Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileThe Digital Elite: Νέα τάξη ταξιδιωτών που αναπτύχθηκε τα δυο τελευταία χρόνια
Harrison Group 2013 Portrait of Digital Travelers

The Digital Elite: Νέα τάξη ταξιδιωτών που αναπτύχθηκε τα δυο τελευταία χρόνια

Σύμφωνα με την έρευνα του MMGY Global/Harrison Group 2013 Portrait of Digital Travelers, μια νέα γενιά ταξιδιωτών έχει αρχίσει και σχηματίζεται η Digital Elite.

Μια νέα γενιά ταξιδιωτών, η Digital Elite, εμφανίζεται την τελευταία διετία, με χαρακτηριστικό την χρήση ηλεκτρονικών συσκευών όπως smartphones και ταμπλετών. Η χρήση αυτών των συσκευών έχει αυξηθεί ραγδαία από το 2011 ακόμα και στην αναζήτηση ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Αυτοί που ανήκουν στην Digital Elite χρησιμοποιούν τουλάχιστον δύο ηλεκτρονικές συσκευές για την αναζήτηση και αγορά τουριστικών υπηρεσιών. Το 2011 ήταν περίπου το 5% των ταξιδιωτών, ενώ στις μέρες μας έχει φθάσει το 33% μια αύξηση πάνω από 600%.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του MMGY Global  κ. Steve Cohen, οι ταξιδιώτες της Digital Elite είναι οι ταξιδιώτες του μέλλοντος και η τουριστική βιομηχανία οφείλει να μελετήσει σε βάθος τα χαρακτηριστικά τους. « Η έρευνα αποκάλυψε ότι η Digital Elite όχι μόνο ταξιδεύει πιο συχνά, αλλά ξοδεύει και περισσότερα και μάλιστα οι προβλέψεις θέλουν την Digital Elite να ξοδεύει στα μελλοντικά της ταξίδια ακόμα περισσότερα χρήματα», τόνισε χαρακτηριστικά.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της Digital Elite συνοψίζονται παρακάτω:
• Χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ηλεκτρονικές συσκευές και μάλιστα smartphones και ταμπλέτες σε ποσοστό μεγαλύτερο του 43%.
• Σε ποσοστό πάνω από 50% είναι οικογενειάρχες με παιδιά, και ταξιδεύουν με την οικογένεια τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα παιδιά συμμετέχουν σε ποσοστό 78% στην απόφαση για διακοπές.
• Σε ποσοστό 40%, η Digital Elite προτιμά στις διακοπές να διασκεδάζει παρά να είναι συνδεδεμένη με το γραφείο, όσο παράδοξο και αν φαίνεται αυτό.
• Ταξιδεύουν πιο συχνά, και ιδίως τα Σαββατοκύριακα, ενώ κάνουν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής.
• Οι ταξιδιώτες της Digital Elite έχουν την τάση να ταξιδεύουν εκτός της χώρας τους και μάλιστα σε πολύ μακρινά ταξίδια, όπως η Ευρώπη και η Καραϊβίκη.
• Αναφορικά με τα social media, η The Digital Elite συμπεριφέρεται τελείως διαφορετικά από τους υπόλοιπους ταξιδιώτες. Οκτώ στους δέκα έχουν facebook, το 50% είναι στο LinkedIn, ένας στους τρεις είναι στο Twitter, δύο στους δέκα στο YouTube και στο Pinterest.
• Νιώθουν χαρούμενοι στις διακοπές τους και περιγράφουν τον εαυτό τους ως ευχάριστο, κοινωνικό, υγειή, και έχουν την τάση να πιστεύουν ότι η κατάσταση τους θα βελτιώνεται τα προσεχή χρόνια.
• Σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες, όταν πρόκειται για ταξιδιωτικές υπηρεσίες προτιμούν να αγοράζουν από ΟΤΑ, δηλ ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία. Το 49% της Digital Elite πιστεύει ότι οι υπηρεσίες των ΟΤΑ είναι η πιο εύκολη λύση για τα ταξίδια.
• Η αλήθεια είναι ότι η Digital Elite δημιουργεί μια τάση για καλύτερες Online υπηρεσίες έχοντας εννέα στους δέκα κάνει ηλεκτρονική κράτηση τον τελευταίο χρόνο. Έτσι ψάχνουν για το καλύτερο περιεχόμενο, για interactive χάρτες, για ηλεκτρονικά κουπόνια εκπτώσεων, όπως επίσης και για συμβουλές άλλων χρηστών ή για ταξινόμηση των υπηρεσιών από προηγούμενους χρήστες.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024