Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ easyJet εφαρμόζει τεχνολογίες αιχμής για την εξάλειψη των τεχνικών καθυστερήσεων
Αεροπορικές εταιρείες

Η easyJet εφαρμόζει τεχνολογίες αιχμής για την εξάλειψη των τεχνικών καθυστερήσεων

Η εταιρεία ολοκληρώνει δοκιμαστικό έλεγχο αεροσκάφους από αυτοματοποιημένα drone και αυτό θα βρίσκεται σε εξέλιξη από το 2016. Νέα συνεργασία με την Airbus θα παρέχει τηλεμετρία εν πτήσει, πρόβλεψη τεχνικών ζητημάτων προτού εμφανιστούν για να ελαχιστοποιηθεί οποιαδήποτε καθυστέρηση.

Η easyJet, κορυφαία αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη, ανακοίνωσε σήμερα, κατά τη διάρκεια μιας πανευρωπαϊκής εκδήλωσης στο Μιλάνο, τη δεύτερη μεγαλύτερη βάση της εταιρείας μετά το Λονδίνο (Gatwick), ότι έχει ολοκληρώσει επιτυχώς αυτοματοποιημένη επιθεώρηση ενός αεροσκάφους από drones. Οι δοκιμές έχουν αποδείξει ότι τα προγραμματισμένα drones μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του αριθμού των ωρών ενός αεροσκάφους που βρίσκεται  εκτός λειτουργίας από διάφορα γεγονότα, όπως κεραυνούς, σε σύγκριση με το χειροκίνητο έλεγχο. Η easyJet έχει ως στόχο να φέρει τα drones σε υπηρεσία στις τεχνικές βάσεις της σε όλη την Ευρώπη, τους επόμενους 12 μήνες.

Η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης σήμερα ότι δοκιμάζει τη χρήση της 3D εκτύπωσης για να αντικαταστήσει μέρη εντός της καμπίνας, όπως τους βραχίονες, για να επιταχυνθεί η διαδικασία αντικατάστασής τους και να μειωθεί η αποθήκευση των ανταλλακτικών. Η 3D εκτύπωση θα είναι ένα μέρος επίσης της επόμενης γενιάς κινητήρων που η easyJet έχει υπό παραγγελία. Ο κινητήρας LEAP διαθέτει 3D εκτυπωμένες μάνικες βενζίνης, τα πτερύγια του ανεμιστήρα φίλτρο από άνθρακα και σύνθετα κεραμικά υλικά.

Σε συνεργασία με την Airbus η αεροπορική εταιρεία θα μελετήσει μια λύση για προγνωστική συντήρηση, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών και eSolutions που μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από τα συστήματα του αεροσκάφους μέσω του συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων ACARS. Οι πληροφορίες αυτές στη συνέχεια αναλύονται και οι προβλέψεις αποστέλλονται στην ομάδα λειτουργιών της εταιρίας, ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα, αμέσως μόλις προσγειωθεί το αεροσκάφος ή για να προγραμματιστούν τακτικές εργασίες συντήρησής. Η συνεργασία αυτή υποστηρίζει το στόχο μας για την εξάλειψη τεχνικών καθυστερήσεων. Έχουμε ήδη μειώσει αυτά από 10 καθυστερήσεις ανά 1.000 πτήσεις σε 6 καθυστερήσεις ανά 1000 πτήσεις τα τελευταία 5 χρόνια.

Εξίσου σημαντικό είναι οι “κρυφές” καινοτομίες, όπως οι νέες ψηφιακές καινοτομίες που αποσκοπούν στη βελτίωση της μετακίνησης του επιβάτη. Σε αυτές τις καινοτομίες περιλαμβάνονται τα νέα iPhone app και το Apple Watch app.

