Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΣημαντική βελτίωση υπηρεσιών για τη British Airways

Σημαντική βελτίωση υπηρεσιών για τη British Airways

Με στόχο την απλούστευση των διαδικασιών επιβίβασης στο αεροδρόμιο και τη δημιουργία φιλικότερους περιβάλλοντος για τους επιβάτες η British Airways επενδύει στη σύγχρονη τεχνολογία, ενόψει μάλιστα και της μεταφοράς της […]

Με στόχο την απλούστευση των διαδικασιών επιβίβασης στο αεροδρόμιο και τη δημιουργία φιλικότερους περιβάλλοντος για τους επιβάτες η British Airways<...> επενδύει στη σύγχρονη τεχνολογία, ενόψει μάλιστα και της μεταφοράς της στο καινούργιο Terminal 5 στο Heathrow, το οποίο θα τεθεί σε λειτουργία το 2008. Η βελτίωση του check-in, η δυνατότητα επιλογής καθίσματος, αλλά και η έγκυρη παράδοση των αποσκευών με σκοπό την εξοικονόμηση χρόνου από πλευράς των επιβατών και την εξάλειψη του άγχους και των πολύπλοκων διαδικασιών επιβίβασης αποτελούν τα σημαντικότερα στοιχεία που προσπαθεί να πετύχει η εταιρεία.

Η πρώτη καινοτομία τέθηκε ήδη σε λειτουργία και αφορά τους επιβάτες που ταξιδεύουν εντός της Μεγάλης Βρετανίας. Η συγκεκριμένη καινοτομία αφορά και όσους Έλληνες ταξιδιώτες μετεπιβιβάζονται από το Λονδίνο σε πτήσεις για άλλες πόλεις της Μεγ. Βρετανίας (π.χ. το Μάντσεστερ ή το Εδιμβούργο). Οι ανωτέρω επιβάτες πρέπει πλέον να κάνουν check-in μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας ή στα ειδικά μηχανήματα που είναι τοποθετημένα στο αεροδρόμιο Heathrow, τα γνωστά Self-Service Kiosks. Εξειδικευμένο προσωπικό είναι διαθέσιμο για να εξυπηρετεί όσους το ζητήσουν, ενώ τα υπάρχοντα σημεία για το check-in έχουν μετατραπεί σε σημεία “ταχείας παράδοσης αποσκευών” (fast bag drop) και παραλαμβάνουν τις αποσκευές, προωθώντας τες ταχύτατα στον προορισμό τους.

Παράλληλα, όσοι κάνουν check-in μέσω του ba.com μπορούν να τυπώνουν και την κάρτα επιβίβασης από τον υπολογιστή τους έως και 24 ώρες πριν από την πτήση τους. Με τον τρόπο αυτό έχουν τη δυνατότητα να παρουσιαστούν απευθείας στην πύλη επιβίβασης, αποφεύγοντας κάθε άλλη χρονοβόρα διαδικασία.

Ο Martin George, Εμπορικός Διευθυντής της British Airways, δήλωσε σχετικά: “Θέλουμε να μετατρέψουμε το αεροπορικό ταξίδι σε μια εμπειρία ευχάριστη, απλή και χωρίς άσκοπες καθυστερήσεις. Αυτό αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο του οράματός μας για το Terminal 5, γι` αυτό και εισάγουμε τις αλλαγές αυτές έγκαιρα. Ξέρουμε ότι οι επιβάτες μας αναζητούν τρόπους για να εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο και η ανταπόκρισή τους στις καινοτομίες αυτές είναι πραγματικά ενθουσιώδης”.

Η British Airways θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτόματα μηχανήματα για το check-in, έχοντας σαν στόχο το 80% των επιβατών της να χρησιμοποιεί τα Self Service Kiosks όταν θα πραγματοποιηθεί η μετακόμιση στο Terminal 5.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024