Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΗλεκτρονικά εισιτήρια της Lufthansa και από τα ταξιδιωτικά γραφεία

Ηλεκτρονικά εισιτήρια της Lufthansa και από τα ταξιδιωτικά γραφεία

Τα Ηλεκτρονικά Εισιτήρια (ETIX) της Lufthansa τώρα μπορούν να εκδοθούν όχι μόνο από τα γραφεία εκδόσεως εισιτηρίων της εταιρίας, αλλά και από τα ταξιδιωτικά γραφεία που λειτουργούν με τα συστήματα […]

Τα Ηλεκτρονικά Εισιτήρια (ETIX) της Lufthansa τώρα μπορούν να εκδοθούν όχι μόνο από τα γραφεία εκδόσεως εισιτηρίων της εταιρίας, αλλά και από τα<...> ταξιδιωτικά γραφεία που λειτουργούν με τα συστήματα κρατήσεων Worldspan και Galileo. Το σύστημα Amadeus δουλεύει επίσης για την αναβάθμιση και λήψη της υπηρεσίας αυτής σύντομα.

Από τότε που η Lufthansa παρουσίασε το σύστημα ETIX πριν δύο χρόνια, δούλευε συνεχώς πάνω στην εξεύρεση τεχνικών λύσεων για τη δυνατότητα χρήσης των πλεονεκτημάτων της συγκεκριμένης υπηρεσίας και από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Μαζί με τη Worldspan και τη Galileo αυτή η προσπάθεια έγινε πραγματικότητα: τώρα οι ταξιδιώτες που κάνουν αεροπορική κράτηση σε πρακτορείο ταξιδίων μπορούν να αποκτήσουν το εισιτήριό τους με τη Lufthansa με ένα απλό τηλεφώνημα. Έχοντας την κάρτα μέλους του προγράμματος Miles and More ή οποιαδήποτε άλλη πιστωτική κάρτα, οι επιβάτες δεν χρειάζεται να περάσουν να παραλάβουν το εισιτήριό τους από το πρακτορείο ταξιδίων, απλά και μόνο να πάνε στο αεροδρόμιο την ημέρα της αναχώρησης. Στο check-in πρέπει να δείξουν την κάρτα μέλους Miles and More ή την πιστωτική τους κάρτα για να τους εκδοθεί η κάρτα επιβίβασης. Εδώ, η Lufthansa προσφέρει, επίσης, τη δυνατότητα του ηλεκτρονικού check-in στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» που το κάνει εύκολο και γρήγορο, χωρίς την υποχρέωση να στέκεται ο επιβάτης στη ουρά.

Το Ηλεκτρονικό Εισιτήριο μέσω των ταξιδιωτικών πρακτορείων είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την ελληνική αγορά. Για τους ταξιδιώτες αυτή η υπηρεσία έχει, επίσης, πολλά πλεονεκτήματα: Τα εισιτήρια πλέον δεν ξεχνιούνται ή χάνονται. Ακόμα οι αλλαγές των πτήσεων δεν απαιτούν πια την επίσκεψη στο πρακτορείο για την επανέκδοση του εισιτηρίου – η αλλαγή θα είναι μόνο ηλεκτρονική. Οι επιβάτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να διαλέξουν μέσα από διαφορετικά είδη check-in για συντομότερες και πιο εύκολες διαδικασίες: check-in ακόμα και μέσω του Διαδικτύου, check-in ηλεκτρονικά στο μηχάνημα του αεροδρομίου ή με τον κλασσικό τρόπο δηλ. με τη βοήθεια του προσωπικού εδάφους. Aλλο ένα πλεονέκτημα είναι ότι οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν ακόμα και την ημέρα της αναχώρησης, μέχρι πριν το check-in της κάθε πτήσης.

Η ελληνική αγορά έχει δεχθεί πολύ καλά το ηλεκτρονικό εισιτήριο και οι πρώτοι μήνες του 2003 δείχνουν αυξημένη χρήση του . Ειδικά οι επιβάτες που ταξιδεύουν συχνά χρησιμοποιούν πολύ αυτή τη γρήγορη και εύκολη διαδικασία. Εν τω μεταξύ, το 10% των επιβατών στη Γερμανία χρησιμοποιεί ήδη το ΕΤΙΧ. Επίσης, η Lufthansa παρουσιάζει μια ικανοποιητική αύξηση στις online κρατήσεις. Ήδη ο αριθμός των online κρατήσεων του πρώτου τριμήνου του 2003 έχει ανέλθει στο 40% του συνολικού αριθμού των online κρατήσεων του 2002.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024