Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣτρατηγική συμμαχία στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων ταξιδιών

Στρατηγική συμμαχία στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων ταξιδιών

Μία σημαντική στρατηγική συμμαχία στο χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων ταξιδιών πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Γαλλία. Ο γνωστός βρετανικός κόμβος πωλήσεων της τελευταίας στιγμής lastminute.com απέκτησε τον γαλλικό αντίστοιχό του κόμβο degriftour.gr […]

Μία σημαντική στρατηγική συμμαχία στο χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων ταξιδιών πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Γαλλία<...>. Ο γνωστός βρετανικός κόμβος πωλήσεων της τελευταίας στιγμής lastminute.com απέκτησε τον γαλλικό αντίστοιχό του κόμβο degriftour.gr έναντι 58,9 εκατομμυρίων αγγλικών λιρών.
Το lastminute.com έχει δημιουργηθεί από τον Οκτώβριο του 1998 και είναι η τρίτη σε μέγεθος εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου με παραρτήματα στη Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Αυστραλία, και Νότιο Αφρική. Μέχρι το τέλος Ιουνίου είχε περίπου 2,1 εκατομμύρια εγγεγραμμένους συνδρομητές και συνεργασία με 3.400 προμηθευτές από τον τουρισμό και από διάφορους άλλους κλάδους.
Το Degriftour Group είναι η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτρονικού εμπορίου της Γαλλίας που έχει δημιουργηθεί από τον Απρίλιο του 1991 με σκοπό την πώληση ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών της τελευταίας στιγμής σε ειδικές τιμές, αρχικά μέσα από το minitel και στη συνέχεια -από τον Φεβρουάριο του 1996- μέσα από το Internet. Ο κόμβος degriftour.fr συνεργάζεται με περισσότερους από 6.000 προμηθευτές τουριστικών υπηρεσιών και το 90% των πωλήσεων που πραγματοποιεί αφορά κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.
Στην Ελλάδα το Degriftour Group αντιπροσωπεύεται από το Yalos Tours και όπως ανέφερε στο TDN ο γενικός διευθυντής του γραφείου κ. Χρήστος Παναρέτου, "η νέα αυτή συμμαχία του degriftour.fr με το lastminute.com διευρύνει τις προοπτικές διάθεσης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών στη διεθνή πλέον αγορά".

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024