Η Carolyn McCall σχολίασε σχετικά με τις νέες καινοτομίες: “Η Malpensa του Μιλάνου, είναι η μεγαλύτερη βάση μας εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου και η Ιταλία, στρατηγικά χώρα κλειδί για την easyJet. Το Μιλάνο είναι κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς η πόλη φιλοξενεί την Παγκόσμια Έκθεση, EXPO Μιλάνο 2015- με την τεχνολογία να είναι ένα από τα βασικά θέματα της έκθεσης. Πιστεύουμε ότι ήταν απλώς η ιδανική τοποθεσία για να μιλήσουμε για το πώς η easyJet συνεχίζει να  ηγείται αναπτύσσει την επιτυχία της στην τεχνολογία στο τομέα των αερομεταφορών και την ψηφιακή ηγεσία.

Η easyJet ήταν πάντα πρωτοπόρος. Φέραμε τα πάνω κάτω στα ταξίδια στην Ευρώπη, επιτρέποντας στους καταναλωτές να ταξιδεύουν σε περισσότερα μέρη και με προσιτές τιμές από ό, τι πριν. Από τη ‘γέννησή’ μας, σχεδόν είκοσι χρόνια πριν, έχουμε καινοτομήσει από την πώληση μέσω του διαδικτύου και με πιο πρόσφατες υπηρεσίες, όπως κράτηση συγκεκριμένων θέσεων.

Πέρυσι παρουσιάσαμε μια σειρά από νέες και αναδυόμενες τεχνολογίες που προορίζουμε να εφαρμόσουμε για πρώτη φορά στον κλάδο των αερομεταφορών, που θα βοηθήσουν να λειτουργεί ο στόλος μας πιο αποτελεσματικά, αποδοτικά και πάντα με ασφάλεια. Ένας αριθμός αυτών των τεχνολογιών έχουν ήδη ενσωματωθεί στην καθημερινή λειτουργία μας, χρησιμοποιούν εφαρμογές που βοηθούν στην απλοποίηση των διαδικασιών, όπως πιλοτήρια χωρίς χαρτί, χρησιμοποιούμε διάφορες εφαρμογές που μας επιτρέπουν να απλοποιήσουμε κάποιες διαδικασίες, όπως αλλαγή προπέλας σε περίπτωση προσκρούσεις πτηνών και ένα app για το κέντρο επιχειρήσεων ελέγχου, που επιτρέπει στους μηχανικούς και πλήρωμα την επίλυση τεχνικών προβλημάτων με τα αεροσκάφη της easyJet σε όλο το δίκτυο της εταιρείας.

Πάντα εξακολουθούμε να ψάχνουμε νέες και πρωτότυπες καινοτομίες που θα βοηθήσουν να λειτουργούν όλα ομαλά και για να εξασφαλίσουμε ότι οι επιβάτες μας θα φτάσουν στον προορισμό τους με ασφάλεια και χωρίς καθυστέρηση.

Έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο στο έργο μας με την τεχνολογία drones καθώς οι δοκιμαστικές επιθεωρήσεις με τα αυτόματα drones είχαν μεγάλη επιτυχία και έχουμε συμφωνήσει μια νέα συνεργασία με την Airbus για ένα εργαλείο πρόγνωσης εν πτήση. Και οι δύο αυτές τεχνολογίες υποστηρίζουν το στόχο μας, που είναι, να ελαχιστοποιούμε τεχνικά προβλήματα που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε καθυστέρηση.

Όλο αυτό το έργο έχει ως στόχο την περαιτέρω αύξηση της αξιοπιστίας των αεροσκαφών μας και ως εκ τούτου, τη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών μας. Έχουμε, επίσης, επενδύσει σε ψηφιακές καινοτομίες, συμπεριλαμβάνοντας μία νέα εφαρμογή στο iPhone, το κατά παραγγελία μας Apple Watch app και ένα νέο ψηφιακό αυτό -διαχειριζόμενο εργαλείο, που θα επιτρέπει στους επιβάτες να μπορούν να κλείσουν το δικό τους καταλύματα και πτήσεις σε περίπτωση διαταραχής της πτήσης”.

