Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΚ. Νοτοπούλου: Προεκλογικά η κυβέρνηση Μητσοτάκη ψάχνει «σωσίβιο» στον τουρισμό
Πολιτική

Κ. Νοτοπούλου: Προεκλογικά η κυβέρνηση Μητσοτάκη ψάχνει «σωσίβιο» στον τουρισμό

Η τοποθέτηση της κ. Νοτοπούλου για τις κυβερνητικές αποτυχίες στην τουριστική βιομηχανία.

Με δημόσια επιστολή της, η βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και τομεάρχης Τουρισμού, Κατερίνα Νοτοπούλου έθεσε -για ακόμα μια φορά- επί τάπητος τις κυβερνητικές επιτυχίες-αποτυχίες, όσον αφορά την τουριστική βιομηχανία.

Μάλιστα στάθηκε ιδιαιτέρως στην έλλειψη μέτρων ως προς τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και στην έλλειψη staffing σε πολλές ξενοδοχειακές μονάδες.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της κ. Νοτοπούλου

Υπό το βάρος της τραγικής του αποτυχίας ο κ. Μητσοτάκης αναζητά -για ακόμα μια χρονιά- σωσίβιο στον τουρισμό. Μάταια όμως, διότι τόσο τα επίσημα στοιχεία όσο και η αγωνία των ανθρώπων του ελληνικού τουρισμού τον διαψεύδουν οικτρά.

Μπορεί η κυβέρνηση και ο ίδιος ο πρωθυπουργός να πανηγυρίζουν σε κάθε ευκαιρία για τις επιτυχίες τους, η αλήθεια όμως είναι πως η τουριστική κίνηση οφείλεται στην ανάγκη του κόσμου να ταξιδέψει μετά την πανδημία, καθώς τα ταξίδια έγιναν μια ανελαστική ψυχοκοινωνική δραστηριότητα .

Η αλήθεια είναι πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη απέτυχε στη διαχείριση όλων των κρίσεων και με τις πρακτικές της δυσφήμισε τη χώρα μας.

Η αλήθεια  είναι πως μετά την πανδημία ο τουρισμός δεν κατέρρευσε χάρη στις προσπάθειες του τουριστικού κόσμου και τις επιτυχίες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ 2015-2019 στον τουρισμό.

Την ώρα μάλιστα που ο πρωθυπουργός εμφανίζεται ικανοποιημένος για την «επέκταση» της τουριστικής σεζόν, οι χειμερινοί προορισμοί και η περιφέρεια όχι μόνο δεν έχουν δει αυτή την «επέκταση», αντιθέτως βλέπουν να γονατίζουν οι τουριστικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις.  Οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις σε ορεινούς και ημι-ορεινούς προορισμούς στενάζουν υπό το βάρος της ακρίβειας.

Τα επίσημα στοιχεία της ΤτΕ κάνουν λόγο για σημαντική μείωση -21,5% των τουριστικών εσόδων τον Ιανουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019!

Αδιάφορο για την κυβέρνηση Μητσοτάκη και τους εκλεκτούς του.

Αντίστοιχα, μειωμένη κατά -11,2 % (σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ) είναι και η ταξιδιωτική κίνηση για το 2022 σε σχέση με το 2019, παρά τους διθυράμβους της κυβέρνησης.

Πληθωρισμός και εκρηκτική αύξηση της ενεργειακής ακρίβειας γονατίζουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις και εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού, η κυβέρνηση όμως αρνείται πεισματικά να λάβει ουσιαστικά μέτρα για τη στήριξή τους και αρκείται σε λόγια εντυπωσιασμού, κενά περιεχομένου.

Η κυβέρνηση 4 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει τίποτα για την πραγματική στήριξη των επιχειρήσεων στον τουρισμό, δεν έχει καταρτίσει σχέδιο, δεν έχει αναβαθμίσει την τουριστική εκπαίδευση παρά τις διαρκείς εξαγγελίες της.

Είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη που διόγκωσε για το φαινόμενο της μεγάλης φυγής καθώς άφησε τους εργαζόμενους χωρίς εισόδημα. Που δεν έκανε τίποτα για το πρόβλημα στέγασης των εργαζομένων στις τουριστικές περιοχές. Που αντί να καταρτίσει σχέδιο για τις ελλείψεις στον τουρισμό, η αγωνία της ήταν να φέρει φθηνό εργατικό δυναμικό από τρίτες χώρες. Που διέλυσε τον ΣΕΠΕ και νομιμοποίησε την εργοδοτική αυθαιρεσία με το Νόμο Χατζηδάκη.

Είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη που μειώνει κατά 33% τα κονδύλια του ΕΣΠΑ που διαχειρίζεται το Υπουργείο Τουρισμού. Που μετά  το φιάσκο με τον αναπτυξιακό Νόμο, αφήνει εκτός του Πράσινου Μετασχηματισμού ΜμΕ το 75% των ξενοδοχείων!

Είναι η κυβέρνηση Μητσοτάκη που στερεί από τον τουρισμό τη δυνατότητα θωράκισης ανασχεδιασμού του τουριστικού μας προϊόντος αγνοώντας τα μηνύματα της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

H επιτυχία του τουρισμού δεν μπορεί να εξαρτάται από ευχολόγια! Δεν μπορεί να αφήνεται στην τύχη! Χρειάζεται σχέδιο και στρατηγική. Χρειάζεται όραμα που η κυβέρνηση Μητσοτάκη απέδειξε ότι δεν διαθέτει.

Χρειάζεται ένα προοδευτικό σχέδιο για ένα νέο πραγματικά βιώσιμο μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024