Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας της ΠΝΑΙ με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece και παρουσιάστηκε μέσω του Discovergreece.com και των social media καναλιών της πλατφόρμας.
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία καμπάνια ψηφιακής προβολής, τετράμηνης διάρκειας για την προώθηση των προορισμών της Δωδεκανήσου (Ρόδος, Κως, Πάτμος, Κάρπαθος, Αστυπάλαια, Λέρος) μέσω της πλατφόρμας Discovergreece.com και των social media καναλιών της. Πρόκειται για μία ακόμη δράση τουριστικής προβολής στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece.
Για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε ειδικό experiential αφιέρωμα, μέσα από το οποίο αναδεικνύονται τα μοναδικά χαρακτηριστικά των 6 νησιών και αποτυπώνονται οι εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης. Το αφιέρωμα περιελάμβανε πλούσιο φωτογραφικό υλικό και ιδιαίτερη σχεδιαστική προσέγγιση με στόχο την εμπλοκή (engagement) του κοινού με το περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο δημιουργήθηκε αρχικά, βάσει προγράμματος σε δύο γλώσσες (ελληνικά και αγγλικά). Λόγω όμως του υψηλού engagement του κοινού, μεταφράστηκε και αξιοποιήθηκε σε όλες τις γλώσσες του discovergreece.com (σύνολο 7 γλώσσες). Τα αποτελέσματα ψηφιακής προβολής, αποτυπώνουν το εύρος της αποδοχής της καμπάνιας:
- 1.380.144 Reach
- 93.734 Engagement
- 10.000 Pageviews
- 45.000 αποδέκτες του newsletter
Σημειώνεται ότι η προβολή των προορισμών συνεχίζεται στα κανάλια επικοινωνίας Google και Facebook. Παράλληλα, προωθείται η εφαρμογή της αντίστοιχης καμπάνιας και για τα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκανήσου (πέραν των παραπάνω έξι), καθώς επίσης και για τους προορισμούς των Κυκλάδων.
Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού κα Μαριέτα Παπαβασιλείου, με αφορμή τη νέα καμπάνια, δήλωσε ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εφαρμόζοντας τις πλέον σύγχρονες μεθόδους προβολής και διαφήμισης των προορισμών του Νοτίου Αιγαίου, καταφέρνει να προσεγγίσει ένα ευρύτατο κοινό ανά τον κόσμο, ενισχύοντας τις προοπτικές για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού.
Χαρακτηριστικά η κα Παπαβασιλείου αναφέρει τα εξής: “Η Περιφερειακή Αρχή έχει αγκαλιάσει όλους τους σύγχρονους τρόπους προβολής και προώθησης των τουριστικών προορισμών του Νοτίου Αιγαίου εστιάζοντας στη ρητορική της αυθεντικότητας και των μοναδικών εμπειριών που προσφέρει το κάθε νησί. Η ψηφιακή προβολή αποτελεί τον πλέον σύγχρονο τρόπο προσέγγισης του κοινού. Έπειτα από την επιτυχή ολοκλήρωση της α’ φάσης, αυτή η ειδική καμπάνια θα συνεχισθεί για όλα τα νησιά στα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες. Απευθύνεται σε μία ανεξάντλητη δεξαμενή αποδεκτών ανά τον κόσμο, τους οποίους καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε μέσα απ’ τα διαδικτυακά κανάλια, καλλιεργώντας το έδαφος για την περαιτέρω αύξηση των τουριστικών ροών προς όλους τους προορισμούς στο Νότιο Αιγαίο”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.