Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να μπερδεύουν τη Σουηδία και την Ελβετία. Για να τελειώσει αυτή η σύγχυση, ο Visit Sweden απευθύνθηκε στο ελβετικό κράτος.
Ο κόσμος εξακολουθεί να μπερδεύει τη Σουηδία και την Ελβετία. Κάθε χρόνο, 120.000 άνθρωποι ψάχνουν στο Google την ερώτηση: “Είναι η Σουηδία και η Ελβετία το ίδιο;”. Ακόμη και οι πιο ενημερωμένοι (και ισχυροί) άνθρωποι στον πλανήτη δεν μπορούν πάντα να ξεχωρίσουν τις δύο χώρες. Ένας παγκόσμιος ηγέτης, το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και ένας διάσημος ποπ σταρ την έχουν πατήσει! Αποφασισμένη να βάλει τέλος στη σύγχυση οριστικά, η Σουηδία τώρα προτείνει κάποιες ενέργειες.
Μια πρόσφατη μελέτη που ανατέθηκε από τον σουηδικό οργανισμό Visit Sweden αποκάλυψε ότι το 50% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ δεν είναι σίγουροι για την ικανότητά τους να αποκρυπτογραφήσουν τις διαφορές μεταξύ της σουηδικής και της ελβετικής κουλτούρας. Η σύγχυση έχει μερικές φορές μεγαλύτερες επιπτώσεις: ένας στους δέκα Αμερικανούς ερωτηθέντες παραδέχθηκε ότι έκανε κράτηση ή παραλίγο να κλείσει πτήση, ταξίδι ή δραστηριότητα σε λάθος χώρα όταν θέλησε να ταξιδέψει στη Σουηδία ή την Ελβετία. Περισσότεροι από έναν στους δέκα Βρετανούς παραδέχθηκαν ότι επίσης μπέρδεψαν τη Σουηδία και την Ελβετία και το 28% ανέφερε λανθασμένα την IKEA ή τους ABBA ως πράγματα που αγαπούσαν στην Ελβετία – και όχι στη Σουηδία.
Για να λυθεί το ζήτημα, o Visit Sweden απευθύνθηκε στην Ελβετία και ήδη έχει παρουσιαστεί ένα προσχέδιο διακανονισμού μεταξύ των δύο χωρών, με το Visit Sweden να είναι ανοιχτό ακόμη προς συζήτηση.
“Αν οι άνθρωποι αγωνίζονται να χωρίσουν τις δύο χώρες μας, πρέπει να τους βοηθήσουμε. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα ονόματα των εθνών μας, αλλά μπορούμε να γίνουμε πιο διακριτοί. Η Σουηδία προσφέρει πολυτέλεια διαφορετικής φύσης. Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι είναι καιρός να αποφασίσουμε ποιος προωθεί τι και ελπίζουμε ότι μπορούμε να καταλήξουμε σε συμφωνία”, δήλωσε η Susanne Andersson, διευθύνουσα σύμβουλος του Visit Sweden.
Σουηδία: πολυτέλεια διαφορετικής φύσης
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.