Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠαρουσιάστηκε η διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας των 60 εκατ. ευρώ

Παρουσιάστηκε η διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας των 60 εκατ. ευρώ

Τον πρώτο κύκλο της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και το εσωτερικό, που ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή από το Παρίσι και την περασμένη Δευτέρα από την Ελλάδα, παρουσίασε εχθές ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης…

Τον πρώτο κύκλο της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό και το εσωτερικό, που ξεκίνησε<...> την περασμένη Παρασκευή από το Παρίσι και την περασμένη Δευτέρα από την Ελλάδα, παρουσίασε εχθές ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης.

Η χθεσινή παρουσίαση κάλυψε το πρώτο μέρος της διαφημιστικής εκστρατείας, ύψους 31,9 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ πρόσθετα κονδύλια 28 εκατομμυρίων ευρώ θα διατεθούν για τη διαφήμιση, από τη θεσμοθετημένη χρηματοδότηση των εσόδων, που προκύπτουν από την απορρόφηση μέρους των μικτών κερδών των καζίνο της Πάρνηθας και της Κέρκυρας.

Αναφερόμενος στην υλοποίηση ο κ. Αβραμόπουλος τόνισε ότι “το πρόγραμμα για πρώτη φορά προσαρμόζεται στις τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Με τρεις περιόδους υλοποίησης. Ξεκινήσαμε τώρα, που οι προκρατήσεις διακοπών για όλους τους προορισμούς είναι περιορισμένες σε σχέση με το σύνολο των κρατήσεων. Συνεχίζουμε πιο εντατικά και κορυφώνουμε την καμπάνια μας από τα μέσα Φεβρουαρίου και μετά, κατά τη διάρκεια όλων των επόμενων μηνών, ανάλογα με την ιδιαιτερότητα της κάθε αγοράς. Θα ακολουθήσουν επίσης κατά τη διάρκεια των επόμενων μηνών και άλλες, πιο εξειδικευμένες για στοχευμένο τουριστικό κοινό, καθώς και διαφημιστικές εκστρατείες της κάθε περιφέρειας, με τις οποίες έχουμε συμφωνήσει, να κινηθούμε συντονισμένα πλέον και όχι όπως συνέβαινε στο παρελθόν αποσπασματικά και κατακερματισμένα, ώστε το βασικό επικοινωνιακό σήμα της Ελλάδος, να είναι κοινό και να αποτελέσει αυτό που στη γλώσσα της επικοινωνίας λέγεται brandname του ελληνικού τουρισμού, το brandname της Ελλάδος”.

Καμπάνια για τον εσωτερικό τουρισμό

Παράλληλα, ο υπουργός αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα εσωτερικού τουρισμού που ξεκίνησε την Δευτέρα στην ελληνική τηλεόραση με το μήνυμα “Μένουμε Ελλάδα” το οποίο στόχο έχει την ευαισθητοποίηση των Ελλήνων πολιτών όσον αφορά στην προβολή των ελληνικών προορισμών.

Ο κ. Αβραμόπουλος αναφέρθηκε και στον κοινωνικό τουρισμό για τον οποίο στο πλαίσιο της καμπάνιας εσωτερικού τουρισμού τόνισε ότι “έχουμε επίσης αναλάβει τη δέσμευση προς τις ασθενέστερα οικονομικές ή και κοινωνικές τάξεις, να μπορούν εφεξής να ζήσουν και να χαρούν τις διακοπές τους, με όσο το δυνατόν χαμηλότερες τιμές”.

Επένδυση αποτελεί η προβολή της χώρας

“Τα χρήματα που δαπανώνται για τη διαφήμιση και την προβολή της Ελλάδος, είναι μέρος των επενδύσεων για την προβολή και την ανάπτυξή της” ανέφερε ο υπουργός τονίζοντας ότι με τον ολοκληρωμένο τρόπο που σχεδιάστηκε η τουριστική καμπάνια, στοχεύει στην ανάπτυξη της εικόνας, αλλά και των εσόδων της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας συνολικά.

Σύμφωνα με τον κ. Αβραμόπουλο, η διαφημιστική εκστρατεία του ελληνικού τουρισμού θα “τρέχει” όλη τη διάρκεια του 2005 σε σχεδόν μηνιαία βάση γιατί, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, “θέλουμε, να αναδείξουμε και να προβάλλουμε και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, με απώτερο σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου”.

Καταλήγοντας ο υπουργός τόνισε ότι “σύμφωνα με μία έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, το 70% εκείνων που πρόκειται να ταξιδέψουν τα χρόνια που έρχονται, εκφράζουν την επιθυμία να επισκεφθούν και την Ελλάδα. Σε εμάς εναπόκειται να ανοίξουμε τις πόρτες της χώρας μας αξιόπιστα, σοβαρά”.

Η καμπάνια “live your myth in Greece”

Στη συνέχεια ο κ. Γιάννης Γούλιος, γενικός διευθυντής της MCCANN ERICKSON συντόνισε την παρουσίαση της καμπάνιας που υλοποίησαν οι εταιρίες ΚΑΡΑΜΕΛΑ, MCCANN, BBDO, CLEVER BANK.

Η φετινή καμπάνια κινείται πάνω σε τρεις άξονες “Πολιτισμός, περιβάλλον, ανάπτυξη”. Σε μια προσπάθεια να προβληθεί μία ολοκληρωμένη τουριστική εμπειρία οι τρεις αυτοί άξονες προσκαλούν τον ταξιδιώτη να ζήσει το δικό του μύθο στην Ελλάδα σε ένα όμως καινούριο, σύγχρονο ελληνικό περιβάλλον.

Το μήνυμά, “live your myth in Greece”, σύμφωνα με τον κ. Γούλιο είναι πολύ άμεσο, ιδιαίτερα δυνατό, και ενεργητικό, μιλάει στον καθένα ταξιδιώτη ξεχωριστά.

Η σχετική αφίσα ήδη έχει κυκλοφορήσει σε πολλές ευρωπαϊκές γλώσσες και έχει σταλεί σε πολλές χώρες για να βγει πριν τα Χριστούγεννα και ήδη στο Παρίσι έχει αναρτηθεί.

Το τηλεοπτικό φιλμ θα βασιστεί σε τέσσερις πυλώνες “Ήλιος-Θάλασσα, πολυτέλεια, διασκέδαση, πολιτισμός”. Για κάθε έναν από τους πυλώνες αυτούς θα υπάρχει και ένα διαφορετικό τηλεοπτικό σποτ. Ήδη το πρώτο που αναφέρεται στον ήλιο και τη θάλασσα έχει κυκλοφορήσει.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024