Ο όμιλος DER Touristik ανακοινώνει αλλαγή ονόματος σε DERTOUR, επιδιώκοντας διεθνοποίηση και συνεκτική ταυτότητα, με στόχο ηγετικό ρόλο στην ταξιδιωτική αγορά.
Ο όμιλος DER Touristik, ο δεύτερος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας στην Ευρώπη και βασικός παράγοντας στη διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, ανακοίνωσε ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική του εξέλιξη μέσω μιας πρωτοβουλίας αλλαγής επωνυμίας και θα είναι πλέον γνωστός ως Όμιλος DERTOUR. Αυτή η στρατηγική κίνηση σηματοδοτεί τη δέσμευση του Ομίλου στη διεθνοποίηση και την καλλιέργεια μιας κοινής διεθνούς ταυτότητας.
Προγραμματισμένη να ξεκινήσει το β’ τρίμηνο του 2024 η αλλαγή της επωνυμίας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025. Ο Όμιλος DERTOUR επιδιώκει να εδραιώσει μια συνεκτική και διεθνώς αναγνωρίσιμη παρουσία, δίνοντας έμφαση στη συλλογική δύναμη που προέρχεται από διαφορετικούς διεθνείς ταξιδιωτικούς εμπειρογνώμονες και ταξιδιωτικές εταιρείες. Τα οπτικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν μια εκσυγχρονισμένη και πιο συναισθηματική εμφάνιση και αίσθηση, διασφαλίζοντας μια αρμονική ενοποίηση με τις διαφορετικές επιχειρήσεις και τα ταξιδιωτικά brand της εταιρείας κάτω από το κοινό σήμα μιας διεθνώς εστιασμένης πλατφόρμας.
Ο Δρ. Ingo Burmester, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου DERTOUR Κεντρικής Ευρώπης, εξηγεί: “Η μετάβαση από τον Όμιλο DER Touristik στον Όμιλο DERTOUR στηρίζει τη φιλοδοξία μας να αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στη διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική αγορά. Θέλουμε να γίνουμε πιο ορατοί ως ένας ισχυρός Όμιλος, ειδικά στους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Η νέα σχεδιαστική ιδέα παρέχει μια πιο μοντέρνα, συναισθηματική και σχετική εμπειρία επωνυμίας που θα μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την εμβέλειά μας”.
Η πρωτοβουλία υπερβαίνει την αισθητική, αντικατοπτρίζοντας την αφοσίωση του Ομίλου στη δημιουργία μιας κοινής διεθνούς πλατφόρμας. Η εταιρική επωνυμία περικλείει τη διεθνή τεχνογνωσία περισσότερων από 9.200 επαγγελματιών και τις συνεργατικές προσπάθειες περισσότερων από 130 εταιρειών που δημιουργούν εξαιρετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες για τους επισκέπτες τους.
Η εξέλιξη του Ομίλου DER Touristik στον Όμιλο DERTOUR ενισχύει τη δέσμευση του οργανισμού για προσαρμοστικότητα στη δυναμική ταξιδιωτική βιομηχανία, διασφαλίζοντας παράλληλα μια συνεκτική ενοποίηση των διαφορετικών επιχειρήσεων κάτω από μια κοινή διεθνή επωνυμία ομπρέλα.
Οι κρατήσεις τη σεζόν των χειμερινών διακοπών 2023-24
Οι προβλέψεις για το καλοκαίρι 2024
Top 5 short- and mid-haul travel (Winter 2023/24) * |
Top 5 long-haul travel (Winter 2023/24) * |
Spain | 1. Middle East (UAE, Jordan, Oman & others) |
Egypt | 2. Indian Ocean |
Germany | 3. Caribbean |
Italy | 4. Thailand |
Türkiye | 5. North America |
Νέοι αγαπημένοι προορισμοί για όλο το χρόνο
Η ανάλυση προσδιορίζει επίσης τους ανερχόμενους καλοκαιρινούς προορισμούς με τους υψηλότερους ρυθμούς ετήσια αύξησης επισκεπτών, οι οποίοι προσελκύουν αυτήν τη στιγμή την προσοχή των ταξιδιωτών. Πρώην χειμερινοί προορισμοί όπως το Βιετνάμ, η Ινδία και η Ινδονησία, τους οποίους οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες συνήθιζαν να προτιμούν για να ξεφύγουν από το κρύο, κερδίζουν όλο και περισσότερο την έλξη μεταξύ των μακρινών καλοκαιρινών ταξιδιωτικών προορισμών – καθιστώντας τους αγαπημένους όλο το χρόνο. Για προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Βουλγαρία βρίσκονται σε άνοδο, σηματοδοτώντας την αυξανόμενη σημασία της σχέσης ποιότητας-τιμής για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.
«Βλέπουμε μια τάση προς πρώην χειμερινούς προορισμούς όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή την Ταϊλάνδη να μετατρέπονται σε αποδράσεις όλο το χρόνο που προκαλούνται από την υψηλή ποιότητα ταξιδιών και εμπειριών διαμονής σε πολύ ελκυστικές τιμές το καλοκαίρι», εξηγεί ο Leif Vase Larsen.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.