Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαρτίου. Συγκεκριμένα: 88% των 48.000 πτήσεων Μαρτίου αφίχθηκαν στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας) 1 παράπονο […]
Η Ryanair ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαρτίου. Συγκεκριμένα:
- 88% των 48.000 πτήσεων Μαρτίου αφίχθηκαν στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας)
- 1 παράπονο για κάθε 1.000 επιβάτες
- 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1.000 επιβάτες
- Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες
Ο Robin Kiely της Ryanair δηλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 8,5 εκατ. πελάτες τον Μάρτιο με το 88% των 48.000 πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους (μικρή μείωση λόγω απεργιών των Γάλλων ΕΕΚ), ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Με ενισχυμένο δίκτυο και περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του 3ου έτους του προγράμματος’Always Getting Better’, η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.