβλέπει την ζήτηση, προτείνει πολιτικές τιμών ανά περίοδο και ανά κατηγορία πελάτη, με σκοπό να επιτυγχάνεται το μέγιστο δυνατό έσοδο από την υπάρχουσα ζήτηση.

Το σύστημα συνδέεται με τα γνωστότερα ξενοδοχειακά μηχανογραφικά συστήματα ( PMS ), για να ενημερώνεται αυτόματα. Εισάγονται για μία φορά τα στοιχεία του ιστορικού των κρατήσεων για τον τελευταίο χρόνο, και συνδέεται καθημερινά με το μηχανογραφικό σύστημα, ενημερώνεται για την εξέλιξη των κρατήσεων, αναλύει τις πιθανές μεταβολές στην μελλοντική ζήτηση ανά κατηγορία πελάτη, και προτείνει πολιτική διαχείρισης των τιμών και των κρατήσεων.

Η εταιρεία IDeaS είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στα συστήματα Revenue Management . Τα προγράμματα λειτουργούν μέσω Internet (ASP/Web based) με μηνιαία συνδρομή .

Το σύστημα εγκαθίσταται εύκολα (μέσα σε λίγες μέρες), και αποδίδει σχετικά γρήγορα (σε 30 με 90 ημέρες).

To σύστημα IDeaS χρησιμοποιείται σήμερα από πολύ γνωστές ξενοδοχειακές αλυσίδες όπως Hilton International , InterContinental Hotels and Resorts , Hyatt International , Millennium Copthorne Hotels , Travelodge UK , Mandarin Oriental , Shangri La , M ö venpick Hotels and Resorts , Kempinski Hotels and Resorts , Jumeirah International και πολλά ανεξάρτητα ξενοδοχεία όπως το Venetian Las Vegas , Plaza Athenee Paris , OneAldwych London , Burj Al Arab , Adlon Berlin και άλλα.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

για τα συστήματα πληροφορικής

  • Απογραφή υπάρχουσας εγκατάστασης (H/W, S/W)
  • Μελέτη – ανάλυση του τρόπου χρήσης της υπάρχουσας υποδομής
  • Μελέτη σκοπιμότητας για πιθανή αναβάθμιση

για τους χρήστες του λογισμικού

  • Ανάλυση τρόπου χρήσης των εφαρμογών λογισμικού
  • Προτάσεις βελτίωσης παραμέτρων και αναπροσαρμογή αυτών
  • Κατασκευή ειδικών εγχειριδίων χρήσης των εφαρμογών
  • Εκπαίδευση στις εφαρμογές (βασική και για προχωρημένους)
  • Ειδικές τεχνικές χρήσης του λογισμικού
  • Διαδικασίες χειρόγραφης λειτουργίας «και αν μείνω χωρίς σύστημα τι κάνω;»

για το λογιστήριο και τον έλεγχο

  • Διαδικασίες παράδοσης – παραλαβής
  • Καταγραφή διαδικασιών
  • Ειδικές τεχνικές ελέγχου
  • Λογιστική ανάλυση Main Courante
  • Αξιοποίηση αποτελεσμάτων

για το τμήμα F&B Control

  • Παραμετροποίηση και εφαρμογή λογισμικού F&B Control
  • Καθημερινή καταχώρηση παραστατικών
  • Εξαγωγή αποτελεσμάτων

Στοιχεία επικοινωνίας

My-hotel.gr
Hospitality IT Optimization

Υπεύθυνος : Χρήστος Παγώνης
Ψυχάρη 17, 15451 Ν,Ψυχικό Αθήνα
Url: http://www.my-hotel.gr
Email: chrp@my-hotel.gr
Τηλ: +30 6947304817
Fax : +30 2106755138

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024