Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕΟΤ: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων

ΕΟΤ: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων

Δύο ειδικά έντυπα που αφορούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στον ποιοτικό εκσυγχρονισμό των μικρών καταλυμάτων με βάση το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα “Ανταγωνιστικότητα” του υπουργείου Ανάπτυξης διατίθενται […]

Δύο ειδικά έντυπα που αφορούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και στον ποιοτικό εκσυγχρονισμό των<...> μικρών καταλυμάτων με βάση το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα "Ανταγωνιστικότητα" του υπουργείου Ανάπτυξης διατίθενται στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες από τον ΕΟΤ.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Ευγένιος Γιαννακόπουλος τα δύο προγράμματα εντάσσονται στο γενικότερο πρόγραμμα "Ανταγωνιστικότητα" του Υπουργείου Ανάπτυξης, μέσω του οποίου ενισχύονται δράσεις και ενέργειες που αφορούν, μεταξύ των άλλων, στην βελτίωση και ανάπτυξη των τουριστικών υποδομών και στην ενίσχυση των επιχειρήσεων για εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών ΜΜΕ, πρόσθεσε ο κ. Γιαννακόπουλος, έχει συνολικό προϋπολογισμό 43,3 δισ. δρχ ενώ το πρόγραμμα για τον ποιοτικό εκσυγχρονισμό των μικρών καταλυμάτων έχει συνολικό προϋπολογισμό 37,6 δισ. δρχ.

Επισημαίνονται επίσης τα ακόλουθα:

Στο πρόγραμμα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας οι ενέργειες που θα θεωρηθούν επιλέξιμες για κάθε πρόταση, ταξινομούνται στις ακόλουθες κατηγορίες:

1. Έρευνα αγοράς – Εκπόνηση Μελετών Marketing (π.χ. έρευνα τάσεων διεθνούς αγοράς, αναζήτηση νέων αγορών, κ.λ.π.)
2. Αναδιοργάνωση – Αυτοματοποίηση – Ηλεκτρονική Δικτύωση (πχ. απόκτηση H/Y, λογισμικού, τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού κ.λ.π.).
3. Προβολή – Διαφήμιση (π.χ. διαφημιστικές καταχωρήσεις, φυλλάδια κ.λ.π.)
4. Δημιουργία κοινών τουριστικών πακέτων, συνδυασμένες ενέργειες ένταξης σε πακέτα εναλλακτικών μορφών τουρισμού (σχεδιασμός και διοργάνωση).
5. Απόκτηση και εφαρμογή τεχνογνωσίας όσον αφορά την ανάπτυξη και διαχείριση ειδικών μορφών τουρισμού (αγορά τεχνογνωσίας, εκπαίδευση προσωπικού κ.λ.π.)
6. Συνενώσεις – Συγχωνεύσεις ΜΜΕ (ενέργειες υλοποίησης διαδικασιών συνένωσης – συγχώνευσης).

Απαραίτητος όρος για να είναι επιλέξιμες οι προτάσεις, που θα υποβληθούν στα πλαίσια του προγράμματος είναι να περιλαμβάνουν ενέργειες δύο τουλάχιστον από τις παραπάνω κατηγορίες.

Στο πρόγραμμα για τον ποιοτικό εκσυγχρονισμό των μικρών τουριστικών καταλυμάτων οι ενέργειες που θα θεωρηθούν επιλέξιμες για κάθε πρόταση, ώστε να χρηματοδοτηθούν, ταξινομούνται στις ακόλουθες κατηγορίες:

Κατηγορία 1
Βελτίωση / Αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων (π.χ. κοινόχρηστα κτίρια, βαφές, επιχρίσματα).
Κατηγορία 2
Εκσυγχρονισμός κινητού εξοπλισμού εσωτερικών χώρων (π.χ. κλιματιστικά, έπιπλα).
Κατηγορία 3
Έργα Διαμόρφωσης Περιβάλλοντος Χώρου (π.χ. κήποι, πέργκολες, πισίνες).
Κατηγορία 4
Επενδύσεις σε Ηλεκτρονικό Εξοπλισμό (π.χ. ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεφωνικά κέντρα).
Κατηγορία 5
Έργα εξοικονόμησης και υποκατάστασης της συμβατικής ενέργειας (π.χ. ηλιακοί θερμοσίφωνες).
Κατηγορία 6
Έργα προστασίας περιβάλλοντος, ασφάλειας και υγιεινής (π.χ. πυρασφάλεια, εγκαταστάσεις διάθεσης αποβλήτων).

Απαραίτητος όρος προκειμένου οι προτάσεις, που θα υποβληθούν στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, να είναι επιλέξιμες, είναι να περιλαμβάνονται ενέργειες τριών τουλάχιστον από τις παραπάνω κατηγορίες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024