Τελευταία νέα
ΑρχικήMillenium Events: Η Ελλάδα πρώτη. . . από το τέλος!

Millenium Events: Η Ελλάδα πρώτη. . . από το τέλος!

Πέντε ολόκληρους μήνες πριν από την αλλαγή της χιλιετιρίδας και το πέρασμα στον 21ο αιώνα η Ελλάδα ξεκινάει τις συζητήσεις(!) για την πραγματοποίηση σειράς εκδηλώσεων, “μετά από συνεχείς πιέσεις και […]

Πέντε ολόκληρους μήνες πριν από την αλλαγή της χιλιετιρίδας και το πέρασμα στον 21ο αιώνα η Ελλάδα ξεκινάει τις συζητήσεις(!) για την πραγματοποίηση σειράς εκδηλώσεων, "μετά από συνεχείς πιέσεις και παραινέσεις της ΕΞΑ και υποβολή προτάσεων προς το υπουργείο Ανάπτυξης και τον ΕΟΤ" όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση της η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών. Αυτό πραγματικά ίσως της δίνει την πρώτη θέση παγκοσμίως σε πρόβλεψη και οργάνωση, αλλά από την αντίστροφη πλευρά.
Φαίνεται πως οι ιθύνοντες του τουρισμού δεν γνωρίζουν ότι σχεδόν όλοι (αν όχι όλοι) οι προορισμοί, δημοφιλείς και μη, έχουν ξεκινήσει προετοιμασίες 12, 15 και 24 μήνες πριν αρπάζοντας την ευκαιρία για να γίνουν ακόμα πιο γνωστοί και να εντυπωσιάσουν με σκοπό να προσελκύσουν μεγαλύτερα ρεύματα τουριστών σε βραδιές μοναδικού μεγαλείου, πρωτοτυπίας και φαντασίας που θα μείνουν αξέχαστες (βλέπε Τουρκία, Αίγυπτο Ισραήλ, Εμιράτα αλλά βεβαίως και Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, Γκότενμπεργκ).
Οι αρμόδιοι δεν παρακολουθούν ούτε τον διεθνή τύπο ο οποίος 5-6 μήνες πριν έβριθε από δημοσιεύματα, αφιερώματα και εκτιμήσεις για την πορεία των κρατήσεων για εκείνη την περίοδο. Πλέον τα δημοσιεύματα έχουν περιοριστεί μιας και εκατομμύρια κόσμου έχουν σπεύσει να κάνουν τις κρατήσεις τους.
Ενδιαφέρον έχει η "ενημέρωση" και η "εξυπηρέτηση" που αντιμετώπισε o αναγνώστης του TDN, κ. Robert Lowe, διευθυντής του γραφείου Travel Bag Ltd. Στην προσπάθεια του να ενημερωθεί από επίσημο φορέα για τις εκδηλώσεις του Millenium στην Αθήνα απευθύνθηκε στον Δήμο Αθηναίων από όπου στην ερώτηση του "τι προγράμματα θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα για το Millenium" πήρε -όπως μας αναφέρει- τις ακόλουθες απαντήσεις:
α) "πρέπει να κάνουμε κάτι εμείς;"
β) "γιατί-θα ‘πρεπε κάτι να γίνει;"
γ) "δεν έχουμε λάβει εντολές γι αυτό"
δ) "δεν είναι αρμοδιότητα μας – δοκιμάστε στον ΕΟΤ"
Στην αντίστοιχη επικοινωνία με τον ΕΟΤ του απάντησαν:
α) "ρωτήστε στο γραφείο του Δημάρχου"
β) "ίσως μετά από τις διακοπές να γνωρίζουμε κάτι"
γ) "δεν είναι αρμοδιότητα του ΕΟΤ"
Τι να φταιει άραγε γι αυτό; Ο αναγνώστης μας να μην απευθύνθηκε στους κατάλληλους ανθρώπους ή μήπως δεν χρειαζόμαστε πλέον αφορμές για νέα σχέδια marketing και προβολής της Ελλάδας μιας και μας αρκεί ο ήλιος και η θάλασσα, άντε και η Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004;
Ίσως όμως πίσω από αυτή την φαινομενική άγνοια των αρμοδίων να βρίσκεται κάποιο κόλπο marketing το οποίο να κρύβει κάποια μοναδική έκπληξη που θα ανακοινωθεί την τελευταία στιγμή!

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

01/03/2024
29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024