Κατά το πρώτο οχτάμηνο του 2007, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.954 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών, εκ των οποίων το 5,56% αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες. Τα παράπονα των […]
Κατά το πρώτο οχτάμηνο του 2007, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.954 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών, εκ των οποίων το 5,56% αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες. Τα παράπονα των καταναλωτών για τον τομέα του τουρισμού σημείωσαν αύξηση το 2007, αφού από 692 το 2006 άγγιξαν τα 720. Με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., οι καταλανωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν με το ποσό των 219.533,04 ευρώ, από τα οποία οι 15.236,02 ευρώ αναλογούσαν στις τουριστικές επιχειρήσεις.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.