Τελευταία νέα
ΑρχικήBriefingsΣύμφωνα με την έρευνα VISTA της εταιρείας Affinity Research, όπου ερευνήθηκε η δυνατότητα ανάκλησης στην

Σύμφωνα με την έρευνα VISTA της εταιρείας Affinity Research, όπου ερευνήθηκε η δυνατότητα ανάκλησης στην

Σύμφωνα με την έρευνα VISTA της εταιρείας Affinity Research, όπου ερευνήθηκε η δυνατότητα ανάκλησης στην μνήμη του αναγνωστικού κοινού των διαφημίσεων του τεύχους Σεπτεμβρίου του αμερικανικού περιοδικού “Gourmet”, ο ΕΟΤ […]

Σύμφωνα με την έρευνα VISTA της εταιρείας Affinity Research, όπου ερευνήθηκε η δυνατότητα ανάκλησης στην μνήμη του αναγνωστικού κοινού των διαφημίσεων του τεύχους Σεπτεμβρίου του αμερικανικού περιοδικού “Gourmet”, ο ΕΟΤ κατετάχθη 1ος σε σύνολο 49 διαφημιζόμενων, ήτοι είχε την αποτελεσματικότερη διαφήμιση.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024