Τελευταία νέα
HomeΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠάνω από 3,3 εκατ. χρήστες είδαν έως τώρα την καμπάνια 'Peloponnese – Greece beyond the obvious'
Προβολή προορισμού

Πάνω από 3,3 εκατ. χρήστες είδαν έως τώρα την καμπάνια 'Peloponnese – Greece beyond the obvious'

1,2 εκατ. video views στο YouTube και 1,3 εκατ. Impressions σε brand stories μέσω Verizon Media, για την καμπάνια της Περιφέρειας Πελοποννήσου από τις εταιρείες Unlimited Creativity, Mindhaus και Curious Ahead.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου παρουσίασε τη νέα της τουριστική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα Peloponnese: Greece beyond the obvious. Η καμπάνια ήρθε, με μια ξεχωριστή προσέγγιση, να “συστήσει” την Περιφέρεια Πελοποννήσου, σε ξένους, αλλά και Έλληνες επισκέπτες, ως ένα ιδανικό προορισμό διακοπών, πέρα από όσα έχουμε συνηθίσει να συνδέουμε την Ελλάδα. Το δημιουργικό concept της καμπάνιας μας προτρέπει να ανατρέψουμε ένα κλασικό στερεότυπο διακοπών: ότι διακοπές, ειδικότερα στην Ελλάδα, σημαίνουν κυρίως διακοπές σε νησιά.

Μέσα από τη δημιουργική απόδοση του concept, η Περιφέρεια Πελοποννήσου μάς συστήνεται ως ο “μη προφανής” τουριστικός προορισμός, γεμάτος Ελλάδα, που μας προσκαλεί να γνωρίσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει, τις εικόνες, τα αρώματα και τις γεύσεις, και, κυρίως, τους ξεχωριστούς του ανθρώπους και την ιστορική του κληρονομιά.

Στο spot της καμπάνιας, οι άνθρωποι της Πελοποννήσου γίνονται πρωταγωνιστές και με πρωτότυπο τρόπο απευθύνονται προσωπικά και με χιούμορ στους δυνητικούς ταξιδιώτες, καλώντας τους, απλόχερα, να ζήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες ως μέλη μιας αυθεντικής παρέας. Ως ένα πρώτο βήμα, μας προσκαλούν να την αναζητήσουμε μέσα από το διαδίκτυο, να την ανεβάσουμε ψηλά στις προτιμήσεις μας και, εντέλει, να επιλέξουμε να την επισκεφθούμε, για να γνωρίσουμε από κοντά ένα μη προφανή ταξιδιωτικό προορισμό, που θα αγαπήσουμε.

Μέσα από μια αυθεντική, native προσέγγιση, τόσο το spot όσο και η στρατηγική περιεχομένου που ακολουθείται στα Social Media του προορισμού αποτυπώνουν και αναδεικνύουν τα γνήσια assets και το μοναδικό χαρακτήρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου, με αμεσότητα και χιουμοριστική διάθεση.

Η εταιρεία στρατηγικής τουριστικού marketing Mindhaus επιμελήθηκε την ανάπτυξη της στρατηγικής της καμπάνιας, με βασικό στόχο να ενισχύσει και να προωθήσει την αναγνωρισιμότητα της Πελοποννήσου ως τουριστικού προορισμού (brand awareness), προβάλλοντας ταυτόχρονα το γιατί αποτελεί ένα ειδυλλιακό και ασφαλή τόπο διακοπών.

To creative agency Unlimited Creativity εμπνεύστηκε και απέδωσε το δημιουργικό concept της καμπάνιας “Peloponnese – Greece beyond the obvious”, με βασικό όχημα ένα απολαυστικό hero video. Με ένα έξυπνο twist, ιδιαίτερο χιούμορ και με πρωταγωνιστές τους αυθεντικούς κατοίκους του τόπου, το σενάριο αναδεικνύει την Πελοπόννησο ως τον ιδανικό προορισμό για ταξιδιώτες που… το ψάχνουν περισσότερο. Η Unlimited επιμελήθηκε επίσης την παραγωγή τόσο του hero video όσο και του ραδιοφωνικού σποτ της καμπάνιας.

To digital agency Curious Ahead δημιούργησε τη στρατηγική στο ψηφιακό περιβάλλον για την Περιφέρεια Πελοποννήσου με στόχο να μεγιστοποιήσει το ψηφιακό αποτύπωμα της καμπάνιας, αλλά και του προορισμού γενικότερα. Πέρα από τη δημιουργία της στρατηγικής περιεχομένου και διαχείρισης στα Social Media προχώρησε στη στρατηγική και υλοποίηση ενός απαιτητικού πλάνου Digital Media στις αγορές της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ελβετίας αλλά και της Βρετανίας, μετρώντας ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα σε online προβολή.

Μέχρι στιγμής έχουν δει την καμπάνια πάνω από 3,3 εκατ. χρήστες, ενώ έχουν καταγραφεί 1,2 εκατ. Video Views στο YouTube και 1,3 εκατ. Impressions σε brand stories μέσω Verizon Media. Για την επιμέρους στόχευση της καμπάνιας αξιοποιήθηκαν μία σειρά από εξειδικευμένα consumer insights και online εργαλεία, λαμβάνοντας υπόψη την τάση για κρατήσεις τελευταίας στιγμής, αλλά και το εγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Ο κ. Θεόφιλος Κυρατσούλης, γενικός διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: “Σχεδιάσαμε μία καμπάνια που να εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, αλλά ταυτόχρονα να αποτυπώνεται έντονα στο μυαλό του σύγχρονου ταξιδιώτη για όλα αυτά που μας κάνουν μοναδικούς. Να τον προσκαλέσουμε να μας αναζητήσει διαδικτυακά και εν τέλει, να μας επισκεφθεί”. Η κα Βασιλική Πέππα, Creative Director της Unlimited Creativity, σχολιάζει: “Ήταν μεγάλο στοίχημα για εμάς να δημιουργήσουμε μια τουριστική καμπάνια πέρα από τα προφανή. Καταφέραμε να αποδώσουμε τον αισιόδοξο και ανατρεπτικό τόνο φωνής που αναζητούσε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του τόπου με μια καμπάνια που τελικά κέρδισε τις εντυπώσεις σε όλα τα επίπεδα”. Η κα Τάνια Γιακουμάκη, γενική διευθύντρια της Curious Ahead, ανέφερε: “Το να τολμάς μία out of the box καμπάνια για τουρισμό, είναι από μόνο του μία επιτυχία. Πόσο μάλλον όταν τα νούμερα έρχονται να επιβραβεύσουν και να αποδείξουν ότι τόλμησες σωστά”.

Την παραγωγή του video spot ανέλαβε η Indigo View – Creative Media Productions με σκηνοθέτη τον Δημήτρη Γκότση.

Σημειώνεται ότι εκτός των θετικών σχολίων, η νέα καμπάνια προκάλεσε, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά,  την αντίδραση του πρώην περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Πέτρου Τατούλη, ο οποίος τότε σημείωσε ότι “το συγκεκριμένο σποτ δημιουργεί ενδοπεριφερειακή και διαπεριφερειακή σύγκρουση ανάμεσα σε ελληνικούς προορισμούς, προσβάλλει την Πελοπόννησο και την Ελλάδα, απαξιώνοντας εντελώς την εθνική στρατηγική και απέχει απο τους κανόνες και τους όρους του σύγχρονου ‘marketing’”.

Βίκυ Καραντζαβέλου
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

02/12/2024
29/11/2024
28/11/2024
27/11/2024
26/11/2024
25/11/2024