Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηC.R.M. – Customer Relationship ManagementΔιαχείριση Πελατειακών Σχέσεων16 & 17 Ιουνίου 2005

C.R.M. – Customer Relationship ManagementΔιαχείριση Πελατειακών Σχέσεων16 & 17 Ιουνίου 2005

C.R.M. – Customer Relationship Management
Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
16 & 17 Ιουνίου 2005

Η δεκαετία που διανύουμε θεωρείται εποχή επιχειρηματικών ευκαιριών και απειλών . Οι επιχειρήσεις είτε θα υιοθετήσουν δυναμικά νέες προσεγγίσεις, ανανεωμένες στρατηγικές και τολμηρές πρωτοβουλίες, είτε θα αντιμετωπίσουν τον άμεσο κίνδυνο της εξαφάνισης από το τοπικό και διεθνές επιχειρηματικό στερέωμα. Δεν υπάρχει πλέον ασφαλής μέσος χώρος!

Επομένως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αποκτήσουν -μέσω αυτών των εξελίξεων κρίσιμης σημασίας- συγκριτικά πλεονεκτήματα. Ένα από αυτά είναι η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ποτέ πως ο πελάτης, δεν εξαρτάται από την επιχείρηση, αλλά η επιχείρηση από αυτόν και θα πρέπει να θεωρείται το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της.

Σκοπός:

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα αποκτήσουν σφαιρική αντίληψη για τη σύγχρονη αντιμετώπιση της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων , θα γνωρίσουν τους κρίσιμους παράγοντες, τις μεθόδους και τα συστήματα που είναι απαραίτητα για την δημιουργία, την ανάπτυξη και την διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες.

Θεματολογία:

  • Διαχείριση πελατειακών σχέσεων
  • Η αλυσίδα αξίας του CRM
  • Ανάλυση πελατολογίου
  • Γνώση πελάτη
  • Δημιουργία και διαχείριση δικτύου
  • Δημιουργία αξίας
  • Απόκτηση νέων πελατών
  • Διατήρηση και ανάπτυξη πελατών
  • Η τεχνολογία του CRM

Εισηγητής: Γιώργος Λαμπούσης

Ο κ. Γιώργιος Λαμπούσης είναι Αrea key account manager και εκπαιδευτής στη Chipita International . Επίσης συνεργάζεται με τα Kariera Business Seminars σε εκπαιδευτικά θέματα σχετικά με το sales management . Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην Οικονομία και Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α) με ειδίκευση στο International Management , ενώ ολοκληρώνει τη συγγραφή του πρώτου του βιβλίου.

Ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής :

16 & 17 Ιουνίου 2005
Ώρα προσέλευσης: 17.30
Ώρα έναρξης: 17.45
Ώρα λήξης : 21.30

Χώρος διεξαγωγής:

Αίθουσα Σεμιναρίων Globaltraining, Βουλής 31-33 Σύνταγμα, 4ος όροφος. 

Κόστος Σεμιναρίου:

Κόστος για εταιρείες :

  • μονή συμμετοχή 220 Ευρώ (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)
  • διπλή συμμετοχή 190 Ευρώ ανά άτομο (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)
  • άνω των δύο συμμετοχών, 160 Ευρώ ανά άτομο (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)

Κόστος για ιδιώτες

  • μονή συμμετοχή 140 Ευρώ (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)
  • διπλή συμμετοχή 120 Ευρώ ανά άτομο (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)
  • άνω των δύο συμμετοχών, 110 Ευρώ ανά άτομο (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)

Κόστος για φοιτητές

  • μονή συμμετοχή 90 Ευρώ (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)
  • διπλή συμμετοχή 80 Ευρώ ανά άτομο (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)
  • άνω των δύο συμμετοχών, 70 Ευρώ ανά άτομο (Συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 19%)

(Το κόστος μπορεί να καλυφθεί έως και 100%  από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45 του ΟΑΕΔ. Σε περίπτωση που εργάζεστε και η εταιρεία σας επιθυμεί να καλύψει το κόστος, τότε με τη χρήση του ΛΑΕΚ 0,45 ο ΟΑΕΔ επιστρέφει – εκ των υστέρων – έως και 100% του κόστους στην εταιρεία. Ζητήστε μας αναλυτικές πληροφορίες. Η ημερομηνία λήξης υποβολής των απαραίτητων υποδειγμάτων στον ΟΑΕΔ είναι μέχρι και τη 31 η Μαΐου 2005 )

Στο παραπάνω κόστος συμπεριλαμβάνονται:

  • Οι εισηγήσεις σε βιβλιαράκι
  • Πακέτο συνέδρου ( Folder , μπλοκ, στυλό)
  • Coffee Breaks 

τους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής και δικαίωμα έκπτωσης 10% σε επόμενα σεμινάρια.

 

Πληροφορίες – Δηλώσεις Συμμετοχής:

Business Seminars
Χρηστοβασίλη 14,
Νέο Ψυχικό,
Τ.Κ. 15451
Τηλ .: 210 67.73.548
Fax:  210 67.47.699
e-mail: seminars@kariera.gr / e.sigara@kariera.gr
www.kariera.gr

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024