Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠρόσωπα στον ΤουρισμόΒίκυ Βάρφη-Σαριαννίδη Πολλές επενδύσεις ξενοδοχείων αναμένονται λόγω του 2004

Βίκυ Βάρφη-Σαριαννίδη Πολλές επενδύσεις ξενοδοχείων αναμένονται λόγω του 2004

Ηλικία: 38 Τόπος γέννησης: Αθήνα Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος, 2 τέκνα Χόμπι: Διασκέδαση με τα παιδιά μου Ζώδιο: Σκορπιός Που Σπούδασε: Deree College – Marketing Management Που Δούλεψε: * AC Nielsen- […]

Ηλικία: 38

Τόπος γέννησης: Αθήνα

Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμος, 2 τέκνα

Χόμπι: Διασκέδαση με τα παιδιά μου

Ζώδιο: Σκορπιός

Που Σπούδασε:

Deree College – Marketing Management

Που Δούλεψε:

* AC Nielsen- Asst to H.R Manager 1982-1983
* Ledra Marriott- Senior Sales Manager 1984-1994
* Πεντελικό – Director of Marketing 1994-1997
* ISL- Παγκόσμιο πρωτάθλημα Στίβου & Μπάσκετ 1997-1998
* Ledra Marriott -Director of Sales & Marketing 1999 και συνεχίζω

Που Δουλεύει Τώρα:

Ξενοδοχείο Ledra Marriott – Director of Sales & Marketing

Πού είναι μέλος;

* Ελληνοαμερικάνικο Επιμελητήριο
* ΑWOG

Τι πιστεύει:

Ποιοι άλλοι τουριστικοί κλάδοι του φαίνονται ενδιαφέροντες;

O Toυριστικός κλάδος είναι μεγάλος και καλύπτει πολλούς τομείς. Μεγάλο ενδιαφέρον για μένα έχει ο κλάδος “Motivation Incentive”.

Ποια άλλη εταιρία εκτός από την δική του ή αυτή που εργάζεται θαυμάζει περισσότερο και γιατί;

Όλα τα μεγάλα Τουριστικά Consortium όπως American Express, Hogge Robinson, Calrson Wagonlit Travel είναι πολύ καλές εταιρίες και μπορεί κανείς να διδαχθεί από αυτές. Μόνο έχοντας επισκεφθεί κάποιος τα κεντρικά τους γραφεία, μπορεί να διακρίνει την οργάνωση που επικρατεί και τα διαφορετικά προϊόντα που αυτές οι εταιρίες εκπροσωπούν.

Ποια προσωπικότητα εν ζωή θαυμάζει και γιατί;

Θαυμάζω τους πολυσχιδείς και πετυχημένους επαγγελματίες, ιδιαίτερα τους αυτοδημιούργητους.

Οικογένεια ή καριέρα και γιατί;

Η πρώτη επιλογή είναι η οικογένεια γιατί χωρίς αυτή η ζωή δεν μπορεί να είναι ποτέ ολοκληρωμένη. Μετά έρχονται όλα τα άλλα.

Αγαπημένος προορισμός διακοπών, για Ελλάδα και εξωτερικό;

Η Σαντορίνη είναι για μένα ένα από τα ωραιότερα νησιά της Ελλάδας. Για το εξωτερικό δεν έχω κάποια προτίμηση διότι μου αρέσει να επισκέπτομαι διαφορετικές χώρες και να μαθαίνω όσα περισσότερα μπορώ.

Επίκαιρες Ερωτήσεις:

Ποιο πιστεύει ότι είναι το μέλλον του τουρισμού για την Ελλάδα την ερχόμενη 10ετία;

Η Ελλάδα θα αναπτυχθεί πολύ γρήγορα μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Υπάρχουν τόσα έργα τα οποία θα βοηθήσουν σε αυτή την ανάπτυξη όπως : η κατασκευή νέων δρόμων, η κατασκευή νέου αεροδρομίου, η κατασκευή μετρό, η κατασκευή νέων ξενοδοχείων. Αυτή η ανάπτυξη θα αποτελέσει ένα σημαντικό παράγοντα στην αύξηση του τουρισμού.

Ποιό θεωρεί ως φλέγον θέμα του τουρισμού αυτή την εποχή;

To νούμερο 1 θέμα αυτή την εποχή είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 και πως θα δημιουργήσουμε το κατάλληλο κλίμα γι’ αυτό το μεγάλος γεγονός. Είναι μια σημαντική εποχή για να ζεις καθώς οι εξελίξεις είναι ραγδαίες.

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από παγκοσμιοποίηση και επεκτάσεις των ξενοδοχείων-αλυσίδων. Πιστεύετε ότι θα γίνουν και άλλες επενδύσεις από τέτοιες εταιρίες στην Ελλάδα;

Λόγω της ανάπτυξης για το 2004 και του κλίματος που επικρατεί στην Ελλάδα για αυτό το παγκόσμιο γεγονός πολλές ξενοδοχειακές αλυσίδες θα επεκταθούν ή θα αναπτυχθούν καθώς και πολλές νέες θα εισέλθουν στον χώρο αυτό.

Η χρήση των νέων τεχνολογιών (videoconference, electronic forums, electronic conventions) πόσο έχει επηρεάσει τις πωλήσεις των κλασσικών συνεδρίων και πόσο έχει επηρεάσει τον τρόπο διεξαγωγής τους στα ξενοδοχεία;

Η τεχνολογία πάντα θα εξελίσσεται ως προς τον τρόπο που προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Κάθε εταιρία θα πρέπει πάντα να ενημερώνεται στις εξελίξεις και να προσφέρει τις ανανεωμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Στο δικό μας ξενοδοχείο σε αυτό τον κλάδο έχουμε ένα εξειδικευμένο τμήμα Audio Visual Presentations το οποίο είναι πάντα ενήμερο στις εξελίξεις και πάντα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών μας.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024