Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΤην συνδρομή της Ε.Ε. στην επιδότηση των άγονων γραμμών επιδιώκει η ελληνική Κυβέρνηση

Την συνδρομή της Ε.Ε. στην επιδότηση των άγονων γραμμών επιδιώκει η ελληνική Κυβέρνηση

Σε έναν μακροσκελή απολογισμό των δράσεων, στις οποίες έχει προβεί μέχρι σήμερα η ελληνική Κυβέρνηση σε θέματα που άπτονται της ακτοπλοΐαςκαι ειδικότερα επίλυσης των προβλημάτων της, προέβη ο Υπουργός Αιγαίου […]

Σε έναν μακροσκελή απολογισμό των δράσεων, στις οποίες έχει προβεί μέχρι σήμερα η ελληνική Κυβέρνηση σε θέματα που άπτονται της ακτοπλοΐας<...>και ειδικότερα επίλυσης των προβλημάτων της, προέβη ο Υπουργός Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Αριστοτέλης Παυλίδης, στα πλαίσια ημερίδας για τις προοπτικές και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νησιωτικές και παράκτιες μεταφορές, που είχε διοργανώσει ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Σύνδεσμος Μεταφορών του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και στο οποίο ήταν παρών.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα της `Ναυτεμπορικής`, ο κ. Παυλίδης στην ομιλία του μίλησε για το χρηματοδοτικό πρωτόκολλο ύψους τριών δισ. ευρώ, όπως και για την αλλαγή που προωθείται του θεσμικού πλαισίου για τις συμβάσεις στις άγονες γραμμές που θα έχουν διάρκεια μέχρι και έξι χρόνια, ενώ αποκάλυψε ότι τα τρία υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών, Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου δίνουν αυτή την περίοδο `μάχη` στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε η χρηματοδότηση των συμβάσεων των άγονων γραμμών να γίνεται σε ποσοστό 75% από την Ε.Ε. και σε ποσοστό 25% από την Ελλάδα.

Μας λείπουν καράβια, ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός και έφερε για παράδειγμα τα Δωδεκάνησα και την έλλειψη των πλοίων της ΔΑΝΕ. “Θα με μαυρίσουν”, είπε χαριτολογώντας, ενώ αναφερόμενος στις εξαετής συμβάσεις σημείωσε ότι έχει ψωμί η υπόθεση. Με 50 ευρώ το μίλι για δύο δρομολόγια την εβδομάδα για έξι χρόνια, είναι πολύ σημαντικό το χρηματικό ποσό που συγκεντρώνεται”.

Τέλος, όσον αφορά στο όριο ηλικίας για την απόσυρση των πλοίων της ακτοπλοΐας που είναι στα 30 έτη, ένα θέμα που έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις τον τελευταίο καιρό, ο κ. Παυλίδης υπογράμμισε ότι “ήταν σωστή σαν απόφαση λόγω των γεγονότων και του ναυαγίου του `Εξπρές Σαμίνα`”, αλλά όπως συμπλήρωσε “έγινε χωρίς πρόβλεψη ώστε όταν φεύγει ένα πλοίο να αντικαθίσταται από άλλο”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024