Ian Davies, easyJet’s Head of Engineering, συμπλήρωσε: “Η χρήση αυτών των αναδυόμενων τεχνολογιών απελευθερώνει τους μηχανικούς και τις ψηφιακές μας ομάδες, ώστε να μπορέσουν να αναλάβουν πιο εξειδικευμένες εργασίες, διατηρώντας, το κόστος μας χαμηλό, να ελαχιστοποιήσει τις καθυστερήσεις και να διασφαλίσει ότι διατηρούμε κορυφαία ακρίβεια χρόνου πτήσεων για τους επιβάτες μας.

Η ασφάλεια αποτελεί την πιο σημαντική μας προτεραιότητα και έτσι όλες αυτές οι νέες τεχνολογίες θα πρέπει να εφαρμόζονται από έμπειρους μηχανικούς και πλήρωμα πτήσεων, ώστε να εξασφαλιστεί και διατηρηθεί το κορυφαίο ιστορικό ασφαλείας μας”.

H easyJet ανακοινώνει τη συνεργασία της με την Airbus για τεχνολογία εν πτήσει
Η easyJet ανακοίνωσε επίσης μία καινοτόμο πρωτοβουλία σε συνεργασία με την Airbus, για να μελετηθούν τις δυνατότητες πρόγνωσης βλάβης που θα ενισχύσει τα προγνωστικά συστήματα συντήρησης eSolutions  και υπηρεσίες της Airbus.

Οι λύσεις της Airbus για προγνωστικά συντήρησης περιλαμβάνουν υπηρεσίες και eSolutions που μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο από τα συστήματα του αεροσκάφους μέσω του συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων ACARS. Οι πληροφορίες αυτές στη συνέχεια αναλύονται, με προβλέψεις που “είδαν” λάθος, αποστέλλονται στις ομάδες αεροπορικών λειτουργίας, ώστε να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για να αντιμετωπίσουν τεχνικά προβλήματα μόλις το αεροσκάφος προσγειωθεί ή να προγραμματίσουν την εργασία κατά την διάρκεια της τακτικής συντήρησής του.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, η easyJet και η Airbus θα μελετήσουν τις βελτιωμένες δυνατότητες προγνωστικών, χρησιμοποιώντας ένα εκτεταμένο χώρο αποθήκευσης για να συγκεντρώσει στοιχεία από την παγκόσμια σε υπηρεσία στόλο A320, από τον στόλο της easyJet και από αναλύσεις/ αναφοράς της Airbus. Τα συνολικά αποτελέσματα θα επεξεργαστούν με χρήση καινοτόμων αλγορίθμων.

Συνολικά, οι ενισχυμένες προγνωστικές δυνατότητες θα ωφελήσουν τις αεροπορικές περαιτέρω, επιτρέποντας τα τμήματα μηχανικών τους να προγραμματίσουν για την αντικατάσταση εξαρτημάτων πριν προκύψουν θέματα, και στον προσδιορισμό πιθανών δράσεων για τη βελτίωση του στόλου των λειτουργικών επιδόσεων και τη μείωση του κόστους συντήρησης.

Ο Yann Barbaux, Airbus’ Chief Innovation Officer, δήλωσε: “Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με την easyJet, ως μέρος της ‘co-innovation’ πρωτοβουλίας μας – που βλέπει την Airbus να συνεργάζεται με τους πελάτες και τους προμηθευτές σε έργα τα οποία θα προσθέσουν πραγματική αξία για τα δύο μέρη, με βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών από κοινού”.

Ο Ian Davies, Head of Engineering for easyJet, προσθέτει: “Τα συστήματα πρόγνωσης ήδη μετατρέπουν τον τρόπο με τον οποίο συντηρούμε τα αεροσκάφη μας. Τα δεδομένα που προκύπτουν μας επιτρέπουν να προβλέψουμε πιθανά ζητήματα προτού να προκύψουν ή να ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα αντιμετώπισης προβλημάτων πριν το αεροσκάφος, προσγειωθεί στο έδαφος.

Μέσω αυτού του proof-of-concept που στοχεύουν στην ενίσχυση των δυνατοτήτων των σύγχρονων προγνωστικών συστημάτων με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας της Airbus στόλο μας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024