Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ Kuoni αναδεικνύει τη δυναμικότητα του ασιατικού τουρισμού
Τάσεις

Η Kuoni αναδεικνύει τη δυναμικότητα του ασιατικού τουρισμού

Συνολικά, οι χώρες ASEAN (Μπρουνέι Νταρουσαλάμ, Καμπότζη, Ινδονησία, Λαϊκή Δημοκρατία του Λάος, Μαλαισία, Μιανμάρ, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ) αντιπροσωπεύουν 600 εκατ. ανθρώπους με ΑΕΠ 2,1 τρισ. δολ. Η αύξηση του ΑΕΠ τους είναι ισχυρή και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από την εγχώρια κατανάλωση και το αυξανόμενο ενδο-περιφερειακό εμπόριο.

Η ανεκμετάλλευτη δυναμική που μπορεί να έχει για το Ην. Βασίλειο η Ασία επισημάνθηκε στον Βρετανό πρωθυπουργό David Cameron από τον Τ.Ο. Kuoni Travel Experts.

Η “καρδιά” αυτής της δυναμικής των δέκα μελών του Συνδέσμου Κρατών Νοτιοανατολικής Ασίας – ASEAN (Μπρουνέι Νταρουσαλάμ, Καμπότζη, Ινδονησία, Λαϊκή Δημοκρατία του Λάος, Μαλαισία, Μιανμάρ, Φιλιππίνες, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ) βρίσκεται στη μεσαία τάξη, τόσο ως καταναλωτές όσο και και ως πηγή υψηλής μόρφωσης και υψηλής παραγωγικότητας εργατικού δυναμικού, σύμφωνα με την εταιρεία.

Συνολικά, οι χώρες αυτές αντιπροσωπεύουν 600 εκατ. ανθρώπους με ΑΕΠ 2,1 τρισ. δολ. Η αύξηση του ΑΕΠ τους είναι ισχυρή και οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από την εγχώρια κατανάλωση και το αυξανόμενο ενδο-περιφερειακό εμπόριο.

Αλλά και οι ταξιδιώτες με γκρουπ της περιοχής έχουν κάνει τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ελβετία τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στην Ευρώπη, ξεπερνώντας το Ηνωμένο Βασίλειο που βρίσκεται στην πέμπτη θέση, πίσω από τη Γερμανία. Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει μερίδιο μόνο 5% του μαζικου΄τουρισμού από τις χώρες της ASEAN σε σύγκριση με 22% που έχει η Γαλλία.

Τα ομαδικά ταξίδια είναι μια δημοφιλής επιλογή σε πολλές ασιατικές χώρες – ιδιαίτερα στις και ταχέως αναπτυσσόμενες, όπως αυτές στην περιοχή της ASEAN – καθώς δίνουν στους τουρίστες αίσθηση ηρεμίας και ασφάλειας με ντόπιους ξεναγούς που μιλούν τη γλώσσα τους, προγραμματισμένα γεύματα και δωμάτια σε ξενοδοχεία που είναι τα καλύτερα για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Ο Rob Andrew, αντιπρόεδρος Inbound Tourism για το Ην. Βασίλειο από την Kuoni, δήλωσε: “Οι αναβαθμισμένες υποδομές, σε συνδυασμό με πολιτικές και νομοθετικές δεσμέυσεις, θα βοηθήσουν τις εμπορικές διασυνδέσεις τόσο εντός της περιοχής της ASEAN, αλλά και με τον υπόλοιπο κόσμο τα επόμενα χρόνια.

Το γεγονός αυτό με τη σειρά του οδηγεί στην ανάπτυξη των καταναλωτών της μεσαίας τάξης που ανέρτχονται σε εκατομμύρια, με μεγαλύτερη επιθυμία και ικανότητα για να ταξιδέψουν. Η εκστρατεία ‘GREAT’ της VisitBritain ήταν και παραμένει μια επιτυχία, για την οποία θα πρέπει δικαίως να είμαστε περήφανοι.

“Δυστυχώς, προς το παρόν, ο οργανισμός μπορεί μόνο να αντέξει οικονομικά για να επικεντρώσει τις προσπάθειές του στην Ινδονησία, τη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη ως “αναδυόμενες” τουριστικά αγορές και να μην αναδείξει τους προορισμούς του σε καμία από τις άλλες επτά χώρες ASEAN.

Καθώς η εθνική υπηρεσία μάρκετινγκ τουρισμού του Ην. Βασιλείου υποβάλλεται σε περιεκτική επισκόπηση δαπανών κάθε τριετία, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τη βρετανική κυβέρνηση να σκεφθεί μακροπρόθεσμα και να επενδύσει στρατηγικά σήμερα, ώστε να εξασφαλίσει ένα δυναμικό μέλλον στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές ASEAN”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024