Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΟ DER Touristik αλλάζει όνομα και γίνεται DERTOUR Group
Tour Operators

Ο DER Touristik αλλάζει όνομα και γίνεται DERTOUR Group

DERTOUR-Group

Ο όμιλος DER Touristik ανακοινώνει αλλαγή ονόματος σε DERTOUR, επιδιώκοντας διεθνοποίηση και συνεκτική ταυτότητα, με στόχο ηγετικό ρόλο στην ταξιδιωτική αγορά.

Ο όμιλος DER Touristik, ο δεύτερος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας στην Ευρώπη και βασικός παράγοντας στη διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, ανακοίνωσε ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική του εξέλιξη μέσω μιας πρωτοβουλίας αλλαγής επωνυμίας και θα είναι πλέον γνωστός ως Όμιλος DERTOUR. Αυτή η στρατηγική κίνηση σηματοδοτεί τη δέσμευση του Ομίλου στη διεθνοποίηση και την καλλιέργεια μιας κοινής διεθνούς ταυτότητας.

Προγραμματισμένη να ξεκινήσει το β’ τρίμηνο του 2024 η αλλαγή της επωνυμίας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025. Ο Όμιλος DERTOUR επιδιώκει να εδραιώσει μια συνεκτική και διεθνώς αναγνωρίσιμη παρουσία, δίνοντας έμφαση στη συλλογική δύναμη που προέρχεται από διαφορετικούς διεθνείς ταξιδιωτικούς εμπειρογνώμονες και ταξιδιωτικές εταιρείες. Τα οπτικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν μια εκσυγχρονισμένη και πιο συναισθηματική εμφάνιση και αίσθηση, διασφαλίζοντας μια αρμονική ενοποίηση με τις διαφορετικές επιχειρήσεις και τα ταξιδιωτικά brand της εταιρείας κάτω από το κοινό σήμα μιας διεθνώς εστιασμένης πλατφόρμας.

Ο Δρ. Ingo Burmester, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου DERTOUR Κεντρικής Ευρώπης, εξηγεί: “Η μετάβαση από τον Όμιλο DER Touristik στον Όμιλο DERTOUR στηρίζει τη φιλοδοξία μας να αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στη διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική αγορά. Θέλουμε να γίνουμε πιο ορατοί ως ένας ισχυρός Όμιλος, ειδικά στους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Η νέα σχεδιαστική ιδέα παρέχει μια πιο μοντέρνα, συναισθηματική και σχετική εμπειρία επωνυμίας που θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την εμβέλειά μας”.

Η πρωτοβουλία υπερβαίνει την αισθητική, αντικατοπτρίζοντας την αφοσίωση του Ομίλου στη δημιουργία μιας κοινής διεθνούς πλατφόρμας. Η εταιρική επωνυμία περικλείει τη διεθνή τεχνογνωσία περισσότερων από 9.200 επαγγελματιών και τις συνεργατικές προσπάθειες περισσότερων από 130 εταιρειών που δημιουργούν εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες για τους επισκέπτες τους.

Η εξέλιξη του Ομίλου DER Touristik στον Όμιλο DERTOUR ενισχύει τη δέσμευση του οργανισμού για προσαρμοστικότητα στη δυναμική ταξιδιωτική βιομηχανία, διασφαλίζοντας παράλληλα μια συνεκτική ενοποίηση των διαφορετικών επιχειρήσεων κάτω από μια κοινή διεθνή επωνυμία ομπρέλα.

