Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ μέση καθυστέρηση ανά πτήση στην ΕΕ αυξάνεται κατά 400%
Καθυστερήσεις πτήσεων

Η μέση καθυστέρηση ανά πτήση στην ΕΕ αυξάνεται κατά 400%

Σύμφωνα με την Airlines for Europe (A4E), οι μέσες καθυστερήσεις ανά πτήση στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά πάνω από 400% το 2022, λόγω έλλειψης χωρητικότητας στον εναέριο χώρο. Η A4E προειδοποιεί ότι το χάσμα μεταξύ ζήτησης και χωρητικότητας ενδέχεται να διατηρηθεί λόγω αδυναμίας των κρατών μελών να παράσχουν απαραίτητη χωρητικότητα.

Σύμφωνα με δήλωση της Airlines for Europe (A4E), οι μέσες καθυστερήσεις ανά πτήση στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά πάνω από 400% το 2022 σε σύγκριση με το 2021, «καθώς η χωρητικότητα του εναέριου χώρου της Ευρώπης αγωνίζεται να ανταποκριθεί στη ζήτηση». Το χάσμα μεταξύ της ζήτησης αεροπορικών εταιρειών και της χωρητικότητας του εναέριου χώρου της Ευρώπης κινδυνεύει να μην κλείσει ποτέ «καθώς τα κράτη μέλη της ΕΕ απέτυχαν και πάλι να παράσχουν επαρκή χωρητικότητα εναέριου χώρου το 2022», προειδοποιεί η A4E.

Η προειδοποίηση έρχεται μετά τη δημοσίευση της τελευταίας ετήσιας έκθεσης από τον Φορέα Αναθεώρησης Επιδόσεων (PRB) του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού, Single European Sky. Η έκθεση παρουσιάζει τα αποτελέσματα της παρακολούθησης των υπηρεσιών αεροναυτιλίας του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού, αξιολογώντας εάν τα κράτη μέλη πέτυχαν τους στόχους τους στους βασικούς τομείς επιδόσεων της ασφάλειας, της χωρητικότητας, του περιβάλλοντος και της σχέσης κόστους-αποτελεσματικότητας.

Η επανεξέταση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι καθυστερήσεις «ξεπέρασαν σημαντικά τον στόχο» το 2022, με 400% αύξηση στη μέση καθυστέρηση ανά πτήση. Η πραγματική μέση καθυστέρηση διαχείρισης ροής εναέριας κυκλοφορίας (ATFM) σε όλη την ΕΕ αυξήθηκε από 0,32 λεπτά ανά πτήση το 2021 σε 1,74 λεπτά ανά πτήση πέρυσι, 1,24 λεπτά ανά πτήση υψηλότερη από τον στόχο και υψηλότερη από το 2019, παρά τις λιγότερες κινήσεις IFR (το άθροισμα των απογειώσεων και προσγειώσεων που πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τους κανόνες πτήσης με όργανα, που υπολογίζεται ως ο ετήσιος μέσος όρος για τα τρία χρόνια που προηγούνται της υποβολής του σχεδίου επιδόσεων).

“Αυτό δεν είναι απλώς μια αναφορά, είναι ένα κάλεσμα για δράση. Πρέπει να ενισχύσουμε την ικανότητα εναέριου χώρου της Ευρώπης, να προωθήσουμε μεταρρυθμίσεις στις δραστηριότητές της και να ανοίξουμε το δρόμο για τις αεροπορικές εταιρείες να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά”, δήλωσε η κ. Ουρανία Γεωργουτσάκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Α4Ε.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024