Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι Βρετανοί τουρίστες δείχνουν εμπιστοσύνη στις online κριτικές για ξενοδοχεία
Έρευνα του βρετανικού online ταξιδιωτικού γραφείου Netflights.com

Οι Βρετανοί τουρίστες δείχνουν εμπιστοσύνη στις online κριτικές για ξενοδοχεία

Πολύτιμο οδηγό στη λήψη αποφάσεων για την επιλογή καταλύματος και εστίασης στις διακοπές τους, θεωρούν οι Βρετανοί τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες κριτικής, σύμφωνα με έρευνα του Netflights.com.

Έρευνα των Βρετανών τουριστών, την οποία διεξήγαγε το βρετανικό online ταξιδιωτικό γραφείο Netflights.com, έδειξε ότι παρά τις νομικές απειλές από ξενοδόχους, που αμφισβητούν ότι δεν υπάρχουν κίνητρα σε online κριτικές ξενοδοχείων (είτε από ιδιώτες είτε απο ανταγωνιστές) η πλειοψηφία του επιβατικού κοινού στο Ηνωμένο Βασίλειο (πάνω από τα 3/4) εξακολουθούν να βασίζονται σε τέτοιες ιστοσελίδες για να αποφασίσουν που θα μείνουν ή θα φάνε κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Από τους ερωτηθέντες 550 ταξιδιώτες, οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει μεγάλες αποστάσεις τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους 12 μήνες, το 76% δήλωσε ότι σε γενικές γραμμές βρήκαν το περιεχόμενο των τουριστικών sites κριτικής να είναι ένας πολύτιμος οδηγός.

Ίσως το πιο ενθαρρυντικό στοιχείο για τους ξενοδόχους είναι ότι μόνο το 12% θα απέκλειε ένα ξενοδοχείο με βάση μια αρνητική κριτική που θα διάβαζε, ενώ το 54% θα επέλεγε εναλλακτικό κατάλυμα αν δύο ή περισσότεροι κριτικοί είχαν θεωρήσει ότι μια συγκεκριμένη υπηρεσία ή εγκαταστάσεις να είναι κάτω του αναμενόμενου. Το 18% υποστήριξε ότι τα sites αυτά τους βοηθούν να αποφασίσουν για τη επιλογή ξενοδοχείου, μαζί με άλλους πιο παραδοσιακούς παράγοντες, όπως η τιμή και η τοποθεσία.

Ίσως προκαλεί έκπληξη το ότι λιγότερο από το 5% των ερωτηθέντων υποψιάζεται ότι οποιοδήποτε περιεχόμενο στις ιστοσελίδες αυτές μπορεί να είναι “εκ του πονηρού” ή μεροληπτικό κατά οποιονδήποτε τρόπο.

Εκπρόσωπος της Netflights.com δήλωσε: “Έχουμε δει ότι η επιρροή των ταξιδιωτικών κριτικών sites έχει αυξηθεί αισθητά τα τελευταία χρόνια και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι πελάτες μας τα αντιμετωπίζουν ως ένα πολύτιμο εργαλείο στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Το κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας μας ρωτάται συχνά από τους πελάτες για τις κριτικές ξενοδοχείων που εμφανίζονται στο Internet. Πολλά μέλη της ομάδας μας έχουν επισκεφθεί τα ξενοδοχεία αυτά για να έχουν προσωπική άποψη και συχνά διαπιστώνουν ότι οι αξιολογήσεις δεν ταιριάζουν με τις δικές τους εμπειρίες.

Η ομάδα είναι συχνά σε θέση να προσφέρει διαβεβαίωση ότι η κακή κριτική σε ένα ξενοδοχείο είναι η εξαίρεση παρά ο κανόνας. Μερικές φορές όμως ακόμη και αυτή η συμβουλή δεν είναι αρκετή για να ξεριζώσει τους σπόρους της αμφιβολίας που μπορεί να θέσει ένα και μόνο online αρνητικό σχόλιο.

Η συμβουλή μας προς τους πελάτες μας είναι πάντα να εξετάζουν το ενδεχόμενο κίνητρου των online κριτικών και να λάβουν υπόψη τους ότι η ανθρώπινη φύση υπαγορεύει ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αναφέρουν μια αρνητική εμπειρία από ό,τι μια θετική. Ζητήστε τη συμβουλή της οικογένειας, των φίλων ή των φίλων των φίλων σας, καθώς και συμβουλές από αμερόληπτους επαγγελματίες του τουρισμού”.

Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι αναμφίβολα ενθαρρυντικά για τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες κριτικής, οι οποιες παλεύουν για να προστατεύσουν τη φήμη τους ως δίκαιες και αμερόληπτες απέναντι στους καταναλωτές.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024