Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΚατερίνα Σιδερή Συνεχή μελέτη και έρευνα απαιτεί ο τουρισμός…

Κατερίνα Σιδερή Συνεχή μελέτη και έρευνα απαιτεί ο τουρισμός…

Ηλικία: 30 ετών Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμη Χόμπι: Ταξίδια!!! Ζώδιο: Ζυγός Που Σπούδασε: Τ.Ε.Ι. Πάτρας, Πτυχίο Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, University of Birmingham U.K. Master στην Πολιτική και Μanagement […]

Ηλικία: 30 ετών

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμη

Χόμπι: Ταξίδια!!!

Ζώδιο: Ζυγός

Που Σπούδασε:

Τ.Ε.Ι. Πάτρας, Πτυχίο Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, University of Birmingham U.K. Master στην Πολιτική και Μanagement του τουρισμού.

Που Δούλεψε:

Ευρωκοινοβούλιο (Λουξεμβούργο), ΣΕΤΕ, Grecotel, Aldemar.

Που Δουλεύει Τώρα:

Aldemar Hotels (Marketing Manager)

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

10 – 12

Που είναι μέλος:

Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Τουριστικών Επιχειρήσεων ΤΕΙ

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι της φαίνονται ενδιαφέροντες;

Οι αερομεταφορές.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική της ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Την εταιρία Yahoo στο Internet, η οποία είχε την υψηλότερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και η οποία βασίστηκε σε μια απλή ιδέα.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με πυγμή, όραμα, ανοδική πορεία σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Φυσικά και τα δύο. Κάθε ένα στην ώρα του.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Δεν μ’ αρέσει να μένω σε έναν προορισμό. Λατρεύω την συνεχή εξερεύνηση προορισμών εντός και εκτός Ελλάδος, Ευρώπης, Ασίας, Αμερικής! Θα έλεγα όμως ότι στην Ελλάδα με συγκινεί εξίσου η κοσμοπολίτικη παραλία της Μυκόνου και τα απομακρυσμένα ψαροχώρια των Πρεσπών.

Στιγμές στην καριέρα της:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα της;

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα της;

Δύσκολες στιγμές υπήρξαν πολλές. Η πιο δύσκολη όμως θα ήταν αυτή που δεν θα μπορούσα να ξεπεράσω.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Η ποιότητα & γενικά η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του ελληνικού τουρισμού αυτή την εποχή;

Η μετάβαση στην Ευροζώνη και η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο νέο αυτό περιβάλλον.

Παρόλο που η Ελλάδα διαθέτει τόσες πολλές θάλασσες μόλις πρόσφατα ξεκίνησε να αξιοποιεί την θαλασσοθεραπεία. Ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να γίνουν; Ποια είναι η ανταπόκριση των Ελλήνων; Συνδυάζουν τις διακοπές τους με θαλασσοθεραπεία;

Η θαλασσοθεραπεία αποτελεί μέρος του lifestyle του Έλληνα. Αποτελεί ανάγκη. Έχει πλέον μπει και συνδυαστεί με την έννοια των διακοπών. Λίγοι όμως μπορούν να πετύχουν την ποιότητα που αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας.

Ποια είναι τα νέα εργαλεία που είναι στη διάθεση του σύγχρονου υπεύθυνου marketing της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας;

Η συνεχής μελέτη και έρευνα. Α! και μην ξεχνάμε την συνεχή επικοινωνία!!

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Ποιο είναι το επόμενό σας βήμα;

TDN: Παραμένουμε στους στόχους μας για δημιουργία εξειδικευμένων δικτυακών τόπων για τον τουρισμό και τα ταξίδια. Στο διαδίκτυο απαιτείται συνεχής ανανέωση οπότε στα άμεσα σχέδια είναι ο ανασχεδιασμό και η αναβάθμιση της ελληνικής και αγγλικής έκδοσης του TravelDailyNews.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024