Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΚατά το πρώτο οχτάμηνο του 2007, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.954 καταγγελίες

Κατά το πρώτο οχτάμηνο του 2007, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.954 καταγγελίες

Κατά το πρώτο οχτάμηνο του 2007, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.954 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών, εκ των οποίων το 5,56% αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες. Τα παράπονα των […]

Κατά το πρώτο οχτάμηνο του 2007, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.954 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών, εκ των οποίων το 5,56% αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες. Τα παράπονα των καταναλωτών για τον τομέα του τουρισμού σημείωσαν αύξηση το 2007, αφού από 692 το 2006 άγγιξαν τα 720. Με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., οι καταλανωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν με το ποσό των 219.533,04 ευρώ, από τα οποία οι 15.236,02 ευρώ αναλογούσαν στις τουριστικές επιχειρήσεις.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024