Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΓνωριμία δημοσιογράφων του International Food, Wine and Travel Writers Association με τη Χαλκιδική
Προώθηση προορισμού

Γνωριμία δημοσιογράφων του International Food, Wine and Travel Writers Association με τη Χαλκιδική

Το 5νθήμερο πρόγραμμα του ταξιδιού εξοικείωσης, περιέλαβε τη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη και την Ημαθία. Οι 6 δημοσιογράφοι που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν τελείως άγνωστο στους Αμερικανούς προορισμό, που λέγεται Βόρεια Ελλάδα.

Πριν από λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε ένα ταξίδι στη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη και τη Βεργίνα, δημοσιογράφων – μελών της Διεθνούς Ένωσης Δημοσιογράφων Γαστρονομίας, Οίνου και Τουρισμού που εδρεύει στο Los Angeles των ΗΠΑ.

Η συνεργασία των δύο φορέων ξεκίνησε το 2013, όταν ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προσέγγισε και τελικά φιλοξένησε 6 δημοσιογράφους μέλη του IFWTWA, από διαφορετικές πολιτείες της Αμερικής. Την επιστροφή τους στις ΗΠΑ ακολούθησε ένα μπαράζ δημοσιευμάτων σε έντυπο, ηλεκτρονικό και διαδικτυακό Τύπο, όπου εγκωμίαζαν το κρασί και το φαγητό της Βόρειας Ελλάδας, τον πολιτισμό και την ιστορία, τις σύγχρονες εγκαταστάσεις και τις δυνατότητες διασκέδασης.

Το 2014 οι δύο πλευρές αποφάσισαν να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, διοργανώνοντας άλλο ένα Press Trip, στο οποίο αυτή τη φορά θα συμμετείχαν εκτός των άλλων η νυν πρόεδρος του IFWTWA κα Michelle Winner και η πρώην πρόεδρος κα Maralyn Hill. Οι δύο βραβευμένες δημοσιογράφοι που απευθύνονται μαζί σε 2 εκατ. αναγνώστες, προσφέρθηκαν να μιλήσουν σε workshop για τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους χρήσης των media στην προώθηση ενός προορισμού.

Το workshop διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Εταιρεία Θεσσαλονίκης ΑΕ και το Thessaloniki Food Festival και συγκέντρωσε 60 περίπου επιχειρηματίες, εκπροσώπους τουριστικών φορέων, δημοσιογράφους και σπουδαστές τουριστικών επιχειρήσεων.

Η κα Σοφία Μπουρνατζή ως μοναδικό μέλος του IFWTWA στην Ελλάδα, ανέλαβε το συντονισμό της συζήτησης προσκαλώντας νέα μέλη και ενθαρρύνοντας τη σύμπραξη με την ένωση, μέσω των press trips.

O κ. Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, αναφέρθηκε στη σημασία της γαστρονομίας ως στοιχείο της προσέλκυσης επισκεπτών και της συνεργασίας του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής με τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Σπύρος Πέγκας, πρόεδρος της Μ.Α.Θ., τόνισε ότι ο συνδυασμός των αυθεντικών παραδοσιακών γεύσεων με τον πολιτισμό, αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα για τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική.

Στο cocktail που ακολούθησε στο Makedonia Palace, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν και να συνομιλήσουν προσωπικά με τις Αμερικανίδες συγγραφείς.

Το 5νθήμερο πρόγραμμα του ταξιδιού εξοικείωσης, περιέλαβε τη Χαλκιδική, τη Θεσσαλονίκη και την Ημαθία. Οι 6 δημοσιογράφοι που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν τελείως άγνωστο στους Αμερικανούς προορισμό που λέγεται Βόρεια Ελλάδα. Τα άρθρα έχουν ήδη ξεκινήσει να γράφονται και τα social media να φιλοξενούν φωτογραφίες. Μέχρι στιγμής, άλλοι 2 δημοσιογράφοι-συγγραφείς ετοιμάζονται μεμονωμένα να επισκεφθούν τον προορισμό.

Τόσο το ενδιαφέρον για τον προορισμό όσο και η άψογη συνεργασία όλων των φορέων και επιχειρήσεων που συμμετείχαν στο press trip, έδωσαν διαβατήριο για ένα ακόμη οργανωμένο press trip και όσα μεμονωμένα προκύψουν, το Μάιο του 2015. Παράλληλα, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω στο να στηρίξει αυτήν την προσπάθεια, οργανώνει την προβολή ξενοδοχείων της Βόρειας Ελλάδας μέσω των newsletters που αποστέλλει η διοίκηση του IFWTWA στα μέλη του.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/04/2024
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024