Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΣτέφανος Κωστόπουλος Ανταγωνισμός και συνεργασίες καθοδηγούν την τουριστική κίνηση…

Στέφανος Κωστόπουλος Ανταγωνισμός και συνεργασίες καθοδηγούν την τουριστική κίνηση…

Ηλικία: 57 Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος Χόμπι: Κολύμπι Ζώδιο: Σκορπιός Που Σπούδασε: Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος Που Δούλεψε: TWA PAN-AM Που Δουλεύει Τώρα: Delta Air Lines, Commercial director for Greece & […]

Ηλικία: 57

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος

Χόμπι: Κολύμπι

Ζώδιο: Σκορπιός

Που Σπούδασε:

Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος

Που Δούλεψε:

TWA
PAN-AM

Που Δουλεύει Τώρα:

Delta Air Lines, Commercial director for Greece & Cyprus

Πόσες ώρες την ημέρα εργάζεται;

8-10 ώρες

Που είναι μέλος:

Γενικός γραμματέας στο Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο, ΕΑΣΕ, B.A.R, SCALL κά.

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

Ξενοδοχειακός, Αγροτοτουρισμός

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Όλες τις διεθνείς εταιρίες με σωστή δομή και οργάνωση.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Ο Μίκης Θεοδωράκης γιατί με τη μουσική του έκανε την Ελλάδα πασίγνωστη.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Οικογένεια, αν και οι προτεραιότητες ενός επαγγελματία πρέπει να είναι μοιρασμένες μεταξύ οικογένειας και καριέρας.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Όλη η Ελλάδα αναλόγως εποχής. ΗΠΑ και ¶πω Ανατολή στο εξωτερικό.

Στιγμές στην καριέρα του:

Ποια ήταν η πιο αστεία στιγμή στην καριέρα του;

Η προετοιμασία αλλαγής ενός πληρώματος αεροπλανοφόρου με 5000 άτομα.

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του;

Η αλλαγή από την PAN-AM στη Delta.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ευρώπη την ερχόμενη 10ετία;

Συνεχής αύξηση λόγω της διαφοροποίησης των συνθηκών εργασίας και περισσότερου ελεύθερου χρόνου.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του ευρωπαϊκού τουρισμού αυτή την εποχή;

Ο ανταγωνισμός με άλλες περιοχές και οι συνεργασίες διεθνών εταιριών καθοδηγούν την τουριστική κίνηση.

Οι εξαγορές, συνενώσεις, κλπ που παρατηρούνται μεταξύ των αεροπορικών εταιριών και η δημιουργία υπέρ-κολοσσών, τι αποτέλεσμα έχουν για τον καταναλωτή-ταξιδιώτη;

Καλύτερη εξυπηρέτηση, ανταγωνιστικούς ναύλους, περισσότερους προορισμούς.

Πως εκτιμάτε ότι θα εξελιχθεί η αεροπορική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και ΗΠΑ τα προσεχή χρόνια;

Εκτιμώ ότι θα μπούνε νέες εταιρίες σε αυτό το ‘δρομολόγιο’ με την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν νέα και ποιοτικώς καλύτερα ξενοδοχεία. Η Delta παρακολουθεί την ελληνική αγορά με ενδιαφέρον και προγραμματίζει επεκτάσεις.

Αντίστροφη Ερώτηση: “Τι θα ήθελε να ρωτήσει το TravelDailyNews;”

Πώς βλέπετε την εξέλιξη στην ελληνική εσωτερική αγορά και αν οι Έλληνες πράγματι προωθούν τις ομορφιές της χώρας τους ή τη δυσφημούν με τις υπερβολές των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης;

TDN: Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές όλοι γινόμαστε πιο αυστηροί στην κριτική μας για την ίδια μας τη χώρα παρά για τα στραβά που συμβαίνουν σε άλλες χώρες. Όμως αυτό είναι φυσικό γιατί ζούμε καθημερινά τα στραβά και τα ανάποδα της χώρας μας, μάς επηρεάζουν άμεσα, οπότε γινόμαστε και πιο επιρρεπείς στην αυστηρή κριτική.
Η Ελλάδα έχει πράγματι εξαιρετικές αναξιοποίητες ομορφιές. Αλήθεια όμως, ποιος δυσφημεί περισσότερο, τα Μ.Μ.Ε. ή οι ασυνείδητοι που φροντίζουν να ‘στολίζουν’ κάθε ρεματιά και πλαγιά με τον άχρηστο οικιακό εξοπλισμό τους ή με μπάζα από τις κατασκευές τους; Ή μήπως δυσφημεί περισσότερο ο ωχαδελφισμός ορισμένων κακώς εννοούμενων ‘επαγγελματιών’ που με πονηριές προσπαθούν να πείσουν ότι προσφέρουν υπηρεσίες στον ελληνικό τουρισμό, κ.λπ, κ.λπ.
Καμιά φορά είναι να αναρωτιέται κανείς αν θα βοηθούσε περισσότερο με τη δημοσίευση μίας όμορφης γωνίας μίας παραλίας ή με τη δημοσίευση της ίδιας παραλίας πριν η φερτή άμμος σκεπάσει τα πεταμένα πλαστικά μπουκάλια, τα αποτσίγαρα, τα κουτιά των απορρυπαντικών και κάθε λογής σκουπίδια που κάτοικοι και περαστικοί πετάνε αλόγιστα με τη δικαιολογία ότι ‘και οι υπάλληλοι καθαρισμού του Δήμου πρέπει να έχουν κάτι να κάνουν’!

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024