Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΤα 276 έφτασαν τα παράπονα – καταγγελίες από τουριστικές υπηρεσίες το 2012
Τουριστική αγορά

Τα 276 έφτασαν τα παράπονα – καταγγελίες από τουριστικές υπηρεσίες το 2012

To 2012, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 9.401 ερωτήματα – καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες με το ποσό των 4.214 ευρώ.

Τα 276 έφτασαν τα παράπονα – καταγγελίες από παροχή τουριστικών υπηρεσιών, που έγιναν στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών μέσα στο 2012. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στο 2,94% του συνόλου των παραπόνων.

Οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες με το ποσό των 4.214 ευρώ.

“Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος”, αναφέρει το ΚΕ.Π.ΚΑ. “Γι’αυτό, ζητούμε, από όλους τους καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν ‘τα στραβά’, στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Όμως, το ΚΕ.Π.ΚΑ., για να επιλύσει τα προβλήματα των καταναλωτών και να συμβουλέψει όλους όσους το χρησιμοποιούν, χρειάζεται περισσότερα μέλη”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024