Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και Mobile"Χάσμα" γενεών σχετικά με την αξιοπιστία των πηγών πληροφόρησης των ταξιδιωτών
Η εμπιστοσύνη ποικίλλει ανάλογα με την ηλικία

"Χάσμα" γενεών σχετικά με την αξιοπιστία των πηγών πληροφόρησης των ταξιδιωτών

Οι πληροφορίες από την οικογένεια και τους φίλους για τουριστικούς προορισμούς εξακολουθούν να έχουν το μεγαλύτερο βάρος μεταξύ όλων των ομάδων καταναλωτών, ανεξάρτητα από την ηλικία, σύμφωνα με την έρευνα Ypartnership / Harrison Group 2011 Portrait of American Travelers.

Στη σημερινή, συνεχόμενη έρευνα για αξιόπιστες πηγές πληροφόρησης σχετικά με προορισμούς και προμηθευτές ταξιδιωτικών υπηρεσιών, υπάρχουν σαφείς διαφορές ως προς την αξιοπιστία που αποδίδεται από τις διάφορες ομάδες γενεών.

Είναι κοινή γνώση ότι τα νεότερα μέλη της κοινωνίας χρησιμοποιούν διαφορετικά Μέσα από τους μεγαλύτερούς τους. Η αξιοπιστία του Μηνύματος ποικίλλει επίσης από το Μέσο σε κάθε μια από τις σημαντικότερες ηλικιακές ομάδες, όπως αποκαλύπτεται από την έρευνα Ypartnership / Harrison Group 2011 Portrait of American Travelers. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν πρόκειται για χρήση online πηγών πληροφόρησης.

Όσον αφορά στους τουριστικούς προορισμούς, οι πληροφορίες από την οικογένεια και τους φίλους εξακολουθούν να έχουν το μεγαλύτερο βάρος μεταξύ όλων των ομάδων καταναλωτών, ανεξάρτητα από την ηλικία. Περίπου τέσσερις στους πέντε Αμερικανούς ταξιδιώτες δείχνουν εμπιστοσύνη πάνω απ’όλα στις προσωπικές συστάσεις.

Η ηλικιακή ομάδα 18-32 ετών, ωστόσο, είναι πιο πιθανό από τους μεγαλύτερούς τους να έχουν εμπιστοσύνη στις πληροφορίες που λαμβάνουν από ηλεκτρονικές πηγές, όπως τα blogs (54%), οι δικτυακοί τόποι προορισμών (53%) ή πράγματα που έχουν δει στο YouTube ή σε άλλες ηλεκτρονικές κοινότητες κοινής χρήσης βίντεο (35%).

Είναι ενδιαφέρον ότι η ηλικιακή ομάδα 33-46 ετών έχει περισσότερες πιθανότητες από την προηγούμενη ή την ομάδα των 47-65 ετών να εμπιστευθεί πληροφορίες από ιστοσελίδες online ταξιδιωτικών γραφείων (63%), όπως η Expedia και το Travelocity. Επίσης, είναι πιο πιθανό από την ομάδα των 47-65 ετών και/ή τους ηλικιωμένους (66+ ετών) να έχουν εμπιστοσύνη σε κριτικές για προορισμούς και καταλύματα από blogs (46%), πληροφορίες που βρήκαν σε site εταιρείας ή προορισμού (53%), πληροφορίες από ταξιδιωτικά φυλλάδια (47%), άρθρα σε εφημερίδες, περιοδικά, προγράμματα στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο (48%) ή πράγματα που έχουν δει στο YouTube ή άλλες ιστοσελίδες online κοινοτήτων βίντεο κοινής χρήσης (29%).

Η ηλικιακή ομάδα 47-65 ετών είναι πιθανότερο από τους ηλικιωμένους να έχουν εμπιστοσύνη σε σχόλια στα blogs (32%) ή σε πληροφορίες από διαφημιστικά τουριστικά φυλλάδια (26%). Είναι δε λιγότερο πιθανό από τους νεότερούς τους να έχουν εμπιστοσύνη στην αξιολογήσεις σε “συμβουλευτικές” ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, όπως το TripAdvisor (51%) ή σε πράγματα που έχουν διαβάσει ή δει σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή το Twitter (18%).

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ηλικιωμένοι (+66 ετών) είναι λιγότερο πιθανό από τους νεότερούς τους να έχουν εμπιστοσύνη σε online πηγές πληροφόρησης, όπως σχόλια ή πληροφορίες που εμφανίζονται σε ιστοσελίδες online ταξιδιωτικών γραφείων (43%) ή σε “συμβουλευτικές” ιστοσελίδες (35%). Επίσης, είναι λιγότερο πιθανό να έχουν εμπιστοσύνη στις πληροφορίες που βρίσκουν σε ταξιδιωτικά φυλλάδια (34%) ή σε τουριστικές διαφημίσεις (19%). Σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες αναψυχής των άλλων ηλικιακών ομάδων, οι ηλικιωμένοι είναι πιθανότερο να έχουν εμπιστοσύνη στις συστάσεις ενός ταξιδιωτικού πράκτορα (51%).

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024