Ο Όμιλος DERTOUR κατάφερε να επωφεληθεί από την έντονη ζήτηση για ταξίδια το 2023 σε όλες τις αγορές, που οδηγεί σε μια αισιόδοξη προοπτική για το έτος 2024. “Είδαμε μια έντονη όρεξη για οργανωμένες διακοπές σε όλες τις αγορές με μια πανευρωπαϊκή τάση για διακοπές υψηλότερης ποιότητας”, εξηγεί ο Leif Vase Larsen, διευθύνων σύμβουλος της DERTOUR. Αντίστοιχα, το 2023, τα συνολικά έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 23% σε σύγκριση με το 2022. Υπήρξε αύξηση 10% στον αριθμό των ευρωπαίων επισκεπτών σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Επίσης, η μέση διάρκεια των διακοπών ανήλθε στις 8,1 ημέρες – υπερβαίνοντας κατά μία ημέρα τον μέσο όρο διαμονής το 2019.
Οι ισχυρές έγκαιρες κρατήσεις για τις διακοπές του 2024 αντικατοπτρίζουν την ανανεωμένη εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. «Μετά από ένα χρόνο ισχυρών ταξιδιωτικών κερδών, παρατηρούμε ότι η περιορισμένη ζήτηση για ταξίδια δεν δείχνει σημάδια μείωσης. Οι καταναλωτές παραμένουν πολύ ενθουσιασμένοι με τα ταξίδια και αναζητούν τα οφέλη των έγκαιρων κρατήσεων και τις ελκυστικές τιμές τους», διευκρινίζει ο δρ. Ingo Burmester, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Κεντρικής Ευρώπης DERTOUR. “Ως ποικίλος και διεθνής τουριστικός όμιλος με περισσότερους από 20 ταξιδιωτικούς πράκτορες και περίπου 30 ειδικές ταξιδιωτικές μάρκες, δεσμευόμαστε να παρέχουμε εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες για ταξιδιώτες σε όλη την Ευρώπη με αυξημένη εστίαση σε περισσότερες μεμονωμένες ταξιδιωτικές επιλογές το 2024. Επίσης, εντείνουμε συνεργασία μεταξύ των διεθνών μας ομάδων”.
Οι κρατήσεις τη σεζόν των χειμερινών διακοπών 2023-24
Καθώς ξετυλίγεται η τρέχουσα χειμερινή σεζόν, η ανάλυση κρατήσεων του Ομίλου DERTOUR για τις 16 ευρωπαϊκές αγορές του ρίχνει φως στις ταξιδιωτικές τάσεις σε όλη την Ευρώπη, αποκαλύπτοντας αύξηση εσόδων κατά 24% σε σύγκριση με την προηγούμενη χειμερινή περίοδο (2022/23) και αύξηση 17% στους επισκέπτες αριθμοί. Οι κορυφαίοι προορισμοί για ταξίδια μικρών και μεσαίων αποστάσεων περιλαμβάνουν την Ισπανία, την Αίγυπτο, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Τουρκία.
Ταυτόχρονα, οι χειμερινές κρατήσεις σηματοδοτούν μια ισχυρή επιστροφή για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με σχεδόν κάθε τρίτο επισκέπτη να επιλέγει μακρινούς προορισμούς. Οι προτιμήσεις για μεγάλες αποστάσεις επεκτείνονται στη Μέση Ανατολή (ΗΑΕ, Ιορδανία και Ομάν μεταξύ άλλων), στον Ινδικό Ωκεανό, την Καραϊβική, την Ταϊλάνδη και τη Βόρεια Αμερική. «Βλέπουμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια στην Αραβική Χερσόνησο – το οποίο στέλνει ένα θετικό μήνυμα στο ακμάζον τουριστικό τοπίο σε αυτό το μέρος του κόσμου», λέει ο Leif Vase Larsen.
Οι ανερχόμενοι χειμερινοί προορισμοί περιλαμβάνουν την Ινδία και τους αγαπημένους της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως το Βιετνάμ και η Ινδονησία. Μεταξύ των προορισμών μικρών και μεσαίων αποστάσεων, η Κροατία, η Τουρκία και η Τυνησία βρίσκονται στις πρώτες θέσεις, όπως αντικατοπτρίζεται στην υψηλότερη ετήσια αύξηση των επισκεπτών
Οι προβλέψεις για το καλοκαίρι 2024
Οι μετρήσεις κρατήσεων του ομίλου DERTOUR για την καλοκαιρινή σεζόν 2024 συνεχίζουν να δίνουν μια αισιόδοξη εικόνα, με σημαντική αύξηση 30% στα έσοδα και 24% αύξηση στους επισκέπτες σε σύγκριση με τη σεζόν 2023. Αυτή η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών αντανακλά την έντονη ζήτηση για καλοκαιρινές αποδράσεις, ειδικά στην περιοχή της Μεσογείου. Τα αγαπημένα καλοκαιρινά ταξίδια με σύντομες και μεσαίες αποστάσεις των Ευρωπαίων επισκεπτών περιλαμβάνουν την Ελλάδα, την Τουρκία, την Ισπανία, την Τυνησία και την Αίγυπτο, ενώ οι επιλογές μακρινών αποστάσεων καλύπτουν τον Ινδικό Ωκεανό, τη Βόρεια Αμερική, την Καραϊβική, τη Μέση Ανατολή (ΗΑΕ, Ιορδανία και Ομάν μεταξύ άλλων) , καθώς και την Ταϊλάνδη.
Top 5 short- and mid-haul travel
(Winter 2023/24) 
*
Top 5 long-haul travel (Winter 2023/24) *
Spain 1. Middle East (UAE, Jordan, Oman & others)
Egypt 2. Indian Ocean
Germany 3. Caribbean
Italy 4. Thailand
Türkiye 5. North America
*Top destinations ranked by guest numbers
Νέοι αγαπημένοι προορισμοί για όλο το χρόνο

Η ανάλυση προσδιορίζει επίσης τους ανερχόμενους καλοκαιρινούς προορισμούς με τους υψηλότερους ρυθμούς ετήσια αύξησης επισκεπτών, οι οποίοι προσελκύουν αυτήν τη στιγμή την προσοχή των ταξιδιωτών. Πρώην χειμερινοί προορισμοί όπως το Βιετνάμ, η Ινδία και η Ινδονησία, τους οποίους οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες συνήθιζαν να προτιμούν για να ξεφύγουν από το κρύο, κερδίζουν όλο και περισσότερο την έλξη μεταξύ των μακρινών καλοκαιρινών ταξιδιωτικών προορισμών – καθιστώντας τους αγαπημένους όλο το χρόνο. Για προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Βουλγαρία βρίσκονται σε άνοδο, σηματοδοτώντας την αυξανόμενη σημασία της σχέσης ποιότητας-τιμής για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.

«Βλέπουμε μια τάση προς πρώην χειμερινούς προορισμούς όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή την Ταϊλάνδη να μετατρέπονται σε αποδράσεις όλο το χρόνο που προκαλούνται από την υψηλή ποιότητα ταξιδιών και εμπειριών διαμονής σε πολύ ελκυστικές τιμές το καλοκαίρι», εξηγεί ο Leif Vase Larsen.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024