Ριζική αναβάθμιση του site 'Ελληνικό Πρωινό', με στόχο να γίνει πιο ελκυστικό στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Η ανακατασκευή αναμένεται να έχει υλοποιηθεί μέσα στην άνοιξη του 2017. Θα ακολουθήσουν καμπάνιες στα Social Media, σε συνεργασία με τη Marketing Greece.
Προστιθέμενη αξία στον ελληνικό τουρισμό προσδίδει το ΞΕΕ, μέσω της ανάπτυξης του προγράμματος “Ελληνικό Πρωινό”, αλλά και της ανάδειξης και προώθησής του στο εξωτερικό. Η ομογενοποίηση και θωράκιση της διαδικασίας ένταξης και παράλληλα η προϊοντική προστασία του ελληνικού πρωινού, αποτελούν για το ΞΕΕ την επόμενη φάση εξέλιξής του.
Ήδη, τα ενταγμένα ξενοδοχεία στο πρόγραμμα ξεπέρασαν τα 800 και το ΞΕΕ ενεργοποιεί διαδικασία ένταξης των επιχειρήσεεβ στο “Ελληνικό Πρωινό” διαδικτυακά, με τη χρήση μιας καινοτόμους ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Η πλατφόρμα αυτή αποτελεί ένα ολοκληρωμένα διαδικτυακό εργαλείο, τόσο για την προστασία της φήμης του προϊόντος όσο και για την ανάδειξή του ως διακριτού τουριστικού προϊόντος. Μέσα από μια ολοκληρωμένη προσέγγιση τυποποιημένων και αυτοματοποιημένων διαδικασιών, η νέα πλατφόρμα συμβάλει καταλυτικά στην οριοθέτηση του τουριστικού προϊόντος “Ελληνικό Πρωινό” (με ολοκληρωμένο μενού), διασφαλίζοντας παράλληλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με λίστες παραδοσιακών προϊόντων από Έλληνες παραγωγούς, καταγεγραμμένους και καταχωρημένους από τον ΕΦΕΤ.
Μέσω της παραπάνω εφαρμογής, με απλά βήματα, ο κάθε ιδιοκτήτης τουριστικού καταλύματος στη χώρα μπορεί αρχικά να ολοκληρώσει τη διαδικασία ένταξης του καταλύματός του στο πρόγραμμα “Ελληνικό Πρωινό”. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια ισχύος του Σήματος, μπορεί να ανανεώνει / διαμορφώνει το προσφερόμενο “Ελληνικό Πρωινό” της επιχείρησής του όσο συχνά επιθυμεί, σύμφωνα με τους κανόνες του προγράμματος και τις ανάγκες της επιχείρησής του. Η εφαρμογή προσφέρει σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών υποστήριξης του “Ελληνικού Πρωινού”, που παρέχει το κάθε κατάλυμα, όπως αυτόματη δημιουργία Εδεσματολογίου (μενού), δημιουργία καρτελών παρουσίασης μεμονωμένων εδεσμάτων με σύντομη περιγραφή του εδέσματος (ελληνικά / αγγλικά) κ.ά.
Όλα τα παραπάνω, καθώς και η συνεπής εφαρμογή του κανονισμού του “Ελληνικού Πρωινού” από τις ενταγμένες επιχειρήσεις θα επιβεβαιώνονται από επιτόπιο έλεγχο, κάθε διετία.
Προβολή
Ταυτόχρονα, ξεκινά το πρώτο πλάνο προβολής του προγράμματος “Ελληνικό Πρωινό” στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Στο πλάισιο αυτό, το ΞΕΕ προχωρά άμεσα στη ριζική αναβάθμιση του site, με στόχο να γίνει πιο ελκυστικό. Η ανακατασκευή αναμένεται να έχει υλοοποιηθεί μέσα στην άνοιξη του 2017. Ακολούθως, για το “Ελληνικό Πρωινό” θα πραγματοποιηθούν καμπάνιες στα Social Media σε συνεργασία με τη Marketing Greece. Η πρώτη περίοδος εξωστρέφειας του προγράμματος “Ελληνικό Πρωινό” ολοκληρώνεται με την υλοποίηση εκδηλώσεων παρουσίασής του σε Tour Operators και τουριστικούς πράκτορες, καθώς και σε ξένους δημοσιογράφους.
Όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης, “η ποιότητα αποτελεί απάντηση – ασπίδα στη διολίσθηση της ανταγωνιστικότητας από την υπερφορολόγηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος – εν μέσω μάλιστα έντονα παγκόσμιου ανταγωνισμού προορισμών και συγχρόνως ενός αθέμιτου ανταγωνισμού αδήλωτων και μη αδειοδοτημένων καταλυμάτων. Μέσω του προγράμματος δημιουργείται η μοναδική συντεταγμένη πρωτοβουλία στον τομέα της γαστρονομίας. Όλοι οι ανταγωνιστές μας προβάλλουν ως συστατικό στοιχείo της “εμπειρίας” τη γαστρονομία τους. Εμείς ως χώρα προσφέρουμε ως μοναδική οργανωμένη πρωτοβουλία μας στη γαστρονομία το ‘Ελληνικό Πρωινό’. Δημιουργήσαμε 35 τοπικά πρότυπα Ελληνικού Πρωινού, ενώ παράλληλα προχωρούσε η ένταξη ξενοδοχείων και η δημιουργία κρίσιμης μάζας συμμετεχόντων“.
Ο κ. Τσακίρης τονίζει ότι το “Ελληνικό Πρωινό” καταξιώθηκε με πολλούς τρόπους. ‘Ένας εξ αυτών είναι να συμπεριληφθεί στα βαθμολογούμενα κριτήρια της αστεροποίησης. Τώρα είναι η ώρα να προστατευθεί. Γι’αυτό το Επιμελητήριο προχωρά άμεσα στη δημιουργία Ηλεκτρονικής Πλάτφόρμας Ένταξης & Υποστήριξης του Σήματος Ελληνικό Πρωινό”.
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου καταλήγοντας σημειώνει: “Το ΞΕΕ επένδυσε και επενδύει στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση με τη δημιουργία υποδομής και λογισμικού, ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο οποιαδήποτε ανθρώπινη παρεμβολή. Διαδικασία με προσιτό κόστος, ενώ οι πόροι που θα εξοικονομηθούν θα διατεθούν για την προβολή του προϊόντος”.
Κάνοντας τον επταετή απολογισμό δράσεων του “Ελληνικό Πρωινό”, ο επικεφαλής του ΞΕΕ για το Πρόγραμμα κ. Γιώργος Πίττας μεταξύ άλλων υπογράμμισε ότι στα άμεσα αποτελέσματα υλοποίησής του καταγράφονται τα εξής:
- Το υιοθέτησαν μέχρι σήμερα 800 ξενοδόχοι, εμπλουτίζοντας το προϊόν τους.
- Το γνώρισαν και το αγάπησαν χιλιάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες.
- Το αναγνώρισαν, το επεξεργάστηκαν και το εφάρμοσαν εκατοντάδες chefs
- Χρησιμοποιηθήκαν εκατοντάδες τοπικά προϊόντα από χιλιάδες παραγωγούς.
- Αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή ελληνικά brands γαστρονομίας.
Παράλληλα σύμφωνα με τον κ. Πίττα ως έμμεσα αποτελέσματα από την υλοποίηση του προγράμματος αναφέρονται τα παρακάτω:
- Συνέβαλε στη δημιουργία γαστρονομικών κοινοτήτων και έφερε τους εμπλεκόμενους (παραγωγούς – σεφ – ξενοδόχους) κοντά-κοντά.
- Τα υπό διαμόρφωση δίκτυα γαστρονομίας στην Ελλάδα έχουν σπέρματα από τις ζυμώσεις του Ελληνικού Πρωινού.
- Συνέβαλε στην αναγέννηση της τοπικής κουζίνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΞΕΕ σχεδιάζει να “τοποθετήσει” το “Ελληνικό Πρωινό” και τα κυλικεία των σχολείων.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.